نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید پاوربانک شیائومی XIAOMI NDY-02-AN با ظرفیت 10000 میلی آمپر

محمد کمالی | سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲ ب.ظ

اولین بار که این پاوربانک را دیدیم مقداری سردرگم شده بودیم. مانند دیگر محصولات Xiaomi تمامی نوشته های موجود روی بسته بندی و راهنما به زبان چینی می باشد و اندازه محصول نیز به اندازه Zendure A2 که ظرفیتی برابر با 6000 میلی آمپر دارد می باشد. برخلاف دیگر تولید کننده هایی که پاوربانک تولید می کنند شیائومی به صراحت اعلام کرده است که نمی توانید از تمام 10000 میلی آمپر ظرفیت این پاوربانک استفاده کنید. اکثر پاوربانک ها بین 30 تا 35 درصد از انرژی ذخیره شده را به دلیل گرما و تبدیل ولتاژ از دست می دهند و به همین دلیل نباید انتظار داشت که بتوانید از تمام 10000 میلی آمپر ظرفیت این پاوربانک استفاده کنید. شیائومی نیز مقدار انرژی تامین شده توسط این محصول را 6250 میلی آمپر ساعت اعلام کرده است. در ادامه مطالب به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم :

 

دیجی کالا :

شارژر همراه 10000 میلی‌آمپرساعتی شیائومی را می‌توان یکی از بهترین‌های بازار در میان سایر محصولات هم‌رده‌ از سایر برندها دانست. باتری‌های درجه‌یک سامسونگ و ال‌جی، بدنه‌ی آلومینیومی مقاوم، ایمنی فوق‌العاده زیاد و طراحی سبک و باریک، همه و همه از ویژگی‌هایی است که آن را جزو 10 شارژر همراه (پاوربانک) برتر جهان قرار داده است. در دنیای دیجیتال امروز که وابستگی افراد به گجت‌های الکترونیکی قابل‌شارژ، مثل گوشی و تبلت بسیار زیاد شده است، این باتری‌های یدک، نقش پررنگی پیدا کرده‌اند. باتری‌ها را قلب پاوربانک می‌دانند. درون پاوربانک‌ها چیزی جز باتری و مدارات الکتریکی وجود ندارد؛ البته بیشترین سهم از وزن پاوربانک‌ها هم به باتری آن‌ها مربوط می‌شود. وزن این پاوربانک 207 گرم است. هرچقدر این باتری‌ها کیفیت بهتر و کارایی بیشتری داشته باشند، پاوربانک مرغوب‌تر و کارآمدتر است. شیائومی در تولید پاوربانک‌هایش از باتری‌های درجه‌یک شرکت‌های بزرگ سامسونگ و ال‌جی استفاده می‌کند. چهار باتری لیتیوم‌یونی در این محصول، می‌تواند 10000 میلی‌آمپرساعت انرژی الکتریکی را ذخیره کند. این مقدار انرژی برای 3.5 بار شارژ کامل آیفون 6 یا یک‌بار شارژ آی پد مینی کافی است. برای آگاهی از میزان شارژ، چهار نشانگر LED روی قسمت پلاستیکی بدنه وجود دارند. روشن‌بودن هرکدام از آن‌ها، بیانگر 25درصد از کل شارژ است. شدت‌جریان ورودی 2 آمپر است. به کمک یک آداپتور 2آمپری می‌توان باتری‌های پاوربانک را در مدتی حدود 5 تا 6 ساعت شارژ کرد. خروجی پاوربانک درگاه USB است. شدت‌جریان خروجی هم 2.1 آمپر است. به کمک این جریان می‌توان گوشی‌ها و تبلت‌ها را با سرعت زیاد شارژ کرد. درون بسته‌بندی، یک کابل microUSB وجود دارد؛ اما می‌توان از کابل‌های USB دیگر هم استفاده کرد. به کمک مدارهای ایمنی که درون بدنه تعبیه ‌شده‌اند، پاوربانک کاملا در برابر نوسانات جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می‌شود. NDY-02-AN به‌طور خودکار شدت‌جریان موردنیاز را برای دستگاهی که به آن متصل می‌شود، تشخیص می‌دهد و در صورت افزایش جریان بیش از مقدار مجاز، جریان را قطع می‌کند. بدنه‌ی پاوربانک، با فلز آلومینیوم باکیفیتی پوشیده شده است که در برابر خوردگی و سایش مقاوم است. دو سر بدنه که محل قرارگیری دکمه‌ی پاور و درگاه‌های USB و نشانگرهای شارژ است، جنس پلاستیکی دارد. این پاوربانک با امکانات و قابلیت‌های فنی و البته وزن و ابعاد کوچکش، جزو محبوب‌ترین پاوربانک‌ها در سطح جهان است.

 

فست جانبی :

بررسی تخصصی
- دارای استانداردهای حفاظتی 9 لایه

- ساخته شده بر اساس فناوری 2 شرکت Texas Instruments و Monolithic Power Systems

- دارای کابل microUSB

- مدت زمان شارژ شدن: 5.5 ساعت

- باتری های باکیفیت سامسونگ و ال‌جی

- دارای بدنه آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی

- محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه بار و اتصال نادرست کانکتور کابل ها

 

ایده برتر پارسیان :

شرایطی را تصور کنید که در حین انجام یک مکالمه تلفنی مهم، ناگهان گوشی تان به دلیل تمام شدن شارژ خاموش شود! در این شرایط اگر بیرون از منزل حضور داشته باشید و دسترسی به پریز برق هم برایتان امکان پذیر نباشد، ممکن است دردسرهای زیادی برایتان ایجاد شود! در عوض اگر پاور بانک شیائومی NDY-02-AN را با خود به همراه داشته باشید، می توانید بلافاصله گوشی تان را به آن متصل کرده و به ادامه مکالمه تان بپردازید. این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال کاربرد دارد. بدنه آلومینیومی خوش ساخت، ابعاد جمع و جور و قابلیت شارژ ایمن از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت پاوربانک شیائومی Xiaomi NDY-02-AN با ظرفیت 10000 میلی آمپر در میان کاربران شده است.

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 90x60x22 میلی متر
  • وزن : 207 گرم
  • دستگاه سازگار : موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات باتری:

  • نوع باتری : لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری : 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات فنی:

  • تعداد پورت : 1 پورت
  • قابلیت های ویژه : محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه بار و اتصال نادرست کانکتور کابل ها، دارای استانداردهای حفاظتی 9 لایه
  • نحوه نمایش میزان شارژ : نشانگر LED
  • جریان خروجی : 2.1 آمپر
  • نوع درگاه شارژ : MicroUSB
  • جریان ورودی : 2 آمپر
  • ولتاژ خروجی : 5 ولت
  • ولتاژ ورودی : 5 ولت
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی