نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SUYL-AOV از قابلیت نصب بر روی دریچه کولر برخوردار است و با انواع گوشی های 4 تا 6.5 اینچی سازگار می باشد. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-AOV با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

پایه نگهدارنده گوشی مدل Baseus SUYL-AOV

  • مناسب برای

    گوشی های 4.5 تا 6 اینچ

  • قابلیت شارژ

    ندارد

  • اسپیکر

    ندارد

  • شارژ فندکی

    ندارد

  • سایر توضیحات

    -سبک

  • -قابل اتصال به دریچه کولر

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با گوشی های 4 تا 6.5 اینچی

هولدر موبایل دریچه ای باسئوس SUYL-AOV دارای دو بازوی نگهدارنده در کناره ها و یک بازو در پایین بدنه است و با وارد کردن فشار به گوشی از سه جهت (به صورت مثلثی) باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی صفحه هولدر می شود. این پایه نگهدارنده به گونه ای طراحی شده که تنها با استفاده از یک دست می توانید گوشی خود را بر روی آن قرار دهید و سپس فاصله میان بازوها به شکل خودکار تنظیم می شود. لازم به ذکر است که هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس SUYL-AOV با گوشی های 4.5 تا 6 اینچی سازگار می باشد و حتی شدیدترین تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها باعث جدا شدن گوشی از صفحه هولدر نخواهد شد.

بازوی پایینی هولدر موبایل باسئوس SUYL-AOV دارای طراحی کاربردی است و می توان کابل شارژ را از میان آن عبور داد. پس اگر پورت شارژ گوشی شما در پایین بدنه آن قرار دارد، به آسانی می توانید آن را در حالیکه بر روی این هولدر قرار دارد از طریق یک پاور بانک یا شارژر فندکی شارژ کنید.

  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

شما می توانید با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل Baseus SUYL-AOV بهترین زاویه دید را نسبت به گوشی خود داشته باشید. این هولدر از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا زاویه آن را به دلخواه و متناسب با شرایطتان تنظیم کنید. پس از طریق هولدر موبایل 360 درجه باسئوس SUYL-AOV ضمن تجربه یک رانندگی ایمن، امکان دسترسی راحت به گوشی موبایلتان را نیز خواهید داشت. توجه داشته باشید که امکان استفاده از گوشی به صورت افقی بر روی این هولدر وجود ندارد.

  • قابلیت نصب و استفاده فوق العاده آسان

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-AOV تنها کافیست تا آن را از طریق گیره نگهدارنده در پشت بدنه به دریچه کولر ماشین خود متصل کنید. به همین راحتی این پایه نگهدارنده گیره ای آماده به کار خواهد بود و شما هر لحظه که به آن نیازی نداشتید، می توانید از محل نصب شده هولدر را جدا کنید. بنابراین دیگر خبری از مشکلات ناشی از استفاده از هولدرهای چسبی نخواهد بود!

ادامه مطلب:

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرده اند، برای مطالعه دیدگاه کاربران به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی