نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

مشخصات فنی پاوربانک کلومن Koluman KP-L165

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ق.ظ

پاور بانک ها مناسب افرادی هستند که بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری می کنند و دسترسی به پریز برق نیز ندارند در این صورت برای جبران کمبود شارژ گوشی موبایل خود، از شارژر همراه استفاده می کنند. پاور بانک چرمی کلومن KP-L165  به طور متوسط برای 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند مناسب است. برای آشنایی با مشخصات پاوربانک کلومن KP-L165 با نقد و بررسی سایت دیجی کالا و ایده برتر همراه ما باشید.

دیجی کالا:

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طول روز با معظل تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت یا دیگر وسایل جانبی مانند دوربین دیجیتال و موزیک پلیر دست و پنجه نرم می‌کنند، بهتر است برای حل آن از یک پاور بانک کمک بگیرید. در مدل Kp- L165 از سری شارژرهای همراه کلومن یک باتری با ظرفیت 18000 میلی‌آمپر ساعت به‌کار رفته است. این محصول به شکل مستطیل طراحی و تولید شده است. طول آن 16 سانتی متر، عرض این پاور بانک 8.5 سانتی متر  و ارتفاعش 2 سانتی متر است. با این پاوربانک دیگر هیچ استرسی بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل در شرایط حساس نخواهید داشت و همیشه باتری دستگاه‌تان شارژ دارد. همچنین این دستگاه به 4 چراغ برای نمایش وضعیت و درصد شارژ دستگاه و یک کلید روشن/خاموش مجهز شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • مکان شارژ هم زمان دو دستگاه

با استفاده از پاوربانک کلومن Koluman KP-L165 با ظرفیت 18000 میلی آمپر می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی با شدت جریان های 1.0 و 2.1 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژدهی (به خصوص شارژ گوشی) را ارائه می دهد.

بر روی بدنه پاوربانک کلومن KP-L165 یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به ظرفیت 18000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک گوشی موبایل، ممکن است تا تکمیل شدن شارژ باتری آن نیازمند زمان نسبتاً زیادی باشد. اما در حالت عادی شدت جریان ورودی مناسبی دارد و سرعت شارژگیری قابل قبولی را به ارمغان می آورد. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک 2 پورت کلومن KP-L165 ، از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید.

  • طراحی ظاهری زیبا، دارای رنگ بندی متفاوت

پاوربانک کلومن Koluman KP-L165 با ظرفیت 18000 میلی آمپر به یک روکش چرمی مجهز است که در کناره ها دارای دوخت می باشد. این روکش چرمی هم ظاهری زیبا و شیک به این پاوربانک بخشیده و هم از آن در برابر ضربات محافظت می کند. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک کلومن KP-L165 کیفیت ساخت و مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی مناسب به نظر می رسد. این پاوربانک دارای رنگ بندی نیز هست و در رنگ های قرمز، مشکی و قهوه ای قابل تهیه می باشد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاور بانک روکش چرم کلومن KP-L165 در ابعاد 160*85*20 میلی متر و وزن 422.3 گرم روانه بازار شده است. شاید وزن و ضخامت این پاور بانک مناسب تبلت در نگاه اول کمی زیاد به نظر برسد، اما این موارد با توجه ظرفیت بالای باتری های به کار رفته در آن کاملاً قابل توجیه است. در مجموع کار چندان سختی برای حمل و جابجایی پیش رو ندارید و می توانید با قرار دادن پاوربانک در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی آن را با خود به مکان های مختلف حمل کنید.

اگر شما نیز قصد خرید پاور بانک را دارید، در حال تحقیق برای بهترین پاور بانک مطابق با نیاز خود می باشید می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر از اطلاعات و قیمت روز انواع پاور بانک مطلع شوید.

 

  • محمد کمالی

نگاهی نزدیک به هدست گیمینگ سنهایزر Sennheiser GSP 350

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ

امروزه هدست ها جزئی جداناپذیر و جذاب یک بازی کامپیوتری محسوب می شوند که بسیار مورد علاقه گیمر دوستان حرفه ای واقع شده است. ارائه صدای دالبی، کیفیت و قدرت بالای صدا و همچنین بیس مناسب از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این دستگاه در بین گیمر ها شده است. هدست گیمینگ سنهایزر Sennheiser GSP 350 از جمله هدست هایی است که تمام قابلیت های ذکر شده را دارد تا ما بتوانیم آن را دسته بهترین هدست قرار دهیم. بی شک این محصول آخرین انتخاب یک گیمر حرفه ای خواهد بود. در این مطلب سعی در توضیح، بررسی و نقد هدست گیمینگ ps4 سنهایزر GSP 350 از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و لیون کامیوتر داریم با ما همراه باشید.

لیون کامپیوتر:

فرم پوشیدن : روی گوشی
فرکانس پاسخگویی:15 هرتز تا 26 کیلوهرتز
قطر بلندگو : 50میلی‌متر
حساسیت:113 dB
حساسیت میکروفون: -41dBV/P
طول کابل: 1700 میلی‌متر
رابط :USB
کلید قطع صدا:خیر
کنترل صدا: 
ارتباط بی سیم:خیر
میکروفون:دارد
ویژگیها:صدای فراگیر 7.1 کانال به همراه کابل دانگل 1.7 متری

دیجی کالا:

هدست «GSP 350» محصولی از برند آلمانی «سنهایزر» (Sennheiser) است. این هدست برای بازی‌دوستان ساخته شده و از نگاه‌کردن به ظاهر هدست هم می‌توان به این حقیقت پی‌برد. GSP 350 دارای کاپ‌هایی با آکوستیک بسته است و می‌توان مطمئن بود که هیچ صدایی از هدست به بیرون درز نخواهد کرد. میکروفون هدست به صورت چرخشی حرکت می‌کند و می‌توان در زمان‌های بی‌استفاده‌ماندن، آن را به بالا هدایت کرد تا از جلوی دید خارج شود. میکروفون هدست به توانایی حذف نویزهای اضافه (Noise Cancelling) مجهز شده‌ و قادر است تنها صدای کاربر را انتقال دهد. کیفیت صدای میکروفون GSP 350 در حد و اندازه‌ی میکروفون‌های خبرنگاری (Broadcating) است و قابلیت حذف صدای «هوم» ناشی از تنفس کاربر را هم دارد. اتصال هدست به کامپیوتر با استفاده از کابل و رابط USB انجام می‌شود و می‌توانید صدایی فراگیر با کیفیت 7.1 Dolby Surround از آن دریافت کنید. همراه با هدست، یک دانگل مخصوص هم ارائه می‌شود که Surround Dongle نام دارد و با استفاده از آن می‌توانید بین صدای استریو و صدای 7.1کاناله سوییچ کرد. بدنه‌ی هدست GSP 350 از استحکام خوبی برخوردار است و می‌تواند در برابر بدترین شرایط استفاده هم از خود مقاومت نشان دهد. 

ایده برتر پارسیان:

هدست گیمینگ ps4 سنهایزر GSP 350 به گونه ای طراحی شده تا برای گیمرهایی که به انجام بازی به صورت متوالی و در ساعات طولانی علاقه دارند، کاملاً مناسب باشد. درون کاپ های این هدست باسیم از بالشتک های نرم استفاده شده که در هنگام قرار گرفتن روی گوش به طور کامل سطح آن را پوشش می دهند. این ویژگی هم باعث می شود تا هدست سنهایزر GSP 350 باعث ایجاد ناراحتی گوش های شما نشود و هم از ورود سروصداهای محیطی به داخل گوش جلوگیری می کند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، طراحی هدبند هدست سنهایزر GSP 350 به صورت دو تکه می باشد که در قسمت بالایی آن یک شیار تعبیه شده است. این نوع طراحی سبب جریان یافتن هوا میان هدست و سر کاربر می شود و از تعرق زیاد از حد جلوگیری می کند. ضمن اینکه امکان تنظیم ارتفاع هدبند این هدست نیز وجود دارد. در مجموع با توجه به قیمت هدفون مخصوص گیمینگ سنهایزر Sennheiser GSP 350 می توان کیفیت ساخت آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

  • اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB

هدفون باسیم Sennheiser GSP 350 در دسته هدفون و هدست های باسیم جای دارد و دارای کابلی به طول 1.7 متر می باشد. این کابل به یک دانگل Surround منتهی می شود که دارای یک درگاه USB است. برای اتصال این هدست به کامپیوتر یا لپ تاپ، باید کابل افزایش طول USB ارائه شده همراه با آن را به این دانگل متصل کنید و پس از آن می توانید هدست را از طریق پورت USB به کامپیوتر و لپ تاپ اتصال دهید. لازم به ذکر است که طول کابل افزایش طول USB ارائه شده همراه با هدست Sennheiser GSP 350 برابر با 1.2 متر است.

با توجه به توضیحات، توصیه می شود که حتما در خصوص خرید انواع هدست های گیمینگ با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره اماده پاسخگویی و مشاوره به شما می باشند. 

  • محمد کمالی

مقایسه قیمت ماشین حساب کاسیو Casio S-2

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۵۸ ق.ظ

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که نیازی به کار با اعداد بزرگ و محاسبات پیچیده ندارید، خرید ماشین حساب ساده کاسیو S-2 منطقی به نظر می رسد. از ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایش بزرگ و شیبدار، دکمه نرم و روان و کیفیت ساخت عالی اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم که قیمت ارائه شده این محصول را در سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و اداری کالا باهم مقایسه کنیم اما در ابتدا ویژگی این محصول را از نگاه هر یک از سایت ها، برای شما شرح می دهیم.

اداری کالا:

وزن :     292 گرم
قابلیت انجام محاسبات آماری :     خیر
تعداد کاراکتر :     12 رقم
نوع نمایشگر :     خطی
کیس محافظ :     خیر
ابعاد (میلیمتر) :     170x132x44 میلی متر
کلید0.00 :     دارد
منبع تغذیه :     باتری

دیجی کالا:

مشخصات فنی:

    نوع نمایشگر
    خطی
    تعداد رنگ نمایشگر
    تک رنگ
    تعداد کاراکتر
    12
    قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی
    خیر
    قابلیت انجام محاسبات آماری
    خیر
    منبع تغذیه
    باتری 

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به صفحه نمایشی بزرگ و شیب دار

مورد بعدی که در رابطه با ماشین حساب کاسیو Casio S-2 باید به آن اشاره کرد، صفحه نمایش بزرگ آن است که قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد. این صفحه نمایش از وضوح بالایی در نمایش اعداد برخوردار می باشد و به صورت شیب دار طراحی شده است. این ویژگی سبب می شود تا در هنگام قرار دادن این ماشین حساب رومیزی حسابداری بر روی میز، زاویه دید نمایشگر آن کاملاً مناسب باشد.

  • کیفیت ساخت عالی، دوام و طول عمر بالا

شرکت کاسیو در ساخت ماشین حساب فروشگاهی Casio S-2 از پلاستیک مرغوب و درجه یک استفاده کرده و به همین دلیل این ماشین حساب ساده بزرگ دارای دوام و طول عمر بالایی است. به طوری که ماشین حساب کاسیو S-2 در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی به آسانی صدمه نخواهد دید. دکمه های ماشین حساب Casio S-2 نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و عملکردی نرم و روان را به شما ارائه دهند. این مشخصات در کنار هم سبب شده تا بتوان قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو S-2 را کاملاً توجیه پذیر دانست.

  • توانمند در اجرای محاسبات روزانه

ماشین حساب کاسیو S-2 برای انجام محاسبات معمولی ارائه شده و برای کاربرانی مناسب است که به محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ در فعالیت های روزانه خود احتیاج ندارند. با استفاده از این ماشین حساب می توانید محاسبات خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، به محاسبه درصد بپردازید، از اعداد جذر بگیرید و از قابلیت تغییر علامت (مثبت به منفی و بالعکس) بهره ببرید. ضمن اینکه این ماشین حساب حسابداری دارای دکمه دو صفر نیز هست که در وارد کردن ارقام به شکلی سریع تر به شما کمک می کند.

از دیگر قابلیت های ماشین حساب کاسیو مدل S-2 می توان به مجهز بودن آن به دکمه های M+، M-، MR و MC اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا نتیجه محاسبه انجام شده و اعداد مورد نظرتان را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات شما دارند و پیشنهاد می کنیم تا حتماً از آنها استفاده نمایید!

لازم به ذکر است که در قسمت بالایی بدنه ماشین حساب ساده حسابداری کاسیو S-2 سوئیچ هایی تعبیه شده اند که برای تعیین نحوه گرد کردن اعداد و تنظیم تعداد ارقام اعشاری مورد استفاده قرار می گیرند.

در پایان به این نکته توجه کنید که شما می توانید ماشین حساب کاسیو مدل S-2 با قیمت مناسب و ارزان از سایت اداری کالا خریداری کنید به همین منظور با مراجعه به این سایت نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایید.

 

  • محمد کمالی

شارژر فندکی مک دودو Mcdodo CC-4910

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۳ ق.ظ

فرض کنید که در سفر کاری خود در جاده تلفن همراه تان خاموش می شود و شما نیز منتظر یک تماس مهم هستید در این شرایط که به پریز برق دسترسی ندارید، شارژ فندکی یک گزینه ایده است تا از برق تولیدی ماشین تان، برای شارژ گوشی موبایل استفاده کنید. شارژر فندکی گوشی مک دودو CC-4910 با قابلیت فناوری شارژ سریع برای شارژ انواع دستگاه دیجیتال مناسب می باشد. ما نقد و بررسی این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شرح می دهیم.

دیجی کالا:

این دستگاه از فناوری QUALCOMM QUICK CHARGE 3.0 بهره میبرد. این امر باعث می شود تا شارژر ولتاژ ورودی باتری دستگاه شما را شناسایی کند و با همان مقدار دستگاه شما را شارژ کند. این دستگاه از مقاومت بسیار بالالیی برخوردار است و در مقابل ضربه بسیار مقاوم است. دستگاه از دو پورت usb تشکیل شده است و همزمان میتوانید دو دستگاه موبایل را شارژ نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

شما می توانید از طریق یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی ماشین فست شارژ مک دودو CC-4910 برای شارژ گوشی و تبلت اندرویدی استفاده کنید. همچنین شرکت Mcdodo این شارژر فندکی خروجی 12 ولت را از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد قابل مجهز کرده است. ضمن اینکه می توان شارژر فندکی مک دودو CC-4910 را از طریق کابل USB به انواع دستگاه های دارای پورت USB متصل کرد.

در مجموع می توان گفت که شارژر فندکی مک دودو Mcdodo CC-4910 برای شارژ موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون، اسپیکر و دیگر دستگاه های دیجیتال کاربرد دارد.

  • جمع و جور و سبک!

ابعاد شارژر فندکی فست شارژ مک دودو CC-4910 برابر با 62 * 28 * 28 میلی متر و وزن آن فقط برابر با 23 گرم است و استفاده از آن در ماشین کوچکترین مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد. این شارژر فندکی از کیفیت ساخت مناسبی هم برخوردار است و در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، وارد آمدن ضربات ناگهانی، فشار بیش از حد و خراشیدگی به آسانی آسیب نخواهید دید. بنابراین با خیالی راحت می توانید از شارژر فندکی مک دودو CC-4910 برای ماه ها و حتی سال ها در خودروی خود استفاده کنید.

 اگر بخواهیم از نقد و بررسی این شارژ فندکی در دو سایت ذکر شده نتیجه گیری کنیم، می توان گفت که چنانچه شما به اطلاعات کامل و دقیق تری در خصوص این محصول نیاز دارید، به سایت ایده برتر مراجعه کنید. این سایت ضمن ارائه اطلاعات جامع و دقیق از شارژر فندکی مک دودو CC-4910، از قیمتی مناسب نیز برخوردار است.

 

  • محمد کمالی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW375

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۰ ق.ظ

یک ویدئو پروژکتور توانمند در نمایش تصاویر از ویژگی هایی مانند نسبت کنتراست مطلوب، میزان روشنایی بالا برخوردار است. در طراحی و ساخت دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LW375 از پنل های LCD استفاده شده است که شما در جلسه های کاری و کنفرانس های کلاسی خود از تصویر واضح و درخشان آن شگفت زده خواهید شد! ما از سایت های پروژکتور برتر، آی پروژکتور و ایده برتر پارسیان ویژگی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW375 را گرد آوری کرده ایم برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.

 پروژکتور برتر:

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-LW375 یکی از مدل های سری جدید پاناسونیک با عنوان PT-LB425 می باشد. سری PT-LB425 ترکیبی از کیفیت تصویر زنده و کارایی فوق العاده با هزینه کم در یک پکیج جمع و جور است. فناوری بالای لامپ امکان دستیابی به عمر تا 20،000 ساعت را برای این دستگاه فراهم کرده است و به این ترتیب هزینه های تمام شده ویدئوپروژکتور به طور قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین این پروژکتورها با برخورداری از تکنولوژی بی سیم و فضای اداری را به رسانه هایی اثرگذار تر و پویا تر تبدیل می کنند. PT-LW375 با طراحی زیبا و وزن مناسب، برا ی کاربردهای پورتابل نیز به راحتی قابل استفاده است.

ای پروژکتور:

لامپ بادوام

ویدئو پروژکتور LW375 از یک لامپ 230 واتی بهره می‌برد که عمر لامپ ویدئو پروژکتور در حالت عادی 10000 ساعت و عمر لامپ اقتصادی آن نیز 20000 ساعت است. این بدین معناست که شما مجبور نیستید لامپ را به‌زودی جایگزین کنید. و درنتیجه هزینه نگهداری دستگاه کاهش می‌یابد.

دسترسی آسان به لامپ و فیلتر

برای آسان‌تر شدن کار، این مدل به‌گونه‌ای طراحی‌شده که به‌آسانی می‌توانید فیلتر را از کنار و لامپ آن را از قسمت بالایی دستگاه تعویض کنید؛ بنابراین برای انجام مراقبت‌های دوره‌ای نیازی به جدا کردن ویدئو پروژکتور از پایه سقفی وجود نخواهد داشت.

فناوری Daylight View Basic

یکی از مشکلاتی که هنگام پخش از ویدئو پروژکتور ها وجود دارد کم شدن نور تصویر در محیط‌های پرنور است  PT-LW375 با داشتن این فناوری با بهبود کیفیت نمایش جزئیات تصویر، به‌خصوص در نواحی تیره که معمولاً در فضاهای روشن به‌سختی قابل‌ مشاهده هستند، دقت و وضوح تصویر را دوچندان می‌کند. فناوری Daylight View Basic با استفاده از یک حسگر داخلی، نور محیط را می‌سنجد و تصویر را به بهترین شکل ممکن کالیبره و تنظیم می‌کند. درنتیجه، با بهبود روشنایی و رنگ‌ها، بیشترین جزئیات را در فضاهای روشن به نمایش می‌گذارد

درگاه‌های ورودی و خروجی PANASONIC PT-LW375

PANASONIC PT-LW375 درگاه‌های ورودی و خروجی ضروری ازجمله، USB, HDMI, VGA, AUDIO, VIDEO  را دارا می‌باشد. از طریق پورت  USBو HDMI می‌توان برای اتصال ماژول وایرلس به دستگاه استفاده شود. ماژول وایرلس برای پخش تصاویر، اسناد و فیلم‌ها می‌تواند به سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید و IOS متصل شود.

 

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت نمایش تصاویر در اتاق های روشن

به طور کلی شدت روشنایی ویدئو پروژکتور یک معیار مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس است. اگر ویدئو پروجکشن مورد استفاده شما از شدت روشنایی پایینی برخوردار باشد، در نمایش تصاویر در اتاق های روشن به مشکل خواهید خورد و تصاویر برای مخاطبان واضح نخواهد بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW375 دارای شدت روشنایی 3600 لومن است و از این جهت می توان بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، از آن در مکان های روشن نیز استفاده کرد. با توجه به این ویژگی دیگر نیازی به کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها برای تاریک کردن محیط ندارید و می توانید از تصاویری شفاف بهره مند شوید. البته توجه کنید که بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین میزان کیفیت تصاویر، از این دیتا پروژکتور کلاسی در مکان های خیلی روشن و پُر نور استفاده نکنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW375

  • قابل استفاده هم در فضاهای محدود و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW375 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ است و هم در فضاهای محدود و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد. برای نمایش تصاویر در ابعاد 30 اینچ فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 0.94 تا 1.13 متر و برای نمایش در ابعاد 300 اینچ این فاصله باید بین 9.63 تا 11.58 متر باشد.  

نصب ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-LW375 و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور نیز به آسانی انجام خواهد گرفت. این دیتا پروژکتور اداری هم قابلیت نصب بر روی سقف را دارد و هم می توان آن را بر روی زمین یا میز قرار داد. با توجه به اینکه دارای قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 1.2 برابر و تصحیح زاویه تصویر (30 درجه عمودی و 15 درجه افقی) است، می توانید آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار داده و به سادگی تصویر را تنظیم کنید. همچنین دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW375 دارای وزن سبک (2.9 کیلوگرم) و ابعاد جمع و جوری است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد.

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر، قابلیت پخش از روی فلش مموری

از جمله قابلیت های کاربردی دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW375 باید به توانایی پخش فایل های JPEG، BMP و PDF به صورت مستقیم از روی فلش مموری اشاره کنیم. در این حالت نیازی به اتصال ویدئو پروژکتور به کامپیوتر نیست و تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB آن متصل کنید.

اما این ویدئو پروژکتور قابل حمل قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... را از طریق کابل دارد. بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک پورت های HDMI و سریال، دو ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا و LAN (جهت استفاده از ویدئو پروژکتور در شبکه) تعبیه شده است.

شما نیز می توانید تجربیات خود را از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW375 درقسمت نظرات سایت های ذکر شده ثبت نمایید و با دیگران به اشتراک بگذاریید.

  • محمد کمالی

نقد و بررسی فروشگاه انلاین در خصوص دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ق.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW750L یکی از پروژکتورهای کارامد با قابلیت نمایش تصویر به شکل کاملا روشن و واضح می باشد. این ویدئو پروژکتور برای نمایش تبلیغات در پاساژها و موزه ها و محیط های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. قصد داریم در این پست به معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW750L بپردازیم، در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • بالاترین میزان روشنایی تصاویر را تجربه کنید!

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L را توانایی آن در نمایش تصاویر به شکلی کاملاً روشن و شفاف دانست! این ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی 7000 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پُر نور نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود! پس اگر میزان روشنایی تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DW750L انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

  • ارائه تصاویری با کیفیت مناسب و رنگ های طبیعی

در رابطه با کیفیت تصاویر ارائه شده توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L باید گفت که این ویدئو پروژکتور با کیفیت دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است و در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد. همچنین در آن از فناوری RGB Booster پاناسوینک استفاده شده است. این مشخصات بیانگر این هستند که این دیتا پروژکتور DLP تصاویری با کیفیت و وضوح مطلوب را به شما ارائه می دهد و به خصوص در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و شاداب می توان بر روی آن حساب باز کرد.

در همین رابطه باید به نسبت کنتراست دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW750L نیز اشاره کنیم که برابر با 3000:1 است. با توجه به این میزان نسبت کنتراست باید گفت که عملکرد این ویدئو پروژکتور در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در قسمت های تاریک تصاویر معمولی خواهد بود.

  • مجهز به دو لامپ جهت نمایش

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-DW750L از دو لامپ 310 واتی برای نمایش تصاویر بهره برده می شود که باعث بهبود میزان روشنایی تصاویر شده است. این لامپ ها تا 4000 ساعت استفاده عادی از ویدئو پروژکتور و 6000 ساعت استفاده از آن در حالت اقتصادی (اکو) دوام خواهند داشت و به همین دلیل تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض آنها پیدا نمی کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L را کاملاً مناسب دانست.

سازگار با لنزهای مختلف

همان طور که اشاره شد، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW750L بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنزهای متفاوت در آن بهره ببرید. بنابراین مواردی مانند میزان جابجایی لنز، زوم و فاصله دستگاه از پرده نمایش ویدئو پروژکتور به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. به طور کلی باید گفت که از این ویدئو پروژکتور برای اتاق و سالن های بزرگ می توان استفاده کرد و کاربرد بالایی در محیط های مختلف دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید لنزهای سازگار با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L با شماره 73027-021 تماس بگیرید

چنانچه در رابطه با ویژگی های دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L به راهنمایی بیشتری نیاز دارید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید، همچنین می توانید هر گونه سوال در خصوص ویژگی ها و کارایی این محصول را در قسمت نظرات ثبت نمایید تا کارشناسان سایت در اسرع وقت پاسخگوی پرسش شما باشند.

  • محمد کمالی

خرید دستگاه کپی شارپ Sharp MX-C250

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ق.ظ

اولین نکته ای که در هنگام خرید دستگاه کپی لازم است بدانید این است که انتخاب یک دستگاه کپی گران قیمت صرفا پاسخگوی نیاز های شما نخواهد بود به همین منظور ابتدا باید خواسته های خود را از یک دستگاه چاپ الویت بندی کنید و متناسب با ان اقدام به خرید نمایید.

اگر شما به یک دستگاه کپی رومیزی با قابلیت کپی، پرینت و اسکن نیاز دارید، دستگاه کپی شارپ MX-C250 یک انتخاب هوشمندانه است، این دستگاه مناسب برای مصارف اداری، شرکت ها با حجم کاری کم می باشد. برای آشنایی با مشخصات این محصول با نقد و بررسی سایت معتبر ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعت و کیفیت مطلوب کپی و پرینت برای مصارف اداری

دستگاه کپی شارپ MX-C250 اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 10 ثانیه و اولین کپی رنگی را در عرض 18 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن سرعت کپی آن به 25 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای مصارف اداری معمولی کاملاً مناسب بوده و نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. اما بهتر است تا از این دستگاه کپی رنگی رومیزی برای انجام کپی های متوالی در تعداد زیاد و برای مصارف سنگین استفاده نشود. در زمینه کیفیت دستگاه کپی شارپ مدل Sharp MX-C250 نیز باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن این دستگاه برابر با 600*600 dpi بوده و موارد کپی شده با آن از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.

از دستگاه کپی اداری شارپ MX-C250 برای انجام پرینت نیز می توان استفاده کرد. این دستگاه کپی قادر به پرینت سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک با سرعت 25 برگ در دقیقه و رزولوشن 600*600 dpi است. پس در صورت نیاز به پرینت در اداره یا شرکت خود نیز می توانید بر روی این فتوکپی حساب باز کنید.

  • مناسب برای تهیه اسکن رنگی از اسناد

در دستگاه کپی Sharp MX-C250 یک اسکنر متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 35 برگ به کار رفته که امکان تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد را برای شما فراهم می آورد. این اسکنر دارای رزولوشن اپتیکال 600 dpi بوده و از قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، PDF و JPEG برخوردار است. همچنین با استفاده از این اسکنر می توانید فایل های خروجی را به اکانت ایمیل، فولدر موجود بر روی کامپیوتر رومیزی یا شبکه، سرور FTP و حافظه های USB ارسال کنید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-C250

  • امکان استفاده از کاغذهای مختلف به عنوان کاغذ ورودی

سینی اصلی دستگاه کپی چند کاره شارپ MX-C250 گنجایش 250 برگ و سینی چند منظوره آن پنجایش 50 برگ را داراست و شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایز A4، کاغذهای از پیش چاپ شده، بازیافتی، پانچ شده، سربرگ دار، کاغذهای رنگی، لیبل و کاغذهای براق به عنوان کاغذ ورودی به آنها استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از یک سینی اختیاری با ظرفیت 500 وجود دارد که با تهیه آن به صورت جداگانه ظرفیت کاغذ دستگاه به 800 برگ خواهد رسید. توجه داشته باشید که استفاده از این سینی اختیاری بر روی قیمت دستگاه کپی رنگی رومیزی شارپ MX-C250 مؤثر است.

  • سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب و با کیفیت

تونر کارتریج به طور کلی نقش مهمی در کیفیت عملکرد یک دستگاه کپی دارد و همواره باید دقت داشته باشید که از تونر کارتریج های اصل و سازگار با دستگاه کپی خود در آن استفاده کنید. دستگاه کپی شارپ MX-C250 با یک تونر کارتریج مشکی از مدل MX-C30NTB، یک تونر کارتریج آبی از مدل MX-C30NTC، یک تونر کارتریج قرمز از مدل MX-C30NTM و یک تونر کارتریج زرد از مدل MX-C30NTY سازگار است. ظرفیت هر یک از این تونر کارتریج ها برابر با 6000 برگ می باشد که باعث می شود تا برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به تعویض آنها پیدا نکنید. در صورت نیاز به تعویض و خرید تونر کارتریج با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

در پایان امیدواریم با استفاده از بررسی های شرکت ایده برتر پارسیان در خصوص این محصول، انتخابی مناسب و نیز متناسب نیاز خود و بودجه خود داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

قیمت، خرید و مشخصات فنی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9025

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۲۶ ق.ظ

پرینتر چهار کاره اچ پی HP Pro 9025 All-in-One از جمله پرینترهای لیزری رنگی برند اچ پی است که علاوه بر مصارف معمولی و چاپ های فایل، برای چاپ پوستر، عکس، بروشور مورد استفاده قرار می گیرد. پس اگر خواستار چاپ رنگی با بالاترین کیفیت هستید پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل HP Pro 9025 را مدنظر داشته باشید. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد پرینتر اچ پی Pro 9025 ندارید همراه ما باشید تا مهمترین نکات این پرینتر لیزری را از دیدگاه سایت ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین مرور کنیم.

جهان چاپگر نوین:

طراحی شده برای صرفه جویی در وقت شما .  با انتخاب و خرید پرینتر چهارکاره جوهرافشان HP officejet pro 9025 All-in-one Printer می توانید به سادگی تا 50 درصد در هزینه های چاپی و وقت خود صرفه جویی کنید . 

فیدر خودکار 35 برگی تعبیه شده بر روی پرینتر HP officejet pro 9025 All-in-one Printer به کاربرانش اجازه می دهد تا سریع و بدون مکث کارهای چاپی خود را پیش ببرند . 

امکان چاپ دوطرفه خودکار تعبیه شده بر روی پرینتر HP officejet pro 9025 All-in-one Printer به کاربرانش اجازه می دهد تا کاملا سریع و ساده بتوانند در هزینه ها صرفه جویی کنندو در عین حال به حفظ منابع نیز کمک کنند . 

امکان اتصال توسط WiFi نیز برروی پرینتر اچ پی HP officejet pro 9025 All-in-one Printer تعبیه شده است که به کاربرانش اجازه می دهد تا کاملا سریع و ساده بتوانند از هر کجا توسط دستگاه های همراهشان به پرینتر متصل شوند و کارهای چاپی را پیش ببرند . 

می توانید به صورت کاملا اختیاری کارتریج های استاندارد را با کارتریج های ظرفیت بالا تعویض کنید و با پرداخت هزینه ای بصرفه تر و مناسب تر بتوانید تعداد صفحات بیشتری را پرینت بگیرید . 

نصب و راه اندازی پرینتر HP officejet pro 9025 All-in-one Printer امری بسیار ساده است و کاربران می توانند به سادگی با انجام چند مرحله ساده نسبت به نصب و راه اندازی چاپگرشان اقدام کنند . 

ایده برتر پارسیان:

  • وان کارکرد ماهیانه 30 هزار برگی

از پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9025 All-in-One می توان برای انجام 30 هزار چاپ در طول ماه استفاده کرد؛ اما از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت آن به مرور زمان، از این پرینتر اداری برای 2000 چاپ در ماه استفاده شود. از این جهت پرینتر HP Pro 9025 را برای مصارف معمولی و حجم کاری کم باید مناسب دانست.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با مشخصات فتی پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل HP Pro 9025 سرعت پرینت آن است که در هنگام چاپ سیاه و سفید برابر با 24 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ رنگی برابر با 20 برگ در دقیقه می باشد. توجه داشته باشید که این دستگاه پرینتر جوهرافشان برای چاپ با بالاترین کیفیت عرضه شده و نباید از آن انتظار چاپ های متوالی در تعداد زیاد و با سرعت بالا را انتظار داشت.

  • عملکرد مناسب در هنگام انجام کپی

پرینتر جوهر افشان رنگی HP Pro 9025 دارای رزولوشن کپی 600*600 dpi بوده و کیفیت مطلوبی در هنگام انجام کپی را ارائه می دهد. این پرینتر چهار کاره جوهر افشان رنگی قادر به کپی به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی با سرعت 39 برگ در دقیقه (در حالت draft) است و می توان بر روی آن برای انجام کپی های متوالی در تعداد کم و متوسط حساب باز کرد. همچنین قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد را نیز دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

  • مجهز به وای فای داخلی

با استفاده از پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9025 به آسانی می توانید عکس ها و فایل های ذخیره شده بر روی گوشی و تبلت خود را به صورت وایرلس پرینت بگیرید. این پرینتر به وای فای داخلی مجهز است و به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر متصل می شود. این ویژگی نقش مهمی در سریع تر و راحت تر انجام شدن کارهای شما دارد و بر روی قیمت این پرینتر وایرلس نیز مؤثر بوده است.

اگر بعد از خواندن این متن اطلاعات کافی در خصوص پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9025 را کسب کرده اید و اماده خرید محصول هستید می توانید به به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و محصول را باقیمت مناسب ثبت سفارش نمایید.

  • محمد کمالی

خرید پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C42

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۱۳ ق.ظ

با استفاده از هولدر سیلیکونی موبایل یسیدو C42 در حین موتور سواری و دوچرخه می توانید بدون درست گرفتن گوشی همراه خود از اپلیکیشن های مسیریاب استفاده کنید و یا به پاسخگوی تماس های فوری خود باشید. در این راهنما نکات اساسی از هولدر سیلیکونی موبایل یسیدو C42 به صورت ساده و خلاصه از سایت های معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان توضیح داده ایم. در ادامه همراه ما باشید. 

دیجی کالا:

  • مناسب برای

    موتور سیکلت و دوچرخه

  • سازگار با گوشی های سایز 4 اینچ تا 6.5 اینچ

  • جنس

    پلاستیک و سلیکون

  • قابلیت شارژ

    ندارد

  • اسپیکر

    ندارد

  • شارژ فندکی

    ندارد

  • سایر توضیحات

    چرخش 360 درجه

ایده برتر پارسیان:

  • نصب آسان بر روی دسته دوچرخه و موتور سیکلت

در پشت بدنه نگهدارنده موبایل سیلیکونی یسیدو C42 یک گیره تعبیه شده که از طریق پیچ می توان آن را باز و بسته کرد. برای نصب این هولدر، تنها کافیست تا گیره را دور دسته دوچرخه یا موتور سیکلت قرار دهید و سپس پیچ های آن را ببندید. به این ترتیب نگهدارنده موبایل دوچرخه سواری یسیدو C42 به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما نصب می شود و تکان های ناشی از حرکت و دست اندازها باعث جدا شدن آن نخواهد شد. در قسمت داخلی گیره پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C42 از سیلیکون استفاده شده که هم باعث اتصال محکم تر آن به دسته می شود و هم از خط افتادن بر روی سطح محل نصب جلوگیری می کند.

  • سازگار با انواع گوشی های 4 تا 6.5 اینچی

سطح نگهدارنده موبایل موتور یسیدو C42 دارای یک دهانه است که فاصله میان بازوهای آن به آسانی قابل تنظیم می باشد. برای قرار دادن گوشی بر روی این هولدر، باید بازوهای آن را از هم فاصله دهید و پس از قرار دادن گوشی میان آنها، بازوها را رها کنید تا گوشی بر روی صفحه محکم شود. درون بازوهای دهانه هولدر گوشی موبایل یسیدو C42 از سیلیکون استفاده شده و به همین دلیل به گوشی شما کوچکترین آسیبی وارد نخواهند کرد. پایه نگهدارنده سیلیکونی گوشی موبایل یسیدو Yesido C42 با انواع گوشی موبایل اپل و گوشی موبایل اندروید در ابعاد 4 تا 6.5 اینچی سازگار است.

 قبل از انتخاب و خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باید نگاه دقیق و درستی به خواسته هایتان داشته باشید و زمانی برای خرید اقدام نمایید که محصول انتخابی ویژگی های مدنظر شما را داشته باشد. شرکت معتبر دیجی کالا اماده راهنمایی شما در خصوص خرید انواع هولدر های نگهدارنده می باشد.

 

  • محمد کمالی

جزئیات خرید در خصوص شارژر فندکی باسئوس Baseus Gentleman

محمد کمالی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۵۱ ق.ظ

یکی از نقاط ضعف بیشتر گوشی های هوشمند تمام شدن زود به زود شارژ باتری آن است. اگر از دسته افرادی هستید که در حین رانندگی از اپلیکیشن های مسیریاب استفاده می کنید می دانید که استفاده از اپلیکیشن ها باعث می شود که شارژ باتری تان زودتر تمام شود به این منظور شرکت باسئوس اقدام به تولید انواع شارژ فندکی موبایل می کند که شارژر فندکی باسئوس Gentleman از جمله یک شارژر فندکی کارآمد و با کیفیت این کمپانی می باشد. اگر قصد خرید شارژر فندکی باسئوس Gentleman را دارید پس امروز با ما همراه باشید تا ویژگی های این محصول را از نگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی کنیم.

دیجی کالا:

  • وزن

    90 گرم

  • ولتاژ ورودی

    12 تا 24 ولت

  • ولتاژ خروجی

    5 ولت

  • تعداد درگاه خروجی

    2 عدد

  • نوع درگاه خروجی

    USB 2.0

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی باسئوس Gentleman دارای دو پورت خروجی USB است و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. این شارژر فندکی چند کاره قابلیت شارژدهی به گوشی موبایل، تبلت، پاور بانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست را دارد و یک وسیله کاربردی در داخل خودروی شما خواهد بود. شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی Baseus Gentleman برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی استفاده نمایید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و آیپد نیز کاربرد دارد.

  • سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی

شدت جریان خروجی شارژر فندکی باسئوس Gentleman در مجموع دو پورت حداکثر برابر با 4.8 آمپر است و از این جهت می توانید از سرعت بسیار مطلوب شارژدهی آن کاملاً مطمئن باشید! به خصوص این شارژر همراه دو پورت در هنگام شارژ گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل اپل عملکرد کاملاً مطلوبی از خود نشان می دهد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که در شارژر فندکی باسئوس مدل Gentleman از چیپ هوشمند استفاده شده و این شارژر متناسب با ظرفیت و نیاز دستگاه های متصل به آن، شدت جریان خروجی را تنظیم می کند. این ویژگی سبب می شود تا طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های متصل به شارژر فندکی افزایش یابد و همچنین از وارد آمدن فشار به باتری خودرو جلوگیری شود. این ویژگی با توجه به قیمت شارژر فندکی باسئوس Gentleman یک مزیت به حساب می آید.

در پایان قابل ذکر است که با توجه به توضیحات ارائه شده، توصیه می شود برای خرید شارژ فندکی مد نظر خود حتما با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب شرکت ایده برتر پارسیان در این خصوص اماده راهنمایی به شما هستند.

  • محمد کمالی