نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید سوئیچ سیسکو CISCO NEXUS 93600CD-GX

محمد کمالی | سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱ ق.ظ

سوئیچ شبکه، وسیله‌ای است که دستگاه‌ها را در یک شبکه محلی (LAN) به هم مرتبط می‌سازد. به این صورت که دیتاهای بسته‌بندی شده را از ورودی دریافت کرده و آن‌ها را به مقصد منتقل می‌کند. با این اتصال کامپیوترهای موجود در شبکه امکان ارتباط و تبادل دیتا را با یکدیگر خواهند داشت. البته سوییچ‌ها صرفاً کامپیوترها را به یکدیگر متصل نمی‌کنند بلکه تمامی دستگاه‌هایی که از پروتکل‌های شبکه پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند برای کاربردهای خاص به سوییچ‌ها متصل شوند. پشتیبانی شبکه از تعداد زیادی از دستگاه‌های متصل به مجموعه، توسط سوئیچ‌ها صورت می‌گیرد. به عنوان مثال می‌توان کامپیوترها، چاپگر ها و یا سرور ها را به سوئیچ شبکه وصل کرده و مسیر انتقال داده را در میان آن ها مشخص کرد. در ادامه مطالب می خواهیم به بررسی بیشتر سوئیچ سیسکو CISCO NEXUS 93600CD-GX بپردازیم:

 

سوئییچ هوپ:

سوئیچ شبکه سیسکو مدل N9K-C93600CD-GX دارای ۲۸  پورت ۱۰۰ ۱۰۰/۴۰ گیگابیت بر ثانیه QSFP28 و ۸ پورت  ۴۰۰ ۴۰۰/۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه QSFP-DD می باشد همچنین از یک پورت USB  ُ دو پورت مدیریت ۱x 10/100/1000BASE-T و ۱x 1-Gbps SFP+ و یک پورت کنسول RS-232 برخوردار است. این سوئیچ با پردازنده ۴ هسته ای داده های شبکه را پردازش می کند که با حافظه SSD 128 گیگابایت که حافظه بزرگتر و حجم بیشتر از فلش است داده های شبکه را ذخیره می کند.

این سوئیچ از ویژگی های دیگر همچون حافظه رم ۱۶ گیگابایت  ُ حافظه بافر ۸۰ مگابایت  ُ توان معمولی ۵۹۰ وات و مک آدرس ۲۵۶,۰۰۰ آدرس کنترل دسترسی رسانه (آدرس MAC) شناسه منحصر به فردی است که به یک کنترل کننده رابط شبکه (NIC) جهت استفاده به عنوان آدرس شبکه در ارتباطات درون یک بخش شبکه اختصاص داده شده است که از ۲۵۶ هزار کاربر پشتیبانی می کند برخوردار است.

 

ایده برتر پارسیان :

از جمله سوئیچ های سری 9300-GX نکسوس سیسکو باید به سوئیچ مدل Nexus 93600CD-GX اشاره کنیم که با فرم فاکتور 1RU عرضه شده و به 28 پورت QSFP28 و 8 پورت QSFP-DD مجهز است. این سوئیچ شبکه از پهنای باند 12 ترابایت بر ثانیه در لایه های 2 و 3 شبکه بهره می برد و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در دیتا سنترهای بزرگ و شبکه های پرسرعت به شمار می آید. به طور کلی سوئیچ های سری نترهای بزرگ و شبکه های پرسرعت به شمار می آید. به طور کلی سوئیچ های سری 9300-GX نکسوس بر پایه تکنولوژی Cloud Scale سیسکو طراحی شده اند و در آنها قابلیت های هوش مصنوعی (AI) و ماشین لرنینگ (ML) ارتقا یافته است. این سوئیچ ها امکان ارائه عملکرد در حالت های Cisco ACI یا Cisco NX-OS را دارند و از ویژگی های مدیریتی و امنیتی قابل توجهی بهره می برند.

  • مش43.7*441.3*648 میلی متر
  • ظاهر فیزیکی : دخصات ظاهری:
  • ابعاد : ارای فرم فاکتور 1RU
  • وزن : 12.7 کیلوگرم (بدون فن و پاور)

مشخصات دستگاه:

  • توضیحات امنیتی : ● UL 60950-1 Second Edition ● CAN/CSA-C22.2 No. 60950-1 Second Edition ● EN 60950-1 Second Edition ● IEC 60950-1 Second Edition ● AS/NZS 60950-1 ● GB4943

مشخصات فنی:

  • Topology : سازگار با لایه های 2 و 3 شبکه
  • توان عملیانی (Throughput) : ظرفیت سوئیچینگ: 12 ترابایت بر ثانیه
  • ظرفیت حافظه فلش : حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • ماژول سوئیچ : دارای دو پورت مدیریتی RJ-45 و SFP، یک پورت USB و یک پورت سریال RS-232
  • وی لن (Vlan) : دارد (4096 عدد)
  • ظرفیت حافظه رم : حافظه بافر: 80 مگابایت

پورت اتصال:

  • تعداد پورت : 28x 100/40-Gbps QSFP28 ports and 8 x 400/100-Gbps QSFP-DD ports
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی