نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

پاور بانک هویت Havit H524 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

محمد کمالی | سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ

یکی دیگر از پاوربانک های موجود در بازار مدل Havit H524 می باشد که سایت های ایده برتر و دیجی کالا اقدام به فروش آن می کنند. طبق معمول سایت ایده برتر نقد و بررسی این پاوربانک را نیز در سایت خود قرار داده است.

 

 

شرایطی را تصور کنید که در هنگام انجام دادن یک تراکنش بانکی مهم با گوشی ناگهان شارژ باتری گوشی تان تمام شود! این اتفاق اگر در زمانی بیفتد که بیرون از منزل هستید و به پریز برق دسترسی ندارید، می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند! یک راه حل ایده آل برای چنین شرایطی، استفاده از پاور بانک هویت Havit H524 با ظرفیت 10000 میلی آمپر است که اگر آن را با خود به همراه داشته باشید، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در طول روز نخواهید بود! ظرفیت مناسب، امکان شارژدهی هم زمان به سه دستگاه مختلف و مجهز بودن به چراغ قوه بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت پاوربانک هویت مدل Havit H524 در میان کاربران شده است.

  • وزن و ابعاد مناسب حمل و جابجایی

یکی از مواردی که در هنگام خرید پاور بانک باید به آن توجه داشته باشید، وزن و ابعاد آن است. چرا که پاوربانک یک دستگاه قابل حمل است و اگر بیش از سنگین یا بزرگ باشد، در حمل و جابجایی آن به مشکل خواهید خورد. پاوربانک جیبی هویت H524 در ابعاد 142 * 63 * 25 میلی متر و وزن 280 گرم روانه بازار شده و به آسانی می توان آن را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی جهت حمل قرار داد.

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره

در شارژر همراه هویت H524 از باتری های لیتیومی استفاده شده که ظرفیتی معادل با 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی کفایت می کند. البته این تعداد دفعات ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد. در مجموع پاور بانک 10000 هویت H524 کارایی بالایی در شارژدهی به انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و... دارد و یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره به شمار می آید.

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

با استفاده از پاور بانک 10000 میلی آمپر هویت H524 دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های خود نخواهید داشت! این پاوربانک به سه پورت خروجی مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید! این ویژگی به خصوص در هنگام مسافرت های خانوادگی یا گردش های جمعی دوستانه در طبیعت کاربرد بالایی دارد و به شما و دوستانتان اجازه می دهد تا گوشی های خود را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. با توجه به این ویژگی می توان قیمت پاور بانک سه پورت هویت H524 را مناسب ارزیابی کرد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی