نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

۷۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آشنایی، مشخصات و کارایی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580

محمد کمالی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۹ ب.ظ

با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580 به تماشای تصاویری شفاف و فول اچ دی بنشینید! این دیتا ویدئو پروژکتور حتی در محیط های روشن نیز عملکرد خوبی دارد. ما در این وبلاگ به کمک نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین به بررسی نکاتی در خصوص دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580 پرداختیم پس تا انتهای متن با ما باشید.

جهان چاپگر نوین:

صاویری با کیفیت در محیط های روشن

ویدئو پروژکتور panasonic 580 با سطح روشنایی در حدود 6200 انسی لومنز قادر است تا تصاویری با کیفیت بالا را حتی در زمانی که نور در محیط وجود دارد به شما ارائه بدهد . نوشته هایی با وضوح و دقت بالا و کاملا واضح همراه با گرافیک عالی و تصاویر و فیلم هایی با رنگ های زنده و واقعی و کاملا واضح توسط ویدئو پروژکتور panasonic 580 به شما ارائه می شود .

کنتراست بالا

شما می توانید از این ویدئو پروژکتور با سطح کنتراست 5000:1 انتظار دریافت تصاویری خیره کننده را داشته باشید . ویدئو پروژکتور panasonic 580 قادر است تا تصویر را بر اساس نور محیط و روشنایی تغییر و ارائه دهد .

رزولوشن WUXGA

 ویدئو پروژکتور panasonic 580 با رزولوشن WUXGA در حدود 1920*1200 پیکسل قادر است تا تصاویر را با کیفیت قابل توجه در صفحه نمایش بزرگ به صورت Full HD با تمام جزئیات را دارا می باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • یک ویدئو پروژکتور WUXGA با کیفیت!

اگر کیفیت و وضوح تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ580 برای شما ساخته شده است! این ویدئو پروجکشن در دسته ویدئو پروژکتورهای WUXGA جای دارد و از رزولوشن 1200*1920 پیکسل برخوردار است. این مشخصات بیانگر این است که ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EZ580 قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت Full HD را داراست و وضوحی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور فول اچ دی از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت زنده و طبیعی دارد.

  • قابل استفاده برای نمایش تصاویر در محیط های روشن

یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ580 شدت روشنایی 5400 لومنی آن است که باعث شده تصاویر ارائه شده با آن دارای میزان روشنایی و شفافیت قابل توجهی باشند. بنابراین بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر می توانید از این دستگاه ویدیو پروژکتور حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز استفاده کنید و از تصاویری درخشان بهره مند شوید. از این جهت می توان ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EZ580 را برای استفاده در سالن های همایش و کنفرانس کاملاً مناسب دانست. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور سالن همایش از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار است و برای مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز کاربرد دارد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ580 نسبت کنتراست 5000:1 آن است. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور برای نمایش سایه روشن های موجود در تصاویر و همچنین متن ها و نمودارها به شکلی واضح و خوانا مناسب به نظر می رسد. البته اگر به دنبال بالاترین میزان کنتراست هستید، می توانید از سایر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک موجود بر روی سایت شرکت ایده برتر دیدن کنید.

  • نصب آسان در سالن ها و مکان های مختلف

برای نصب دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580 در سالن ها و مکان های مختلف و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار سختی پیش رو نخواهید داشت! این ویدئو پروجکشن دارای قابلیت هایی مانند زوم برقی، جابجایی لنز (60 درصد عمودی و 10 درصد افقی) به صورت برقی و امکان تصحیح زاویه تصویر (40 درجه عمودی و 30 درجه افقی) است که به شما اجازه می دهد تا متناسب با محدودیت فضای نصب، ویدئو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

لازم به ذکر است که با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580 می توانید به تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ دست پیدا کنید. برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ باید این ویدئو پروژکتور را در فاصله بین 1.35 تا 2.35 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ باید آن را در فاصله 14.06 تا 23.97 متری نسبت به پرده نمایش قرار دهید. پس امکان استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-EZ580 هم در سالن های نسبتاً بزرگ و هم در کلاس های کوچک و فضاهای محدود برای شما فراهم است.

برای خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580 سایت های معتبر اینترنتی ایده برتر منابع خوبی برای کسب اطلاعات می باشند، پیشنهاد می کنم برای کسب آگاهی بیشتر به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نگاه سایت های معتبر به دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 906

محمد کمالی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۱ ب.ظ

شاید شما نیز تصور می کنید که دستگاه ضبط صدای تسکو TR 906 تنها به درد خبرنگاران و کسانی که در حوزه رسانه فعایت دارند می خورد، اما خوب است بدانید یکی از کاربرد های اصلی این دستگاه ضبط صدا در کلاس های آموزشی می باشد، این موضوع به خصوص در کلاس های زبان انگلیسی برای یادگرفتن تلفظ ها و واژه ها کاربرد بسیاری دارد. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تکنوسان نگاه می اندازیم.

تکنوسان:

مطمئنا شما برای ضبط صدا با کیفیتی مطلوب، به چیزی فراتر از گوشی موبایل خود نیاز دارید. رکوردر تسکو TSCO TR 906 8GB با طراحی ظریف و زیبایی که دارد، گزینه ی بسیار مناسبی برای ضبط صدا می باشد. این رکوردر در ابعاد ۹۵*۳۶*۱۲٫۷ میلی متر ساخته شده و وزنی معادل ۷۵ گرم دارد.

TSCO TR 906 صدا را به صورت استریو ضبط می کند که به شکل دو کاناله می باشد. بنابراین صدایی که می شنوید بسیار طبیعی تر است، چرا که تفاوت منبع تولید صدا را به راحتی متوجه می شوید. اگر در این باره بخواهیم مثالی ساده بزنیم، باید به یک گروه موسیقی اشاره کنیم که شما با گوش دادن به آن ها می توانید به راحتی تفاوت صدای آلات موسیقی مختلف به کار رفته در آن را متوجه شوید.

دیجی کالا:

ضبط کننده صدا تسکو مدل TR 906 از محصولات ساده و کارآمد برند تسکو است که برای استفاده در کلاس درس، سمینار و کنفرانس‌ها گزینه‌ی خوبی محسوب می‌شود. این مدل به یک حافظه‌ی‌داخلی هشت گیگابایتی مجهز است که می‌تواند تا میزان قابل‌قبولی فایل صوتی را ذخیره کند. فایل‌ها با فرمت‌ WAV‌ و MP3 ذخیره و در زمان دلخواه، به‌سادگی از طریق بلندگو یا اتصال هدفون به درگاه مخصوص آن پخش می‌شوند. پس از ذخیره‌ی فایل‌های صوتی، می‌توانید آن‌ها را به‌واسطه‌ی خروجی‌ Micro USB‌ آن به کامپیوتر منتقل کنید؛ همچنین، به‌واسطه‌ی این اتصال می‌توانید فایل‌های صوتی دلخواهتان را هم به این مدل منتقل کنید. وظیفه‌ی دیگر این خروجی، فراهم‌کردن شارژ موردنیاز دستگاه است. این ضبط‌کننده، قابلیت دریافت کارت‌حافظه‌ی Micro SD را دارد و کاربران می‌توانند تا 16 گیگابایت حافظه را به آن اضافه کنند؛ همچنین ابعاد آن بسیار کوچک و جمع‌وجور است و به‌سادگی داخل جیب لباس جای می‌گیرد.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی جمع و جور، قابلیت حمل آسان

با توجه به اینکه ضبط کننده صدا تسکو TR 906 دارای ابعاد 95*36*12.7 میلی متر و وزن فقط 75 گرم است، مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. از این جهت می توان این ویس رکوردر را برای مصارف دانشجویی و خبرنگاری کاملاً مناسب دانست.

ضبط کننده صدای دانشجویی تسکو TR 906 دارای کیفیت ساخت مناسبی نیز هست و بر روی بدنه آن از روکشی از جنس آلیاژ زینک استفاده شده است. به طور کلی این دستگاه ضبط صدا مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

  • دارای صفحه نمایش و دکمه های کنترلی کاربردی

صفحه نمایش دستگاه ضبط صدا تسکو مدل TR 906 از نوع خطی و 2 اینچی است و اطلاعاتی مانند مدت زمان سپری شده از ضبط، میزان شارژ تقریبی باتری و... بر روی آن قابل نمایش هستند. در قسمت پایینی این صفحه نمایش، دکمه های کنترلی ویس رکوردر شامل دکمه های آغاز ضبط (REC)، اتمام ضبط (STOP)، آغاز و توقف پخش (PLAY/PAUSE)، ایجاد فولدر و انتخاب حالت ضبط (MODE) تعبیه شده است. این دکمه های کنترلی در کنار صفحه نمایشِ دستگاه ضبط صدا دیجیتال تسکو TR 906 کار با دستگاه را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان می کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات کامل تر در مورد خرید دستگاه ضبط صدا تسکو مدل TR 906 و  به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایند.

  • محمد کمالی

نقد و بررسی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک CS720dte

محمد کمالی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ

اگر شما نیز به دنبال چاپ سیاه و سفید و رنگی باکیفیت هستید، پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720dte را مد نظر داشته باشید. این چاپگر برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط مناسب می باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما همراه باشید و این راهنمای جامع را که توسط کارشناسان حرفه ای ایده برتر پارسیان نوشته شده است را مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای مصارف اداری

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS720dte توان انجام 120 هزار پرینت در طول ماه را دارد و کاملاً برای مصارف اداری و شرکتی با حجم کاری متوسط مناسب است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از پرینتر رومیزی لکسمارک CS720dte برای 1500 تا 15000 پرینت در ماه استفاده شود.

از لحاظ سرعت چاپ نیز پرینتر تک کاره لکسمارک CS720dte نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر لیزری رنگی اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 6.5 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد که سرعت بسیار مطلوبی است. بنابراین نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای آماده به کار شدن پرینتر در هنگام روشن کردن آن نخواهید داشت. پس از آن سرعت چاپ پرینتر اداری لکسمارک CS720dte به 40 برگ در دقیقه در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی می رسد.

  • چاپ رنگی با کیفیتی عالی

در پرینتر Lexmark CS720dte از تکنولوژی Unison Toner استفاده شده که یکی از فناوری های کاربردی لکسمارک به منظور ارتقای کیفیت چاپ رنگی محسوب می شود. این فناوری باعث می شود تا رنگ های چاپ شده با این چاپگر اداری کاملاً طبیعی و زنده به نظر آیند و در عین حال باعث صرفه جویی در مصرف تونر کارتریج نیز می شود. لازم به ذکر است که پرینتر لکسمارک CS720dte قابلیت چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi را دارد و کیفیتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد.

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید

در قسمت جلویی بدنه پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS720dte یک صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی و صفحه کلید تعبیه شده که از طریق آنها به آسانی می توانید تنظیمات مورد نظرتان را بر روی پرینتر اعمال کنید. رابط کاربری صفحه نمایش به کار رفته در این پرینتر تک کاره کاملاً کاربرپسند بوده و حتی افراد تازه کار نیز در کار با آن مشکلی نخواهند داشت.

اگر در مجموع قصد خرید پرینتر Lexmark CS720dte با کیفیت و کارایی بالا را دارید حتما این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم. برای دریافت قیمت و خرید اینترنتی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک Lexmark CS720dte به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

راهنمای جامع در خصوص پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک B2338dw

محمد کمالی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۱ ب.ظ

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2338dw با سرعت و توان ماهیانه مطلوب برای مصارف اداری مناسب می باشد. از ویژگی های مهم پرینتر لیزری Lexmark B2338dw می توان به مجهز بودن وای فای داخلی اشاره کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به این چاپگر داشته باشیم و مزایا و معایب آن را از دیدگاه ایده برتر پارسیان باهم بررسی کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعت و توان ماهیانه مناسب برای مصارف روزمره اداری

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک B2338dw توانایی انجام 50 هزار پرینت در طول ماه را دارد و کاملاً برای مصارف روزمره اداری مناسب است. البته اگر خواهان افزایش طول عمر پرینتر لیزری خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده، از آن برای انجام 500 تا 6000 پرینت در ماه استفاده کنید.

از لحاظ سرعت چاپ نیز پرینتر تک کاره لکسمارک B2338dw در وضعیت مطلوبی قرار دارد و نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این چاپگر برای ارائه اولین چاپ سیاه و سفید به 6.5 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به چاپ 38 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 19 رو در دقیقه در حالت دو رو می باشد. پس با استفاده از پرینتر لیزری لکسمارک B2338dw می توانید کارهای خود را با سرعت مناسبی به پیش ببرید!

  • کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ را تجربه کنید!

اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری مشکی لکسمارک B2338dw برای شما ساخته شده است! این چاپگر اداری توانایی چاپ با سه رزولوشن dpi 300*300 ،dpi 600*600 ،dpi 1200*1200 (با قابلیت چاپ تصاویر با کیفیت 1200 و 2400) را دارد و تصاویر و متون چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بسیار مطلوبی بهره می برند.

  • مجهز به وای فای داخلی، قابلیت اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم پرینتر لکسمارک مدل Lexmark B2338dw را مجهز بودن آن به وای فای داخلی دانست که باعث می شود تا بتوانید آن را به صورت وایرلس به انواع گوشی های موبایل، تبلت، کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید. پس اگر فایل های مورد نظر شما بر روی گوشی یا تبلت ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر ندارید و می توانید فایل های مورد نظرتان را به صورت وایرلس با پرینتر لیزری وایرلس لکسمارک B2338dw چاپ کنید.

 برای کسب اطلاعات جامع تر در خصوص پرینتر لکسمارک مدل Lexmark B2338dw به لینک پایین صفحه مراجعه کنید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-Lexmark-B2338dw

 

  • محمد کمالی

قیمت، خرید و مشخصات فنی پایه نگهدارنده گوشی ریمکس Remax RM-C06

محمد کمالی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۵ ب.ظ

پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C06 این امکان را به شما می دهند تا از اپلیکیشن های مسیریاب و نقشه در حین رانندگی استفاه نمایید. این هولدر قابلیت نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین را دارد. با ما همراه باشید تا در مورد پایه نگهدارنده گوشی ریمکس Remax RM-C06 اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

تکنوسان:

پایه نگهدارنده‌ی «ریمکس» مدل «RM-C06» وسیله‌ای کاربردی برای نگهداری و ثابت نگه داشتن گوشی موبایل در زمان رانندگی با خودرو محسوب می‌شود. این پایه با استفاده از پلاستیک ABS تولید شده و وزن کمی دارد.

شما می‌توانید آن را با استفاده از بادکش لاستیکی قدرتمند پشت بدنه به شیشه یا سطح داشبورد خودرو متصل کنید. میزان بازشدن گیره‌ی موجود در این پایه به اندازه‌ای است که برای گوشی‌های موبایل ۳٫۵ تا ۶ اینچ مناسب خواهد بود.

قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این محصول قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. بنابراین شما می‌توانید گوشی موبایل‌تان را در دو حالت عمودی و افقی قرار داده و براساس نیازتان از آن استفاده کنید. تصور کنید زمانی را که منتظر یک تماس مهم هستید.

ایده برتر پارسیان:

  • ساخته شده از پلاستیک مرغوب ABS

شرکت ریمکس در ساخت هولدر موبایل RM-C06 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است. به طوری که آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خط و خش به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نیستند. همچنین پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C06 دارای ابعاد مناسبی نیز هست و مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند.

  • نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین از طریق پایه مکنده

نصب هولدر گوشی موبایل ریمکس RM-C06 در محل مورد نظر شما بر روی شیشه یا داشبورد ماشین به آسانی و از طریق پایه مکنده آن انجام می شود. پایه این هولدر دارای خاصیت مکش بسیار قوی است و با ایجاد خلأ میان هولدر و سطوح، باعث نصب محکم و ثابت آن می شود. به این ترتیب پایه نگهدارنده موبایل داشبورد ریمکس RM-C06 در برابر تکان های ماشین در حال حرکت مقاومت بالایی دارد. همچنین این پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه از قابلیت نصب بر روی سایر سطوح صاف مانند میز و پیشخوان نیز برخوردار است و می توانید از آن در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید.

  • سازگار با گوشی های 3.5 تا 6 اینچی

هولدر موبایل داشبورد ریمکس RM-C06 دارای دو بازوی نگهدارنده است که فاصله میان آنها به راحتی قابل تنظیم می باشد. در حالت کلی این هولدر با انواع گوشی اندرویدی و iOS در ابعاد 3.5 تا 6 اینچی سازگار است و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به حساب می آید. نکته قابل توجه درباره پایه نگهدارنده گوشی ریمکس مدل Remax RM-C06 توانایی بالای آن در نگه داشتن گوشی به شکلی کاملاً محکم و ثابت است. پس بدون نگرانی بابت تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها می توانید از این هولدر در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

دیجی کالا:

پایه نگهدارنده‌ی «ریمکس» مدل «RM-C06» وسیله‌ای کاربردی برای نگهداری و ثابت نگه داشتن گوشی موبایل در زمان رانندگی با خودرو محسوب می‌شود. این پایه با استفاده از پلاستیک ABS تولید شده و وزن کمی دارد. شما می‌توانید آن را با استفاده از بادکش لاستیکی قدرتمند پشت بدنه به شیشه یا سطح داشبورد خودرو متصل کنید. میزان بازشدن گیره‌ی موجود در این پایه به اندازه‌ای است که برای گوشی‌های موبایل 3.5 تا 6 اینچ مناسب خواهد بود. قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این محصول قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. بنابراین شما می‌توانید گوشی موبایل‌تان را در دو حالت عمودی و افقی قرار داده و براساس نیازتان از آن استفاده کنید. تصور کنید زمانی را که منتظر یک تماس مهم هستید. برای همه پیش می‌آید که مرتبا با شک این‌که صدایی شنیده و یا لرزشی شبیه ویبره گوشی را در جیبتان حس کرده‌اید، دست در جیب خود برده تا مطمئن شوید. حتی زمانی‌ پیش می‌آید که در محدوده‌ای ناآشنا رانندگی می‌کنید و یا به دنبال آدرسی می‌گردید.

در پایان قابل ذکر است که مطالب ارائه شده در این وبلاگ از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تکنوسان جمع آوری شده است، چنانچه نیاز به اطلاعات جامع تری دارید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SUYL-AOV از قابلیت نصب بر روی دریچه کولر برخوردار است و با انواع گوشی های 4 تا 6.5 اینچی سازگار می باشد. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-AOV با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

پایه نگهدارنده گوشی مدل Baseus SUYL-AOV

  • مناسب برای

    گوشی های 4.5 تا 6 اینچ

  • قابلیت شارژ

    ندارد

  • اسپیکر

    ندارد

  • شارژ فندکی

    ندارد

  • سایر توضیحات

    -سبک

  • -قابل اتصال به دریچه کولر

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با گوشی های 4 تا 6.5 اینچی

هولدر موبایل دریچه ای باسئوس SUYL-AOV دارای دو بازوی نگهدارنده در کناره ها و یک بازو در پایین بدنه است و با وارد کردن فشار به گوشی از سه جهت (به صورت مثلثی) باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی صفحه هولدر می شود. این پایه نگهدارنده به گونه ای طراحی شده که تنها با استفاده از یک دست می توانید گوشی خود را بر روی آن قرار دهید و سپس فاصله میان بازوها به شکل خودکار تنظیم می شود. لازم به ذکر است که هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس SUYL-AOV با گوشی های 4.5 تا 6 اینچی سازگار می باشد و حتی شدیدترین تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها باعث جدا شدن گوشی از صفحه هولدر نخواهد شد.

بازوی پایینی هولدر موبایل باسئوس SUYL-AOV دارای طراحی کاربردی است و می توان کابل شارژ را از میان آن عبور داد. پس اگر پورت شارژ گوشی شما در پایین بدنه آن قرار دارد، به آسانی می توانید آن را در حالیکه بر روی این هولدر قرار دارد از طریق یک پاور بانک یا شارژر فندکی شارژ کنید.

  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

شما می توانید با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل Baseus SUYL-AOV بهترین زاویه دید را نسبت به گوشی خود داشته باشید. این هولدر از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا زاویه آن را به دلخواه و متناسب با شرایطتان تنظیم کنید. پس از طریق هولدر موبایل 360 درجه باسئوس SUYL-AOV ضمن تجربه یک رانندگی ایمن، امکان دسترسی راحت به گوشی موبایلتان را نیز خواهید داشت. توجه داشته باشید که امکان استفاده از گوشی به صورت افقی بر روی این هولدر وجود ندارد.

  • قابلیت نصب و استفاده فوق العاده آسان

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-AOV تنها کافیست تا آن را از طریق گیره نگهدارنده در پشت بدنه به دریچه کولر ماشین خود متصل کنید. به همین راحتی این پایه نگهدارنده گیره ای آماده به کار خواهد بود و شما هر لحظه که به آن نیازی نداشتید، می توانید از محل نصب شده هولدر را جدا کنید. بنابراین دیگر خبری از مشکلات ناشی از استفاده از هولدرهای چسبی نخواهد بود!

ادامه مطلب:

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرده اند، برای مطالعه دیدگاه کاربران به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

جامع ترین راهنمای خرید پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2442dw

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۱۴ ب.ظ

کمپانی لکسمارک پرینتر تک کاره لکسمارک B2442dw برای استفاده در ادارات و شرکت ها کوچک با حجم کاری متوسط طراحی کرده است، این پرینتر قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت دو رو دارد. اگر شما به راهنمای پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2442dw نیاز دارید، ما ویژگی های محصول را از نگاه ایده برتر پارسیان شرح می دهیم پس این مطلب را از اغاز تا انتها مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک B2442dw قابلیت چاپ با رزولوشن های dpi 300*300 ،dpi 600*600 ،dpi 1200*1200 (با قابلیت چاپ تصاویر با کیفیت 1200 و 2400) را داراست و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که تصاویر و متون سیاه و سفید چاپ شده با این دستگاه پرینتر لیزری از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردار هستند و حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با کیفیتی عالی چاپ می شود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر رومیزی لکسمارک B2442dw می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً قابل قبول و ایده آل دانست.

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک

پرینتر تک کاره لکسمارک B2442dw برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک با حجم کاری معمولی عرضه شده و می توان از آن در بهترین حالت برای انجام 100 هزار پرینت در ماه استفاده کرد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر پرینتر خود هستید، بهتر است تا متناسب با توصیه شرکت لکسمارک از آن برای چاپ 1000 تا 10000 برگ در طول ماه استفاده کنید.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پرینتر سیاه و سفید لکسمارک B2442dw سرعت چاپ بسیار مطلوب آن هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی است. این پرینتر لیزری مشکی برای ارائه اولیه پرینت به 6.25 ثانیه زمان از لحظه گرم شدن دستگاه نیاز دارد و به این ترتیب احتیاجی به منتظر ماندن های طولانی برای آغاز به کار با پرینتر نخواهید داشت. همچنین سرعت چاپ دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک B2442dw برابر با 40 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 20 رو در دقیقه در حالت دو رو می باشد که سرعت بسیار مناسبی برای مصارف اداری محسوب می شود.

  • پشتیبانی هم از اتصال وایرلس و هم اتصال از طریق کابل

برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2442dw کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این پرینتر رومیزی اداری به وای فای داخلی مجهز است و می توان آن را به صورت وایرلس به موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ متصل کرد. پس اگر فایل مورد نظرتان برای چاپ بر روی موبایل یا تبلت ذخیره شده، نیازی به انتقال آن به کامپیوتر را ندارید و می توانید به صورت مستقیم آن را با پرینتر لیزری وایرلس لکسمارک B2442dw چاپ کنید.

علاوه بر اتصال وایرلس، پرینتر Lexmark B2442dw را می توان از طریق کابل و پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن به کامپیوتر متصل کرد. همچنین این پرینتر به پورت اترنت نیز مجهز است و از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند. با استفاده از پرینتر تحت شبکه لکسمارک B2442dw در قالب شبکه های کابلی، امکان دسترسی به آن از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان برای شما ایجاد می شود. این ویژگی در هنگام استفاده های گروهی از پرینتر کارایی بالایی پیدا می کند.

  • دارای ظرفیت کاغذ مناسب برای مصارف اداری

در حالت استاندارد پرینتر لیزری Lexmark B2442dw به یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است. همچنین این پرینتر لیزری مشکی از یک سینی اختیاری دیگر نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید متناسب با نیاز خود از یک سینی 550 برگی با قابلیت قفل شدن، یک سینی 550 برگی معمولی یا یک سینی 250 برگی در آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که حداکثر گنجایش کاغذ چاپگر اداری لکسمارک B2442dw برابر با 900 برگ است و امکان استفاده هم زمان از هر سه سینی اختیاری در آن وجود ندارد.

در رابطه با کاغذ ورودی به پرینتر لیزری لکسمارک مدل Lexmark B2442dw نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر توانایی چاپ بر روی کاغذ معمولی در ابعاد حداکثر A4، لیبل کاغذی، مقوای نازک، مدیای شفاف و پاکت نامه را دارد و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به شمار می آید.

چنانچه در خصوص قابلیت ها و کارایی پرینتر لیزری Lexmark B2442dw سوالی در ذهن شماست، پیشنهاد می کنیم به کارشناسان با تجربه سایت ایده برتر در تماس باشید.

  • محمد کمالی

بهترین قیمت خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C10

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۸ ب.ظ

هولدر موبایل RM-C10 در دسته هولدر های آهنربایی شرکت ریمکس جای دارد و از قابلیت نصب بر روی دریچه کولر بهره می برد. در این متن قصد داریم مواردی را که قبل از خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C10 نیاز به دانستن آن دارید از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و مستر کالا جمع آوری کنیم و ان را به طور ساده و کوتاه برایتان شرح دهیم.

دیجی کالا:

پایه نگهدارنده‌ی «ریمکس» را به سادگی درون دریچه‌ی تهویه‌ی هوا داخل ماشین متصل کنید تا بتوانید گوشی موبایل‌تان را روی آن قرار داده و با خیال راحت رانندگی کنید. این محصول وزن کمی دارد و با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده است. قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در مدل «RM-C10» از پایه نگهدارنده‌های ریمکس قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. بنابراین شما می‌توانید دستگاه را با هر زوایه‌ای که دلتان می‌خواهد روی پایه قرار دهید. اساس کار این پایه را نیروی مغناطیسی آهنربا تشکیل می‌دهد. این بدان معنا است که در قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این پایه، آهنرباهایی قرار گرفته است. برای استفاده از این پایه و ثابت نگه داشتن گوشی موبایل‌تان داخل ماشین کافی است پایه را به دریچه تهویه هوا متصل کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با دریچه کولر انواع ماشین سواری

برای نصب و استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C10 کار فوق العاده آسانی پیش رو خواهید داشت! تنها کافیست تا این هولدر آهنربایی موبایل را از طریق گیره موجود در پشت بدنه آن به دریچه کولر ماشین متصل کنید. این نوع طراحی و قابلیت استفاده آسان به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه که به پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر ریمکس RM-C10 نیاز نداشتید، بتوانید آن را به شکلی سریع و راحت از محل نصب شده جدا کرده و با خود حمل نمایید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که هولدر موبایل دریچه ای ریمکس RM-C10 از مقاومت بالایی در برابر تکان های ماشین درحال حرکت برخوردار است و به سادگی از محل نصب شده جدا نمی شود.

  • دارای صفحه آهنربایی قوی

بر خلاف ابعاد کوچک و ظاهر ساده، نگهدارنده مغناطیسی موبایل ریمکس RM-C10 توانایی بالایی در نگه داشتن انواع گوشی موبایل در ابعاد 3.5 تا 6 اینچی به صورت آهنربایی دارد. درون صفحه نگهدارنده این هولدر از چهار آهنربای قوی استفاده شده که باعث قرارگیری محکم و ثابت گوشی بر روی آن می شود. برای این منظور ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل Remax RM-C10 را بر روی بدنه یا قاب گوشی بچسبانید و پس از آن گوشی به شکلی کاملاً محکم بر روی هولدر قرار می گیرد. به طوری که شدیدترین تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها نیز قادر به جدا کردن گوشی از روی هولدر نخواهند بود.

مسترکالا:

 نگهدارنده یا همان هولدر ها کاربرد عمومی داشته و نه‌ تنها برای گوشی موبایل استفاده می شوند بلکه می‌توان از آن‌ها برای نگهداری موقعیت‌یاب های GPS و موزیک پلیر ها هم استفاده کرد.هولدر ریمکس RM-C10 ،برخلاف سایر پایه های موجود دارای فک نگهدارنده نمی باشد و دارای یک پنل دایره ای شکل با قدرت جذب بالا می باشد و دارای آهنربایی بوده که کافیست گوشی و تبلت خود را به آن نزدیک کنید تا به آن بچسبد و توسط پایه مهار شود.این هولدر به دلیل فک های پلاستیکی که دارد معمولا قابلیت نصب بر روی داشبورد را نیز داراست.با طراحی شیک و زیبا و جمع و جور این هولدر کمترین جایی را در اتومبیل اشغال می کند و به زیبایی فضای داخل اتومبیل می افزاید.با استفاده از این هولدر می توانید  انواع گوشی موبایل با هر سایزی را توسط این پایه مهار کرده و نگه دارید.در ضمن بدنه این پایه نگهدارنده از پلاستیک مرغوب می باشد.

در نهایت شما می توانید این پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C10 با بهترین قیمت از سایت دیجی کالا تهیه نمایید.

 

  • محمد کمالی

معرفی و خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mini Gravity

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ

پایه نگهدارنده موبایل این امکان را به شما می دهد که در طول سفر خود به گوشی موبایل دسترسی کامل داشته باشید. اگر از اپلیکیشن های مسیریاب و نقشه در حین رانندگی زیاد استفاده می کنید، پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Mini Gravity را مد نظر داشته باشید. اگر قصد خرید این محصول را دارید پس امروز با ما همراه باشید تا ویژگی های پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mini Gravity را از نگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی کنیم.

دیجی کالا:

استند نگهدارنده گوشی بیسوس به یک پایه نگهدارنده قوی مجهز شده است که روی پنجره کولر ماشین نصب می شود.Mini Gravity SUYL-G01 یک استند مقاوم در برابر شوک است. بنابراین کاربران می توانند از ایمنی و استحکام آن دربسیاری از تکان های شدید خودرو مطمئن باشند. این پایه نمایش با نگهداری گوشی هوشمند مانع از آسیب آن می شود و قابلیت تحمل وزن زیادی را دارد. هنگامی که گوشی درون پایه بیسوس قرار می گیرد، پایه به حالت قفل درمی اید و کاملا ایمن آن را نگه میدارد.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mini Gravity از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و بدنه آن از آلومینیوم مرغوب ساخته شده است. کیفیت ساخت این پایه نگهدارنده به گونه ای است که آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه و فشار به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نیستند و برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی استفاده از این محصول حساب باز کنید. ضمن اینکه در قسمت های داخلی بازوهای نگهدارنده هولدر گوشی موبایل باسئوس Mini Gravity از پدهای نرم استفاده شده که از افتادن خط و خش بر روی بدنه گوشی در هنگام استفاده از آن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Mini Gravity در رنگ های مختلف عرضه شده که متناسب با سلیقه و فضای داخلی خودروی خود می توانید نسبت به خرید رنگ مورد نظرتان اقدام کنید.

  • مجهز به گیره نگهدارنده جهت اتصال به دریچه کولر

نصب و آماده به کار کردن پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Mini Gravity به سادگی هر چه تمام تر قابل انجام است! برای این منظور تنها کافیست تا هولدر را از طریق گیره نگهدارنده موجود در پشت بدنه آن به دریچه کولر خودرو متصل کنید. توجه نمایید که برای دستیابی به بالاترین میزان کارایی پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس Mini Gravity، بهتر است تا آن را به دریچه های افقی متصل کنید.

 تنوع بالای محصول در فروشگاه  اینترنتی دیجی کالا و اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات فنی و توضیحات برای هر محصول از ویژگی های این وب سایت فروشگاهی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت  دیجی کالا ضمن کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Mini Gravity، از خریدی ارزان و مطمئن نیز برخوردار شوید.

  • محمد کمالی

پاوربانک وریتی Verity V-PUW89B با ظرفیت 8000 میلی آمپر

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۳ ب.ظ

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که از اپلیکیشن های مسیریاب و بازی های مختلف در زمانی که بیرون از منزل هستید، استفاده می کنید. قطعا یکی از معضلات تمام شدن زود هنگام شارژ باتری گوشی موبایل می باشد، شما با تهیه پاور بانک وایرلس وریتی V-PUW89B بی وقفه می توانید از دستگاه های دیجیتالی خود استفاده کنید. در این مطلب به طور کلی شما را با پاوربانک وریتی Verity V-PUW89B با ظرفیت 8000 میلی آمپر آشنا خواهیم کرد، پس با نقد و بررسی دو سایت معتبر تکنوسان و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

تکنوسان:

بسیار پیش آمده که شارژ گوشیتان در مسافرت یا جایی که احتیاج به گوشی داشته اید تمام شده است و مجبورید به اجبار از ادامه فعالیت خود با گوشی دست بر دارید و آن را به بعد موکول کنید. و به همین دلیل پاور بانک ها برای جلوگیری از این اتفاق ساخته شده اند. پاور بانک ها باطری هایی هستند که انرژی را در خود ذخیره می کنند و در زمانی که نیاز به شارژ دارید از طریق باطری خود گوشی شما را شارژ می کنند.

پاور بانک VERITY V-PUW89B باظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپر در ساعت یکی از محصولات شرکت وریتی است که مجهز به فناوری شارژ وایرلس بوده و در صورتی که گوشی هوشمند شما نیز دارای وایرلس باشد به راحتی می توانید گوشی خود را به وسیله ی این فناوری شارژ کنید. یکی از مزیت های این پاور بانک قابلیت شارژ ۴ گوشی به صورت همزمان است که ۳ گوشی از طریق دو عدد پورت خروجی USB با شدت جریان ۲ و ۱ آمپر و یک پورت Type-C با شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ خروجی ۵ ولت و ۱ گوشی نیز می تواند از طریق وایرلس شارژ شود. اما لازم به ذکر است که در شارژ کردن همزمان چند گوشی شدت جریان خروجی بین پورت ها تقسیم می شود. برای شارژ کردن پاور بانک نیز می توانید از پورت ورودی Micro USB و Type-C (پورت Type-C مشترک است و برای ورودی و خروجی کاربرد دارد) با شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ ورودی ۵ ولت استفاده کنید. 

ایده برتر پارسیان:

پاوربانک وریتی Verity V-PUW89B با ظرفیت 8000 میلی آمپر از لحاظ شارژدهی به دستگاه های مختلف کارایی بالایی دارد و شما می توانید از آن در مجموع برای شارژ چهار دستگاه به صورت هم زمان استفاده کنید. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی از نوع USB، یک پورت ورودی/ خروجی از نوع USB Type-C و قابلیت شارژ وایرلس است. در واقع شما می توانید با استفاده از شارژر همراه وریتی V-PUW89B سه دستگاه را از طریق کابل و یک دستگاه را به صورت وایرلس شارژ نمایید.

شدت جریان خروجی یکی از پورت های پاور بانک بی سیم وریتی V-PUW89B برابر با 2 آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 1 آمپر است. پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بهترین کیفیت در شارژدهی از پورت یک آمپری این پاوربانک گوشی که ساخت شرکت وریتی است برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2 آمپری آن برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های مانند آن استفاده کنید. ضمن اینکه شدت جریان خروجی پورت USB-C پاوربانک 8000 وریتی V-PUW89B برابر با 2 آمپر است که باعث شارژدهی با سرعتی بسیار مطلوب می شود.

در پایان قابل ذکر است که بیشتر پاوربانک های شرکت وریتی در سایت ایده برتر پارسیان موجود است شما می توانید با مراجعه به بخش لوازم جانبی از انواع مدل های شارژر همراه و قیمت آن دیدن کنید.

  • محمد کمالی