نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

۲۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

راهنمای جامع خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX9215

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX9215 در ابعاد 470x216x525 میلی متر و وزن 25 کیلوگزم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر عمر لامپ 2000 ساعت، رزولوشن 1024x768 پیکسل و شدت روشنایی 6000 لومن می باشد. برای اشنایی با دیگز قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شرکت بنکیو در ویدئو پروژکتور بنکیو LX9215 از یکی از فناوری های کاربردی خود در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری به نام BlueColor لیزر بهره برده است. این فناوری باعث بهبود چشمگیر کیفیت تصاویر و طبیعی بودن رنگ ها در مقایسه با دیتا ویدئو پروژکتورهای لامپی می شود و به بالا رفتن طول عمر قطعات داخلی آن کمک زیادی می کند. به عنوان مثال تا 20000 ساعت استفاده از ویدئو پروژکتور لیزری بنکیو مدل BenQ LX9215 در حالت عادی و 38000 ساعت استفاده از آن در حالت اکو نیازی به تعویض منبع پخش لیزری آن پیدا نخواهید کرد! این ویژگی باعث شده تا این دیتا پروژکتور برای نمایش متوالی تصاویر در تمام 24 ساعت روز و هر هفت روز هفته مناسب باشد که به خصوص در محیط های تبلیغاتی و پاساژها کاربرد بالایی دارد.

با خرید دیتا پروژکتور BenQ LX9215 و استفاده از آن از تصاویری شفاف، درخشان و طبیعی بهره مند شوید! این پروژکتور دارای شدت روشنایی 6000 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پرنور نیز تصاویری واضح به شما ارائه می دهد. همچنین ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو LX9215 با نسبت کنتراست فوق العاده 3000000:1 عرضه شده است. این میزان نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور به نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن با شفافیت بالا منجر می شود. بنابراین این دستگاه ویدیو پروژکتور توانایی بالایی در نمایش سایه روشن ها و تصاویر رنگی به صورت طبیعی و باورپذیر دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دیتا پروژکتور بنکیو LX9215 با رزولوشن 1024*768 پیکسل (XGA) ارائه شده و از فناوری DLP بهره می برد. از این جهت می توان از کیفیت مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت.

شما می توانید متناسب با نیازتان و محدودیت های محل نصب از پنج لنز بنکیو در مدل های LS2ST3، LS2ST1، LS2SD2، LS2LT1، LS2LT2 در دیتا پروژکتور مدل LX9215 استفاده کنید. این لنزها دارای زوم، نسبت پرتاب، فوکوس و مشخصات مختلفی هستند و این امکان را برای شما ایجاد می کنند تا بتوانید از این ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف استفاده کنید. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX9215 از قابلیت هایی مانند جابجایی لنز (10- تا 50+ درصد عمودی و 5 درصد افقی) و تصحیح زاویه تصویر دو بعدی (30 درجه عمودی و افقی) برخوردار است که کمک زیادی به شما در تنظیم تصویر بر روی صفحه نمایش می کند. لازم به ذکر است که این دیتا ویدئو پروژکتور توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 300 اینچ را دارد و از امکان نصب و چرخش 360 درجه ای هم بهره می برد. بنابراین می توانید از آن برای نمایش تصاویر در زوایای مختلف بر روی صفحه نمایش در زوایای محتلف، دیوار، سقف یا کف اتاق هم استفاده کنید.اگر قصد خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX9215 از سایت ایده برتر را دارید، اینجا کلیک کنید.

 

  • محمد کمالی

بهترین قیمت خرید مانیتور لمسی BenQ RP654K

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ

 مانیتور لمسی BenQ RP654K در ابعاد 128x967.1x1.521 میلی تر و ابعاد قابل استفاده 65 اینچ طراحی شده ایت. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر رزولوشن 38410x2160 پیکسل، شیشه نشکن چهار میلی متری و پشتیبانی از قابلیت چند لمسی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های  مانیتور لمسی BenQ RP654K از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

مانیتور تاچ 65 اینچ بنکیو RP654K با نرم افزار کاربردی EZWrite 4.1 سازگاری کامل دارد. این نرم افزار امکانات متعددی برای یادداشت بر روی صفحه مانیتور لمسی با رنگ ها و فونت های مختلف را به شما ارائه می دهد. همچنین نرم افزار EZWrite 4.1 از قابلیت تشخیص دستخط طبیعی افراد برخوردار است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از مجموعه آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و...)، ضبط جلسه درحال برگزاری در فرمت ویدئو جهت استفاده های بعدی، ذخیره مطالب یادداشت بر روی تصویر در فرمت PDF و PNG و مجهز بودن به نوار ابزار شناور جهت دسترسی سریع تر و آسان تر به امکانات آن اشاره کرد.

در نمایشگر لمسی 65 اینچ BenQ RP654K از فناوری Low Blue Light بهره برده شده که باعث کاهش اشعه های مضر برای چشم انسان می شود. بنابراین دانش آموزان در صورت نگاه کردن به این مانیتور لمسی در تمام طول ساعات کلاس با احساس خستگی چشم مواجه نمی شوند. ضمن اینکه صفحه مانیتور تاچ اسکرین بنکیو RP654K از نوع مات است و انعکاس تصاویر محیط بر روی آن قابل مشاهده نیست.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور لمسی آموزشی بنکیو RP654K دارای شیشه نشکن 4 میلی متری است که دوام بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد. همچنین صفحه این مانیتور در برابر باکتری و آلودگی مقاوم است و مدرسان و دانش آموزان بدون نگرانی بابت مسائل بهداشتی می توانند با انگشت بر روی آن به یادداشت مطالب و رسم شکل بپردازند.

شما می توانید با خرید مانیتور لمسی هوشمند بنکیو مدل BenQ RP654K و استفاده از آن لذت کار گروهی و تعاملی را برای دانش آموزان خود به ارمغان بیاورید! این مانیتور 65 اینچ تاچ اسکرین از فناوری چند لمسی پشتیبانی می کند و قادر به تشخیص 20 نقطه لمس شده به صورت هم زمان است. بنابراین دانش آموزان و معلم به صورت گروهی می توانند بر روی آن یادداشت کرده و بر روی مسائل به صورت مشترک کار کنند. این ویژگی در جلسات درون تیمی شرکتی و اداری نیز کارایی بالایی دارد. لازم به ذکر است که امکان یادداشت مطالب با قلم لمسی، قلم NFC و انگشت بر روی صفحه نمایش لمسی بنکیو مدل RP654K وجود دارد. این مانیتور لمسی از زمان پاسخدهی 8 میلی ثانیه برخوردار بوده و سرعت بالایی در نشان دادن واکنش نسبت به لمس های صورت گرفته دارد.اگر قصد تهیه مانیتور لمسی BenQ RP654K را دارید می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. برای مراجعه به این سایت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب

  • محمد کمالی

خرید آنلاین پرینتر لیزری تک کارهBrother HL-L2370DN

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ق.ظ

پرینتر لیزری تک کارهBrother HL-L2370DN در ابعاد 518x283x438 میلی متر و وزن 7.2 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر توان کار ماهیانه 2000 برگ، سینی کاغذ با ظرفیت 250 برگ، وضوح چاپ برابر با 600x600 dpi و سرعت چاپ یک رو 34 برگ در دققیه و سرعت چاپ دورو 16 برگ در دقیقه می باشد. برای اطلاعا بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کیومیتا:

پرینتر سری HL-L2370DN با ویژگی و گزینه های کاربردی موجب افزایش بهره وری در کارهایتان خواهد شد. این پرینتر به دلیل ابعاد جمع و جور خود میتواند در هر محیطی به سادگی امور چاپی شما را پیش ببرد و برای مصارف خانگی و اداری کوچک گزینه مناسبی محسوب می‌شود.فناوری لیزری به کار رفته در این پرینتر آن را برای چاپ اسناد و متون ایده آل کرده است و در چاپ تصاویر در مقایسه با مدل های جوهرافشان حرفی برای گفتن ندارند. شرکت کیومیتا با کادری مجرب پرینتر HL-L2370DN را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم نموده است.

 

آداک:

وزن (کیلوگرم)

7.2

ابعاد (میلیمتر)

356×360×183

مشخصات کلی پرینتر

تکنولوژی چاپ

لیزری

کاربری

تک کاره سیاه و سفید

پردازنده پرینتر

600MHz

حافظه پرینتر

64MB

مشخصات کاغذ

نوع کاغذ

Standard Tray – Plain & recycled paper (A4, Letter, A5, A5(Long Edge), A6, Executive), Manual Feed Slot – Plain, recycled, bond paper & envelopes

سایز کاغذ

A4, Letter, A5, A5 (Long Edge), A6, Executive, Legal, Folio, Mexico Legal, India Legal

وزن کاغذ (گرم بر متر مربع)

60 تا 163

ظرفیت سینی کاغذ

250 برگ

مشخصات چاپ

نوع چاپ

سیاه سفید

سرعت چاپ

حداکثر 30 صفحه در دقیقه

رزولوشن چاپ

Up to 2400x600dpi

توان چاپ ماهانه

2000 برگ

قابلیت چاپ دو رو  
قابلیت چاپ بر روی CD  

کارتریج و سایر مشخصات

نوع کارتریج

TN-2410

میزان کارکرد کارتریج

2000 برگ, کارتریج موجود در بسته از نوع استارتر بوده و میزان کمتری را چاپ می‌کند.

نمایشگر LCD

تک خطی و قابلیت نمایش تا 16 کاراکتر

نوع پورت ارتباطی

LAN (Ethernet), USB 2.0

شبکه بی سیم WiFi  

 

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پرینتر لیزری مشکی رومیزی برادر HL-L2370DN دارای مجموعه سخت افزاری قوی است که هنگام استفاده از آن دچار هیچگونه هنگی و یا اختلالی نخواهید شد. هم چنین این پرینتر دارای حافظه داخلی 64 مگابایت نیز می باشد. پرینتر سیاه و سفید برادر مدل Brother HL-L2370DN در ابعاد 438*283*519 میلی متر و وزن 7.2 کیلوگرم ساخته شده است. طراحی این محصول نیز به صورت رومیزی است.اگر می خواهید این محصول را با منایب ترین قیمت بازار تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت ایده برتر می باشد. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

  • محمد کمالی

ویژگی های برتر پاوربانک RAVpower RP-PB078

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ق.ظ

 پاوربانک RAVpower RP-PB078 یکی از با کیفیت ترین پاور بانک های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 145x70x14 میلی متر و وزن 210 گرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر ولتاژ ورودی 5 ولت، ولتاژ خروجی 5 ولت، تعداد 2 عدد درگاه خروجی و ... می باشد. برای آشنایی با دیگز قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات

  • ابعاد

    14 × 70 × 145 میلی‌متر

  • کلاس وزنی

    معمولی|200 تا 400 گرم

  • وزن

    210 گرم

  • محدوده ظرفیت

    10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

  • ظرفیت اسمی

    10000 میلی‌آمپر ساعت

  • ولتاژ ورودی

    5.0 ولت

  • ولتاژ خروجی

    5.0 ولت

  • شدت جریان ورودی

    2.0 آمپر

  • شدت جریان خروجی

    2.4 آمپر , 3.0 آمپر

  • تعداد درگاه خروجی

    2 عدد

  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری

    نشانگر LED

  • سازگار با

    انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌هایی از این قبیل

  • مشخصات فنی

    دارای یک درگاه USB Type-C

  • دارای یک درگاه USB2.0

  • مجهز به فناوری iSmart

  • خروجی iSmart: شدت جریان 2.4 آمپر

  • خروجی iSmart : ولتاژ 5 ولت، شدت جریان 2.4 آمپر/ ولتاژ 5 ولت، شدت جریان 3.1 آمپر/ ولتاژ 5 ولت USB-C، شدت جریان 3 آمپر

موبوفان:

راوپاور (RAVPower) یک شرکت تولیدکننده شارژر همراه و لوازم جانبی موبایل است که در سال 2011 تأسیس شد و رفته‌رفته جای خود را در میان شرکت‌های مطرح این حوزه باز کرد. امروزه راپاور یکی از تولیدکنندگان انواع متفاوت شارژر همراه برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان است. تولیدات این شرکت از تکنولوژی‌های بروزی مانند شارژ سریع (QC) بهره می‌گیرند و با استانداردهایی همچون CE و  RoHS همگام هستند. محصولات این شرکت از اجزای باکیفیت تهیه می‌شوند و از طریق شرکت سازنده به اکثر نقاط جهان ارسال می‌شوند.

 

 

    ایده برتر:

     

    شاید برایتان پیش آمده باشد که در حین یک مکالمه مهم یا انجام تراکنش بانکی ناگهان شارژ گوشی تان تمام شده است! به خصوص اگر در بیرون از منزل یا محل کارتان این اتفاق بیفتد، ممکن است با مشکلاتی جدی مواجه شوید! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا پاوربانک راوپاور RP-PB078 را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید! این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دستگاه های بلوتوثی، دوربین دیجیتال و... بهره برد.

     

     

     

      • محمد کمالی

      معرفی اجمالی مادربرد ایسوس ASUS H110M-C

      محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷ ق.ظ

      مادربرد ایسوس ASUS H110M-C یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی ایسوز می باشد. این محصول در ابعاد 244x182 میلی متر طراحی شده است. این محصول داریا قابلیت هایی نظیر برد تغذیه 6 فاز، تعداد یک عددسوکت پردازنده، 32 گیگابایت حافظه و 2133 مگاهرتز استاندارد حافظه ی باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول رد ادامه با ما همراه باشید.

       

      دیجی کالا:

       

      مشخصات فیزیکی

      • ابعاد

        182 × 244 میلی‌متر

      • فرم فاکتور

        microATX

      پردازنده و چیپ ست

      • تعداد سوکت پردازنده

        یک عدد

      • نوع سوکت پردازنده

        Intel LGA 1151

      • چیپ ست

        Intel H110

      • برد تغذیه

        6 فاز

      • پردازنده های پشتیبانی شده

        Intel® for 6th Generation Core™ i7/Core™ i5/Core™ i3/Pentium®/Celeron®

      • Intel® 14 nm CPU

      • پشتیبانی از RAID

        خیر

      حافظه رم

      • تعداد اسلات حافظه

        دو عدد

      • نوع حافظه پشتیبانی شده

        DDR4

      • پیکربندی حافظه

        دو کاناله

      • حداکثر حافظه پشتیبانی شده

        32 گیگابایت

      • استانداردهای حافظه

        2133 مگاهرتز

      • پروفایل حافظه XMP

        دارد

      • پروفایل حافظه AMP

        ندارد

      کارت گرافیک

      • اسلات PCI Express x16

        یک عدد

      • تعداد مسیرهای PCI Express

        16 مسیر

      • پشتیبانی از SLI

        ندارد

      • پشتیبانی از Crossfire

        خیر

      اتصالات داخلی

      • اسلات PCI Express x1

        یک عدد

      • اسلات PCI Express x4

        ندارد

      • اسلات PCI

        یک عدد

      • کانکتور Mini PCI Express

        ندارد

      • کانکتور SATA 3.0

        چهار عدد

      • کانکتور SATA 2.0

        ندارد

      • کانکتور eSATA

        ندارد

      • کانکتور mSATA

        ندارد

      • کانکتور SATA Express

        ندارد

      • کانکتور M.2

        ندارد

      • کانکتور Thunderbolt

        ندارد

      • هدر USB 3.1

        ندارد

      • هدر USB 3.0

        یک عدد

      • هدر USB 2.0

        دو عدد

      • مجموع کانکتور 4 پین فن

        2 عدد

      • کانکتورهای برق

        کانکتور برق اصلی 24 پبن ATX , کانکتور برق 4 پین ATX , هدر برق فن پردازنده

      • دکمه‌ها، سوییچ‌ها و جامپرها

        COM port

      • LPT header

      • Front panel audio connector

      • Internal speaker connector

      • Chassis Intrusion connector

      • 14-1 pin TPM connector

      پنل پشتی

      • پورت PS/2

        یک عدد برای ماوس , یک عدد برای کیبورد

      • پورت USB 3.1

        ندارد

      • پورت USB 3.0

        دو عدد

      • پورت USB 2.0

        چهار عدد

      • پورت USB Type-C

        ندارد

      • پورت VGA

        دارد

      • پورت DVI

        دارد

      • پورت HDMI

        ندارد

      • پورت DisplayPort

        ندارد

      • پورت LAN

        یک عدد

      • کارت شبکه LAN

        Realtek® RTL8111H

      • کارت شبکه WLAN

        ندارد

      • بلوتوث

        ندارد

      • کارت صدا

        Realtek® ALC887

      • کانال‌های صوتی

        8 کانال

      • جک 3.5 میلی‌متری

        3 عدد

      • خروجی صدای S/PDIF

        ندارد

      • ورودی صدای S/PDIF

        ندارد

      سایر مشخصات

      • کلید پاور روی مادربرد

        ندارد

      • کلید ریست روی مادربرد

        ندارد

      • بایوس دوگانه

        ندارد

      • پنل اورکلاک

        ندارد

      • نقاط کنترل ولتاژ

        ندارد

      • سون سگمنت Debugging

        ندارد

      • ویژگی‌های خاص

        ASUS 5X Protection II

      • - AI Suite 3

      • - Ai Charger

      • - Mobo Connec

      • ASUS Quiet Thermal Solution

      • ASUS EZ DIY

      • ASUS Q-Design

      آیتی بازار:

       

      مادربرد(Motherboard) در واقع سیستم عصبی کامپیوتر شماست. بدون مادربورد هیچ قطعه ای به درد نمی خورد. یعنی شما برای استفاده از یک قطعه مانند کارد گرافیکی و ... باید آن را روی مادربرد نصب کنید. این نصب ممکن است به صورت قرارگیری قطعه روی مادربرد باشد یا به صورت اتصال آن بوسیله کابل به مادربرد. انتخاب مادربرد مهمترین انتخاب در خرید یک کامپیوتر است.

       

      ایده برتر پارسیان:

      در مادربرد ایسوس H110M-C از چیپست مدل H110 ساخت اینتل استفاده شده است. بر روی این چیپست سوکت پردازنده LGA 1151 تعبیه شده که امکان نصب پردازنده های 14 نانومتری و نسل شش و هفت اینتل (Core i7، Core i5، Core i3، پنتیوم و سلرون) بر روی آن وجود دارد. در واقع شما می توانید متناسب با نیازتان از پردازنده های اینتل در مدل های مختلف بر روی مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل ASUS H110M-C استفاده کنید. همچنین این مادربرد کیس کامپیوتر دارای دو اسلات جهت نصب حافظه های رم است. مادربرد ایسوس H110M-C از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این مادربرد با فرم فاکتور microATX و در ابعاد 244*182 میلی متر عرضه شده است و به راحتی در انواع کیس کامپیوتر قابل نصب می باشد.

       

       

       

       

      • محمد کمالی

      قیمت خرید تلفن بی سیم Panasonic KX-TG2360JXS

      محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲ ق.ظ

      تلفن بی سیم Panasonic KX-TG2360JXS در ابعاد 85x175x200 میلی متر و وزن 660 گزم طراحی شده است. این محصولذداریا قابلیت هایی نظیر ظرفیت ذخیره 50 مخاطب، اسپیکر، کالر ایدی، قابلیت ضبط منشی و ... می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های تلفن بی سیم Panasonic KX-TG2360JXS در اذامه متن با ما همراه باشید.

       

      کیومیتا:

       

      یکی از تولیدات شرکت پاناسونیک در زمینه تلفن بی سیم، KX-TG2360JXS می باشد، از دیگر افتخارت این برند که در سال 2014 راهی بازار شد. همه می دانیم بهترین مارک تلفن بی سیم، پاناسونیک است، فروش بی سابقه تلفن های این کمپانی خود گواهی بر این ادعاست.

      تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG2360JXS یک گوشی تلفن به همراه دستگاه ثابت است که به دلیل قابلیت هایی چون منشی تلفنی خودکار، برد بالا و صفحه کلید روشن در گروه محبوب ترین ها قرار دارد.

       

      دیجی کالا:

       

      مشخصات فیزیکی

      • ابعاد پایه

        85x175x200 میلی‌متر

      • وزن

        660 گرم

      • قابلیت اتصال به دیوار

        ندارد

      مشخصات فنی

      • تعداد خطوط

        1 عدد

      • دفترچه تلفن

        دارد

      • توضیحات دفترچه تلفن

        دارای ظرفیت ورودی 50 مخاطب

      • نمایشگر

        دارد

      • توضیحات قابلیت ضبط مکالمه

        قابلیت ضبط مکالمه هر پیام تا دو دقیقه و زمان کل ضبط تا 16 دقیقه

      • منشی تلفنی

        دارد

      • قابلیت ضبط منشی

        دارد

      • قابلیت کنفرانس

        دارد

      • قابلیت انتقال تماس

        دارد

      • اسپیکر

        دارد

      • نور پس زمینه صفحه کلید

        دارد

      • ارسال و دریافت پیامک

        ندارد

      • Caller ID

        دارد

      • دسترسی سریع به شماره

        دارد

      • منبع برق

        AC Adaptor ( 220-240 V AC, 50/60 HZ)

      مشخصات بی سیم

      • تعداد گوشی های بی سیم

        یک عدد

      • فرکانس

        2.4 گیگاهرتز

      • برد

        50 متر داخلی و 300 متر خارجی

      • نوع باتری

        Ni-MH battery

      • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه

        دارد

      • امکان برقراری تماس از طریق پایه

        دارد

      اتصالات

      • جک هدفون

        دارد

       

      ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

      از ویژگی های کاربردی گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TG2360JXS باید به مجهز بودن آن به منشی تلفنی اشاره کنیم که امکان ضبط پیغام را به تماس گیرندگان می دهد. به این صورت که اگر در منزل حضور نداشتید یا جواب دادن به تماس دریافتی به هر دلیلی برایتان ممکن نبود، تلفن در حالت منشی و ضبط پیغام قرار می گیرد. تلفن رومیزی منشی دار پاناسونیک KX-TG2360JXS دارای قابلیت ضبط 2 دقیقه به ازای هر پیغام و در مجموع ضبط 16 دقیقه است و به شما کمک می کند تا هیچ یک از تماس های دریافتی تان را از دست ندهید!

       

       

      • محمد کمالی

      بهترین قیمت خرید دیتا ویدیو پروزکتور BenQ LK953ST

      محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ق.ظ

      دیتا ویدیو پروزکتور BenQ LK953ST در ابعاد 380x159x490 میلی متر و وزن 10.1 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر بزرگنمایی برابر با 1.1، طول عمر 20000 ساعت و فاصله پروژکتور بین 53 تا 5.38 متر می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدیو پروزکتور BenQ LK953ST از دیدگاه سایت های معتبر با ما همراه باشید.

       

      لومنز:

       

      خرداد 1398تاریخ آخرین تولیددر حال تولیدوزن10.1 کیلوگرماندازه (سانتیمتر)16 در 49 در 38روشنایی5000 لومنزرزولوشن و نسبت تصویر16:9 ، 3840x2160نسبت پرتاب0.81 تا 0.88عمر لامپ20000 ساعتمنبع نوری و فناوری تولید تصویرDLP

       

      ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

       

      اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، دیتا پروژکتور BenQ LK953ST برای شما ساخته شده است! رزولوشن وضوح تصویر ویدئو پروژکتور برابر با 3840*2160 پیکسل بوده و از فناوری DLP برخوردار است. بنابراین با خرید ویدئو پروژکتور لیزری بنکیو LK953ST و استفاده از آن می توانید از تصاویری با وضوح 4K و بالاترین کیفیت بهره مند شوید! به طوری که کوچکترین جزئیات موجود در تصاویر نیز برای مخاطبان شما به شکلی کاملاً واضح قابل مشاهده خواهند بود. این ویدئو پروژکتور با کیفیت 4K در نمایش طبیعی رنگ ها نیز توانایی بالایی دارد و طیف وسیعی از رنگ ها (1.07 بیلیون رنگ) را پوشش می دهد.

      • محمد کمالی

      نقد و بررسی ویدئو پروژکتور BenQ LK952

      محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ق.ظ

      ویدئو پروژکتور BenQ LK952 در ابعاد 380x159x490 میلی متر و وزن 10.1 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول مجهز به پورت هاب ارتباطی کاربردی، بزرگنمای 1.6 و عمر لامپ برابر با 20000 ساعت می باشد. برای اطلاعت بیشتر از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

      لومنز:

       

       

      تاریخ آخرین تولیددر حال تولیدوزن10.1 کیلوگرماندازه (سانتیمتر)16 در 49 در 38روشنایی5000 ساعترزولوشن و نسبت تصویر16:9 ، 3840x2160نسبت پرتاب1.36 تا 2.18عمر لامپ20000 ساعتمنبع نوری و فناوری تولید تصویرDLP

       

      ایده برتر:

      با توجه به اینکه دیتا پروژکتور BenQ LK952 از فناوری DLP برخوردار بوده و دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل است، می توان از وضوح و کیفیت عالی تصاویر آن اطمینان داشت! با استفاده از این دیتا پروژکتور dlp  می توانید از تصاویری با وضوح 4K و رنگ هایی طبیعی، زنده و شاداب بهره مند شوید! ضمن اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور بنکیو 4k مدل LK952 نیز برابر با 3000000:1 است که باعث نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و سایه روشن های موجود در تصاویر با بالاترین میزان وضوح می شود. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در نواحی تاریک تصویر با کیفیتی عالی به نمایش درخواهند آمد.

       

      • محمد کمالی

      بررسی قابلیت های پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006

      محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۲۷ ق.ظ

       پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 در ابعاد  172x31.5x20 میلی متر و وزن 476.8 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای محدوده ظرفیت بیشتر از 15000 میلی امپر بر ساعت می باشد. به علاوه شدت ورودی در  پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 برابر با 2.0 آمپر و شدت جربان خروجی در آنبرابر با 2.4 آمپر می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های  پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB006 در ادامه متن با ما همراه باشید.

      دیجی کالا:

      مشخصات

      • ابعاد

        20 × 31.5 × 172 میلی‌متر

      • کلاس وزنی

        سنگین|بیشتر از 400 گرم

      • وزن

        476.8 گرم

      • محدوده ظرفیت

        بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

      • ظرفیت اسمی

        20000 میلی‌آمپر ساعت

      • ولتاژ ورودی

        5.0 ولت

      • ولتاژ خروجی

        5.0 ولت

      • شدت جریان ورودی

        2.0 آمپر

      • شدت جریان خروجی

        2.4 آمپر

      • تعداد درگاه خروجی

        2 عدد

      • نحوه نمایش میزان شارژ باتری

        نشانگر LED

      • سازگار با

        انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل

      • قابلیت های ویژه

        شارژ ایمن (MultiProtect) , مدیریت هوشمند شارژ , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)

      • سایر امکانات و قابلیت‌ها

        مجموع شدت جریان خروجی کلی: 3.4 میلی‌آمپرساعت

      • دارای مدارهای مقاوم در برابر شارژ و گرمای بیش از حد و از دست دادن شارژ

      • امکان شارژ هم‌زمان 2 دستگاه

      • امکان شارژ 6.1 بار گوشی iPhone 7، 4 بار شارژ Samsung Galaxy S8

      • پشتیبانی از فناوری iSmar

       

      پگاه شاپ:

      شارژر همراه راو پاور مدل RP-PB006 ظرفیت mAh 20000 محصول شرکت راوپاور که متخصص در تولید پاوربانک است می باشد. راوپاور خیال کاربران را از داشتن یک پاوربانک با کیفیت بالا و ایمن با این محصول خود راحت کرده است. این کمپانی پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر مدل RP-PB006 را تولید و روانه بازار کرده است. این مدل طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد. مدل RP-PB006 برای کسانی که سبک‌های ساده را می‌پسندند گزینه خوبی محسوب می‌شود.

      قابلیت حمل و نقل کردن پاوربانک سبب شده که این نوع تکنولوژی در معرض آسیب و ضربه قرار بگیرد. از آنجایی که ضربه باعث آسیب دیدن پاوربانک می شود، شرکت راوپاور در صدد تولید قاب‌هایی با مقاومت بالا و ضد ضربه برآمدند و این شرکت توانست تا حدی به خواسته خود نزدیک شود. در مواقع ضروری شما می توانید توسط کابل شارژ گوشی خود به آن متصل شده و دو دستگاه را همزمان شارژ کنید.

       

      ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

      پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB006 به دو پورت خروجی مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی این شارژر همراه در مجموع و در هنگام اتصال دو دستگاه به آن حداکثر برابر با 3.4 آمپر است. این میزان شدت جریان در هنگام شارژدهی به یک دستگاه برابر با 2.4 آمپر برای هر پورت است. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت عالی شارژدهی پاور بانک 2 پورت راوپاور RP-PB006 اطمینان داشت.

       

       

      • محمد کمالی

      نقد و بررسی پاوربانک RAVpower RP-PB080

      محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۵۲ ق.ظ

      پاوربانک RAVpower RP-PB080 یکی از با کیفیت ترین پاوربانک های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 30.5x132x182.9 میلی متر و در وزن 300 گرم طراحی شده است. این محصول دارای رفیت باتری برابر با 10400 آمپر بر ساعت، نشانگر LED و تعداد یک پورت USB می باشد. هم چنین این محصول سازگار با شارژر وایرلس، موزیک پلیر، دستگاه بلوتوثی و موبایل و تب لت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک RAVpower RP-PB080 از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

       

      دیجی کالا:

      مشخصات

      • کلاس وزنی

        معمولی|200 تا 400 گرم

      • وزن

        300 گرم

      • محدوده ظرفیت

        10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

      • ظرفیت اسمی

        10400 میلی‌آمپر ساعت

      • ولتاژ ورودی

        5.0 ولت

      • شدت جریان ورودی

        2.0 آمپر

      • شدت جریان خروجی

        2.4 آمپر

      • تعداد درگاه خروجی

        2 عدد

      • نحوه نمایش میزان شارژ باتری

        نشانگر LED

      • سازگار با

        انواع گوشی های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل

      • قابلیت های ویژه

        شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)

      • سایر امکانات و قابلیت‌ها

        قابلیت شارژ بی سیم موبایل

      • توان: 10 وات

      • دارای کابل microUSB

      • دارای فناوری iSmart

      • سازگار با استاندارد QI

      • شارژ بی سیم گوشی‌های موبایل دارای قابلیت شارژ بی سیم از جمله iPhone X، Galaxy S8, Galaxy S7، iPhone 8 Plus و غیره

      • قابلیت 1.8 بار شارژ آیفون X با هر بار شارژ کامل پاوربانک از طریق شارژ بی سیم

      • قابلیت 2.7 بار شارژ آیفون X با هر بار شارژ کامل پاوربانک از طریق پورت USB

       

      اینمال:

      • کلاس وزنی: معمولی|200 تا 400 گرم
      • شدت جریان خروجی: 2.4 آمپر
      • تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
      • محدوده ظرفیت: 10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
      • قابلیت های ویژه: شارژ شدن سریع پاوربانک
        امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل
        امکان شارژ تبلت

       

      شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

      شما می توانید از پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB080 برای شارژ انواع گوشی موبایل سازگار با فناوری شارژ وایرلس استفاده کنید. توجه داشته باشید برای بهره مندی از این قابلیت گوشی شما حتماً باید با فناوری شارژ وایرلس سازگار باشد؛ در غیر این صورت باید آن را از طریق کابل و پورت USB شارژر همراه راوپاور RP-PB080 شارژ کنید. این پاوربانک گوشی دارای توان 7.5 وات در هنگام شارژ آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8+ و دارای توان 10 وات در هنگام شارژ گلکسی S8، S7 و نوت 8 است. از این جهت می توان از سرعت عالی آن در هنگام شارژدهی وایرلس اطمینان کامل داشت. به طور کلی پاور بانک راوپاور RP-PB080 نسبت به دیگر پاوربانک های سازگار با شارژ وایرلس، در شارژ گوشی آیفون تا 50 درصد سریع تر عمل می کند. همچنین این شارژر همراه قادر به شارژ گوشی های سامسونگ به صورت وایرلس در کمتر از 3.85 ساعت می باشد. پس اگر سرعت شارژدهی وایرلس برایتان اهمیت زیادی دارد، پاوربانک گوشی راوپاور RP-PB080 را مد نظر داشته باشید.

       

       

      • محمد کمالی