نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

۴۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بررسی قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۱ ق.ظ

مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE یکی ار با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 54x714.9x1238 میلی متر و رزولوشن 1100.1 کنتراست می باشد. به علاوه مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE دارای سایز مانتیور 55 اینچ نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

اگر به دنبال کیفیت نمایش مطلوب تصاویر هستید، مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این تلویزیون صنعتی دارای رزولوشن 1080*1920 پیکسل است و تصاویری با کیفیت FULL HD به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه نسبت کنتراست آن برابر با 1100:1 است و نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیتی مناسب به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

اما یکی از ویژگی های نمایشگر صنعتی ال جی 55SM5KE که استفاده از آن را در فضاهای باز امکان پذیر کرده، میزان روشنایی 450 cd/m2 است.این میزان روشنایی باعث می شود تا حتی در اماکن عمومی و زیر نور خورشید در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید.

همچنین مانیتور صنعتی LG 55SM5KE توانایی نمایش تصاویر در هر جهتی را دارد و دارای زاویه دید 178 درجه است. از این جهت می توان از آن در سالن های بزرگ همایش، مراکز تجاری و... استفاده کرد.

مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE با قابلیت نمایش تصاویر در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد این امکان را به شما می دهد تا در هر شرایط محیطی از مانیتور استفاده کنید و لذت تماشای تصاویر و کلیپ های ویدئویی را تجربه کنید.

مانیتور صنعتی بزرگ ال جی 55SM5KE از لحاظ پورت های ارتباطی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به سه پورت HDMI و پورت های DP, DVI-D, Audio, USB 3.0 مجهز است. بنابراین اتصال این نمایشگر صنعتی به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال از طریق کابل به آسانی انجام می شود. لازم به ذکر است این مانیتور صنعتی 55 اینچ از قابلیت وای فای داخلی برخوردار است و می توان با متصل کردن گوشی همراه به آن تصاویر و کلیپ های مختلف را به نمایش گذاشت.

همانطور که اشاره شد، مانیتور صنعتی ال جی مدل 55SM5KE دارای پورت USB است و برای زمان های فوری که نیاز به پخش تصاویر را دارید به کار شما می آید. با اتصال فلش مموری به این تلویزیون بزرگ صنعتی می توانید فایل های موجود بر روی آن را نمایش دهید.

از دیگر ویژگی های کاربردی نمایشگر صنعتی ال جی 55SM5KE می توان به حافظه داخلی 8 گیگابایت، سنسور تشخیص دما، سنسور تشخیص نور و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره کرد که موجب نمایش تصاویر با بهترین کیفیت در شرایط مختلف آب و هوایی می گردد.

  • محمد کمالی

خرید مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ق.ظ

مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 1098.6x644.5x39.9 میلی متر و سایز مانیتور 49 اینچ طراحی شده است. هم چنین مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 24 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

مانیتور صنعتی همواره یکی از تجهیزات مورد نیاز در محیط های تجاری، پاساژها، فرودگاه ها و بیشتر کسب و کارها محسوب می شود. کیفیت نمایش تصاویر پخش شده بر کیفیت ارائه تبلیغات تاثیر زیادی دارد پس کیفیت دستگاه مانیتور صنعتی یکی از اولویت های انتخاب مانیتور متناسب با نوع کاربری می باشد. اگر قصد خرید مانیتور صنعتی با رزولوشن مناسب و کیفیت نمایش عالی را دارید و به دنبال یک تلویزیون صنعتی مقاوم و با دوام هستید ما به شما مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F را توصیه می کنیم. این نمایشگر صنعتی در ابعاد 39.9*644.5*1098.6 میلی متر طراحی شده است و با وزن 15.4 کیلوگرم در رده مانیتور صنعتی های 49 اینچ شرکت ال جی قرار دارد و امکانات گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

مانیتور صنعتی ال جی 49UH7F از شدت روشنایی 700 cd/m2 برخوردار است و برای نمایش تصاویر در فضای باز در طول روز (زیر نور خورشید) بسیار مناسب و عالی است. از این جهت می توان از آن در مکان های مختلف در همه شرایطی به راحتی استفاده کرد و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی بسیار مطلوب بهره مند شد. این تلویزیون صنعتی از لحاظ شدت روشنایی جزو بهترین مانیتور های بازار محسوب می شود و از کیفیت منحصر بفردی برخوردار است.

نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 49UH7F با بهره مندی از رزولوشن 2160*3840 پیکسل تصاویر را با کیفیت UHD به شما ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی مانیتور در می آیند. ضمن اینکه نسبت تصویر در این مانیتور صنعتی با کیفیت برابر با 16:9 و نسبت کنتراست آن برابر با 1100:1 است و تصاویر پخش شده با آن در اندازه، تناسب عالی و رنگ هایی با کیفیت نمایش داده می شود.

نمایشگر صنعتی ال جی 49UH7F از لحاظ پورت های ارتباطی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به پورت های HDMI (3), DP, DVI-D, Audio, USB 2.0 مجهز است و امکانات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از پورت USB به آسانی می توانید فلش مموری خود را به نمایشگر متصل کرده و فایل های خود را به نمایش در آورید. همچنین با اتصال دانگل مخصوص به این نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال می توانید از قابلیت وای فای در این دستگاه استفاده کنید و هر آنچه می خواهید نمایش دهید.

شرکت ال جی این مانیتور صنعتی بزرگ را به نحوی طراحی و تولید کرده است که می توان در هر شرایط دمایی از آن بهره برد و به ندرت دچار آسیب دیدگی می شود. دستگاه مانیتور صنعتی ال جی 49UH7F توانایی کار در 24 ساعت به صورت متوالی را دارد و در محیط هایی با میزان دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد قادر به ارائه خدمات است و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. از دیگر قابلیت های آن می توان به سنسور تشخیص دما، نمایش تصاویر به صورت افقی و عمودی و امکان برقرای ارتباط با دستگاه های دیگر اشاره کرد.

  • محمد کمالی

کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم سونی 1 ترابایت مدل CUH-2216B یکی ار با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی سونی می باشد. این محصول در ابعاد 288x39x265 میلی متر و وزن 2100 گرم طراخی شده است. هم چنین کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم سونی 1 ترابایت مدل CUH-2216B دارای خروجی تصویر 1080 HDMI و ظرفیت هارد دیسک 1 ترابایت می باشد. به علاوه کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم سونی 1 ترابایت مدل CUH-2216B دارای دو عدد پورت USB 3 و دسته بازی Dual shock نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم سونی 1 ترابایت مدل CUH-2216B در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات کلی

  • ابعاد

    265 × 39 × 288 میلی‌متر

  • وزن

    2100 گرم

  • نوع درایو بازی

    Blu-ray / DVD-ROM

  • نسخه ی کپی خور شده

    ندارد

پردازشگر

  • پردازشگر اصلی CPU

    AMD "Jaguar" Processor - 8 Cores

  • پردازشگر گرافیکی GPU

    1.84Flops, AMD Radeon Graphics Core

  • حافظه RAM

    8GB GDDR5

خروجی / ورودی

سایر قابلیت ها

  • هارد دیسک

    بله

  • ظرفیت هارد دیسک

    1 ترابایت

  • دسته بی سیم

    بله

  • کارت خوان

    خیر

  • سایر امکانات

    - مجهز به بلوتوث نسخه 2.1 (EDR)

  • - دارای دو عدد پورت USB 3.0

  • اقلام همراه کنسول

    - دسته بازی Dual Shock 4

  • - هدست مونو

  • - کابل برق

  • - کابل HDMI

  • - کابل USB

  • - دفترچه راهنما

  • سایر توضیحات

    - قابلیت اتصال به دوربین پلی‌استیشن 4

  • - دارای طراحی جدید دسته

  • - جدید ترین ورژن کنسول بازی سونی ، 2216B

 

زوم ایت:

ابعاد 38 × 254 × 279 میلی‌متر
وزن 2.08 کیلوگرم
رنگ مشکی

مشخصات سخت‌افزاری

پردازنده اصلی پردازنده 8 هسته‌ای AMD‌ با‌ هسته‌های سفارشی Jaguar و فرکانس 1.6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی یکپارچه شده AMD با فرکانس کاری 800 مگاهرتز
توان پردازشی 1.84 ترافلاپس
حافظه‌ی رم 8 گیگابایت GDDR5
حافظه‌ی ذخیره‌سازی 1 ترابایت
درایو نوری Blu-ray / DVD-ROM

صفحه نمایش

صفحه‌نمایش لمسی  

اتصالات

شبکه‌ی بی‌سیم  
بلوتوث  
درگاه شبکه  
HDMI  
تعداد درگاه USB 2

سایر

خروجی تصویر 1080p
خروجی صدا خروجی صدای اپتیکال
اقلام موجود در جعبه - یک دسته‌ی بی‌سیم
- کابل برق
- کابل HDMI
- کابل USB
- هدست مونو مخصوص چت
اقلام اضافی قابل سفارش - دسته‌ی اضافی
- هدست استریو پلی‌استیشن
- دوربین پلی‌استیشن
- هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن
- پلی‌استیشن Move
- استند قرارگیری عمودی کنسول
- استند شارژ دسته‌
- ریموت کنترل
سایر امکانات - پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن
- پشتیبانی از HDR
- جک هدفون
- خروجی آنالوگ
- پشتیبانی از هارد اکسترنال
تاریخ معرفی 07 سپتامبر 2016
قیمت جهانی در زمان عرضه 349 دلار

سلب مسئولیت: ممکن است بخشی از اطلاعات موجود در این صفحه درست نباشد. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد مشکل را گزارش کنید

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شاید بتوان مهم ترین تفاوت کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم سونی با نسخه قبلی PS4 را ابعاد کوچکتر و وزن سبک تر آن دانست. این دستگاه بازی در ابعاد 279*254*38.1 میلی متر و وزن 2.08 کیلوگرم عرضه شده و می توان آن را یک کنسول بازی سبک و جمع و جور نامید! از لحاظ ظاهری نیز کنسول بازی ps4 اسلیم تفاوتی با نسخه پلی استیشن 4 معمولی ندارد و شرکت سونی سعی کرده تا زبان طراحی اصلی این نسل از کنسول های خود را در این نسخه نیز حفظ کند. البته گوشه های بدنه این کنسول بازی به صورت گرد طراحی شده که باعث ایجاد تغییری جزئی در شمایل ظاهری آن شده است.

از لحاظ سخت افزاری نیز پلی استیشن سونی 4 اسلیم عملکردی مشابه با نسخه پلی استیشن 4 معمولی از خود نشان می دهد. در این پلی استیشن از پردازنده 8 هسته ای ساخت AMD با هسته های سفارشی جگوار با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی AMD با توان پردازشی 1.84 ترافلاپس استفاده شده است. همچنین در پلی استیشن 4 اسلیم 8 گیگابایت حافظه رم از نوع GDDR5 به کار رفته است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم این امکان را به شما می دهد تا بتوانید انواع بازی های روز را بدون هیچ مشکلی اجرا کرده و از اوج هیجان و لذت بهره مند شوید! پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت توانایی ارائه تصاویر با کیفیت فول اچ دی (1080p) و ارائه صدا به صورت اپتیکال را دارد و تمام انتظارات شما در هنگام انجام بازی را به خوبی برطرف می کند. هارد دیسک به کار رفته در این کنسول نیز دارای ظرفیت یک ترابایت است و مشکلی برای نصب و اجرای بازی های گوناگون نخواهید داشت. نکته قابل ذکر در این رابطه امکان تعویض بسیار آسان هارد پی اس فور اسلیم است و شما می توانید به راحتی هارد دستگاه خود را در صورت نیاز با یک هارد SSD جایگزین کنید.

از لحاظ بازی های سازگار با دستگاه شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید تمام بازی های ارائه شده توسط کمپانی سونی را با کنسول بازی سونی پلی استیشن 4 اسلیم نیز انجام دهید. همان طور که اشاره شد، کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم سونی 1 ترابایت مدل CUH-2216B خروجی تصویر فول اچ دی را به شما ارائه می دهد و تصاویر ارائه شده با آن از وضوح و کیفیتی عالی برخوردارند. همچنین این دستگاه پلی استیشن 4 اسلیم توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد و از کنتراستی عالی بهره می برد. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در نواحی تاریک تصویر به شکلی کاملاً واضح به نمایش درخواهند آمد. در کل با استفاده از کنسول پلی استیشن 4 اسلیم می توانید لذت انجام بازی های گرافیکی روز با بالاترین کیفیت را تجربه کنید!

  • محمد کمالی

خرید آنلاین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول در ابعاد 385x177x530 میلی متر و وزن 9.8 طراحی شده است. هم چنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L دارای کارایی پشتیبانی از لنز های مختلف پاناسونیک نیز می باشد. به علاوه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L دارای تکنولوزی ساخت 3LCD و عمر لامپ برابر با 4000 ساعت نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EX610L در حالت اولیه به صورت بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود و شرایط محل استفاده، از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، فوکوس و نسبت پرتاب متفاوت در آن بهره ببرید. این ویژگی باعث انعطاف پذیری بالای این دیتا پروژکتور برای نصب در مکان ها و سالن های مختلف شده و از این جهت می توان آن را وسیله ای کارآمد دانست. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX610L قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ را دارد و هم در سالن های نسبتاً بزرگ و هم در فضاهای محدود قابل استفاده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لنزهای سازگار با دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-EX610L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX610L را شدت روشنایی 6200 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان می شود. پس برای استفاده از این ویدئو پروژکتور آموزشی در مکان ها و سالن های کاملاً روشن هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت و می توانید از تصاویری کاملاً واضح بهره مند شوید.

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EX610L از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و به همین دلیل توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورتی طبیعی و زنده دارد. همچنین این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل و نسبت کنتراست 5000:1 است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX610L می توان کیفیت تصاویر آن را مناسب ارزیابی کرد.

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L از نوع 335 واتی است و دارای طول عمر 4000 ساعت در هنگام استفاده عادی از دستگاه می باشد. این ویدیو پروژکتور دارای قابلیت نمایش تصاویر در حالت اقتصادی (اکو) نیز هست که در این حالت طول عمر لامپ آن به 4500 ساعت می رسد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که فیلتر هوای ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX610L تا 17000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. با توجه به این مشخصات می توان گفت که برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض لامپ این ویدئو پروژکتور سالن همایش و سرویس آن نخواهید داشت.

دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EX610L به پورت های ارتباطی HDMI، DVI-D، DisplayPort، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، سریال، ورودی و خروجی صدا و دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور) مجهز است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید دستگاه ویدیو پروژکتور خود را به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید.

اما یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX610L پشتیبانی آن از فناوری DIGITAL LINK است. این فناوری به شما اجازه می دهد تا بتوانید تنها با استفاده از یک کابل شبکه ساده، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید. طول کابل مورد استفاده شما در این حالت تا 100 متر نیز می تواند برسد و دیگر نیازی به کنار هم قرار داشتن دستگاه منبع پخش و دیتا پروژکتور نخواهد بود. بنابراین برای نصب ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-EX610L در مکان های مختلف کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به نمایش تصاویر در مکان ها و سالن های پُرنور و کاملاً روشن نیاز دارند. این دیتا ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی، سازگاری با لنزهای مختلف و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سالن های همایش، سمینار، کنفرانس، اتاق جلسه ادارات و کلاس های آموزشی به حساب می آید.

  • محمد کمالی

قیمت خرید پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096 با ظرفیت 10050 میلی آمپر

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۷ ق.ظ

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096 با ظرفیت 10050 میلی آمپر یکی ار با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی راوپاور می باشد. این محصول در ابعاد 117x75x24 میلی متر و وزن 300 گرم طراحی شده است. هم چنین پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096 با ظرفیت 10050 میلی آمپر دارای محدوده ظرفیت 10 تا 15 هزار میلی امپر و ظرفیت اسمی 10050 میلی آمپر می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096 با ظرفیت 10050 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

مشخصات

  • ابعاد

    24 × 75 × 117 میلی‌متر

  • کلاس وزنی

    معمولی|200 تا 400 گرم

  • وزن

    300 گرم

  • محدوده ظرفیت

    10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

  • ظرفیت اسمی

    10050 میلی‌آمپر ساعت

  • ولتاژ ورودی

    5.0 ولت

  • ولتاژ خروجی

    5.0 ولت

  • شدت جریان ورودی

    2.0 آمپر

  • شدت جریان خروجی

    1.5 آمپر , 2.0 آمپر , 3.0 آمپر

  • تعداد درگاه خروجی

    2 عدد

  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری

    نشانگر LED

  • سازگار با

    انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل

  • قابلیت های ویژه

    تکنولوژی Quick Charge 3.0 ,امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , مقاوم در برابر آب , دارای چراغ قوه , فناوری USB PD

  • سایر امکانات و قابلیت‌ها

    ورودی درگاه microUSB برابر با: DC 5V/2A, 9V/2A

  • ورودی درگاه USB-C برابر با: DC 5V/2A, 9V/2A

  • خروجی پورت USB-C برابر با: 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A

  • خروجی US برابر با: 5-6V/3A, 6-9V/2A, 9-12V/1.5A

  • دارای تکنولوژی iSmart

  • دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب، گردوغبار و شوک

  • توان خروجی 18 ولت PD برای شارژ سریع گوشی های iPhone 8/8P/X

  • همراه با کابل USB-C و کابل تبدیل USB به microUSB

جانبی شو:

به کمک شارژر همراه 10050 میلی‌آمپرساعتی «راوپاور» مدل «RP-PB096» به آسانی می‌توانید باتری گوشی موبایل هوشمند و تبلت خود را شارژ کنید. البته همچنان مانند پاوربانک‌های معمولی هم می‌توان از طریق درگاه microUSB آن را شارژ کرد و از آنجایی که شدت‌جریان ورودی آن 2 آمپر است، سریع‌تر از پاوربانک‌های دیگر شارژ می‌شود. این محصول راوپاور مقاوم در برابر ضربه است و از نشانگرهای LED روی آن مقدار شارژ باقی‌مانده در باتری تشخیص داده می‌شود. حداکثر شدت جریان خروجی از درگاه‌های USB آن برابر 3 آمپر است. از ویژگی‌های کاربردی در پاوربانک RP-PB096 می‌توان به چراغ‌قوه کاربردی آن اشاره کرد. پاوربانک RP-PB096 با داشتن استاندارد IP67 آب و در برابر گردوغبار هم مقاوم است و به همین دلیل گزینه مطلوبی در هنگام سفر و طبیعت‌گردی است. این پاوربانک دارای خروجی توان 18 واتی است که با استفاده از آن می‌توانید گوشی‌های شرکت اپل را سریع‌تر شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فناوری QC3.0 اشاره کرد. گفتنی است همراه با این محصول یک کابل USB-C و یک کابل USB به mciroUSB هم به بازار عرضه شده است.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پاور بانک فست شارژ راوپاور RP-PB096 را بدنه با دوام و خوش ساخت آن دانست که باعث مقاومت بالای این محصول در برابر انواع آسیب های محیطی شده است. این شارژر همراه دارای طراحی ضد ضربه است و اگر به صورت اتفاقی از دستان شما رها شده و از ارتفاع نسبتاً کم به زمین برخورد کند، آسیبی به آن وارد نمی شود. همچنین پاور بانک چراغ قوه دار راوپاور RP-PB096 دارای استاندارد IP67 است و قطرات آب و ذرات گرد و خاک قادر به نفوذ به آن نیستند. پس با خیالی راحت می توانید از این پاوربانک در زیر بارش باران و برف یا محیط های دارای گرد و خاک زیاد استفاده کنید.

شارژر همراه راوپاور RP-PB096 از قابلیت حمل و جابجایی نسبتاً آسانی نیز بهره می برد و در ابعاد 117*75*24 میلی متر و وزن 300 گرم عرضه شده است. این میزان وزن با توجه به مجهز بودن این پاوربانک 10 هزار میلی آمپر به بدنه ای مقاوم و ضد ضربه، توجیه پذیر به نظر می رسد. پس شما می توانید پاوربانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB096 را در کوله پشتی خود گذاشته و در هر لحظه از طول روز که شارژ گوشی تان تمام شد، به آن دسترسی داشته باشید.

  • محمد کمالی

پاوربانک انرجایزر Energizer UE8001M با ظرفیت 8000 میلی آمپر یکی را با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی انرجایزر می باشد. این محصول در ابعاد 138x72x15.8 میلی متر و وزن 200 گرم طراحی شده است. هم چنین پاوربانک انرجایزر Energizer UE8001M با ظرفیت 8000 میلی آمپر دارای ظرفیت اسمی 8000 میلی آمپر و محدوده ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی امپر بر ساعت می باشد. برای آشناییذ با دیگر قابلیت های پاوربانک انرجایزر Energizer UE8001M با ظرفیت 8000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

  • ابعاد

    15.8 × 72 × 138 میلی‌متر

  • کلاس وزنی

    معمولی|200 تا 400 گرم

  • وزن

    200 گرم

  • محدوده ظرفیت

    5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

  • ظرفیت اسمی

    8000 میلی‌آمپر ساعت

  • نوع باتری

    لیتیوم-پلیمری

  • ولتاژ ورودی

    5.0 ولت

  • ولتاژ خروجی

    5.0 ولت

  • شدت جریان ورودی

    2.0 آمپر

  • شدت جریان خروجی

    2.0 آمپر

  • تعداد درگاه خروجی

    1 عدد

  • سازگار با

    اکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال

  • سایر امکانات و قابلیت‌ها

    - دارای کابل شارژ microUSB

  • - قابلیت قرارگیری کابل درون بدنه پاور بانک

  • - دارای نشانگر LED میزان شارژ

  • - قابلیت نمایش میزان شارژ با دو بار ضربه زدن به بدنه

  • - دارای بدنه ای خوش دست و صیقلی

آیتی بازار:

 

پاور بانک انرجایزر مدل UE80001 دارای ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر در ساعت بوده و مجهز به یک درگاه خروجی 2.0 آمپری و کابل شارژ کوتاهی است که می‌تواند همراهش باشد. بوده و از یک باتری لیتیوم یونی ساخته شده که از طریق درگاه «microUSB»  و با شدت‌ جریان 2 آمپر شارژ می‌شود. تنها خروجی آن‌ هم  یک درگاه «USB» بوده که در گوشه‌ی بدنه قرار گرفته است. سطح رویی این پاور بانک هم دارای چهار چراغ «LED» آبی ‌رنگ است که روشن ‌بودن هرکدامشان بیانگر وجود 25% از کل شارژ می باشد. با استفاده از این پاوربانک علاوه‌ بر شارژ باتری گوشی موبایل، می‌توانید باتری تبلت را هم شارژ کنید.

 

ایده برتر پارسیان:

کابل شارژ پاوربانک انرجایزر Energizer UE8001M با ظرفیت 8000 میلی آمپر در قسمت کناری بدنه آن جای گذاری شده است که با جدا کردن آن پورت خروجی شارژر همراه برای شما قابل مشاهده خواهد بود. لازم به ذکر است که این کابل دارای رابط MicroUSB است و برای شارژ گوشی ها و تبلت اندرویدیِ دارای پورت MicroUSB کارایی دارد. شما می توانید با تهیه یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ، از پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE8001M برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد نیز استفاده کنید. این پاوربانک دارای یک پورت خروجی با شدت جریان 2 آمپر است که سرعت مناسبی در شارژدهی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی را به شما ارائه می دهد.

  • محمد کمالی

رابررسی قیمت هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ق.ظ

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition یکی از با کیفیت ترین محصولات شاخته شده توسط کمپاین شیائومی می باشد. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر قابلیت اتصال به 2 دستگاه به صورت همزمان، دارای سه عدد سزگوشی سیلیکونی تبی و دکمه های کمنرل صدا و تماس می باشد. برای اشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات فنی

  • NFC

    ندارد

  • سایر مشخصات

    قابلیت اتصال به 2 دستگاه به صورت همزمان

  • دارای 3 عدد سرگوشی سیلیکونی طبی

  • دارای دکمه‌های کنترل صدا و تماس

شیائومی شاپ:

این هدست تمامی ویژگی های نسخه قبلی را داراست، تنها تغییر در ظاهر هدست اضافه شدن دکمه هاست. بوسیله این دکمه ها می توانید علاوه بر تنظیم مقدار صدا و تغییر موسیقی در حال پخش، تماسهای اضافه را رد کنید. این دو دکمه توانایی انجام کارهای بیشتری را نیز دارند. امکان متوقف کردن موسیقی، برقراری تماس با آخرین شماره تماس گرفته شده، پاسخگویی و یا نگه داشتن و دایورت کردن تماس از جمله کارهایی است که با استفاده از این دکمه ها انجام پذیر است.

 

ایده برتر :

در هندزفری شیائومی مدل Xiaomi Millet Youth Edition بلوتوث نسخه 4.1 به کار رفته و می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت اندرویدی و iOS به صورت وایرلس متصل کرد. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا تبلت خود به آن متصل شوید. توجه داشته باشید که این هندزفری دارای محدوده عملکرد 8 متری است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان آنها قطع خواهد شد. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که دستگاه هندزفری بلوتوث شیائومی Millet Youth Edition قابلیت اتصال بلوتوثی به دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

در هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition از یک میکروفون سیلیکونی استفاده شده که مقاومت قابل توجهی در برابر نویزهای محیطی دارد. به طور کلی این هندزفری امکان انجام مکالمه ای شفاف و واضح را برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین صدای ارائه شده توسط هندزفری مدل Millet Youth Edition محصول شرکت شیائومی از قدرت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری شارژی شیائومی Millet Youth Edition می توان کیفیت عملکرد آن را مناسب ارزیابی کرد.

  • محمد کمالی

خرید آنلاین هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC633 با ظرفیت 2 ترابایت

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۴ ق.ظ

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC633 با ظرفیت 2 ترابایت یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اپیسر می باشد. این محصول در ابعاد 20x190x120 میلی متر و وزن 269 گرم طراحی شده است. هم چنین هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC633 با ظرفیت 2 ترابایت دارای ظرفیت 2 ترابایت و نوع حافظه قابل حمل می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC633 با ظرفیت 2 ترابایت در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات فنی

  • ظرفیت

    2 ترابایت

  • نوع حافظه

    قابل حمل

  • نوع اتصال

    باسیم

  • نوع رابط

    USB 3.0

  • سایز هد

    2.5 اینچ

  • مقاوم در برابر آب

    بله

  • مقاوم در برابر ضربه

    بله

  • مقاوم در برابر شوک

    بله

  • مقاوم در برابر لغزش

    بله

  • مقاوم در برابر خش

    بله

  • مقاوم در برابر گرد و غبار

    بله

  • نشانگر LED

    ندارد

طراحانیت:

هارد اکسترنال «AC633» محصولی از برند «اپیسر» (Apacer) است. این هارد اکسترنال در فرم فاکتور 2.5اینچی ساخته شده. ابعاد خوب و کوچک محصول باعث شده تا بتوانید به‌راحتی این هارد را با خود همراه و هر نوع داده‌‌ای را روی آن کپی کنید. در بدنه‌ی AC633 از لایه‌ی سیلیکونی استفاده شده که باعث می‌شود این هارد اکسترنال در برابر ضربه مقاومت کند. ساختار داخلی هارد به‌گونه‌ای است که با استفاده از مکانیزم تعلیق داخلی، مانع از واردآمدن ضربه‌ به هارددیسک داخلی و اطلاعات آن می‌شود. می‌توان اطمینان داشت که AC633 سقوط از ارتفاع 1متری را هم تحمل می‌کند و آسیبی به داده‌های آن وارد نمی‌شود. می‌توان به ضدآب‌بودن محصول و مقاومت آن در برابر نفوذ گردوخاک اشاره کرد. رابط اتصال هارد AC633 به کامپیوتر، USB 3.1 Gen1 است و قابلیت اتصال به نسخه‌های پیشین USB را هم دارد.

 

ایده برتر پارسیان:

هارد اکسترنال Apacer AC633 دارای طراحی ظاهری زیبا و کاربرپسندی نیز هست و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. بدنه این هارد اکسترنال از پلاستیک مرغوب ساخته شده و در قسمت های بالایی و پایینی بدنه آن سوراخ های ریزی تعبیه شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا هارد دیسک اپیسر AC633 از روی سطوح صاف لیز نخورد و به شکلی محکم و ثابت در محل مورد نظر شما قرار بگیرد. لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال در رنگ های آبی، قرمز و زرد قابل تهیه می باشد.

برای حمل و جابجایی هارد اکسترنال 2 ترابایت اپیسر AC633 نیز کار راحتی پیش رو خواهید داشت! این هارد اکسترنال با ضخامت 21.6 میلی متر و وزن 269 گرم عرضه شده و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.

  • محمد کمالی

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ق.ظ

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار است. این محصول در وزن 6 گرم طراحی شده است. هم چنین نوع اتصال در هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM به صورت بی سیم می باشد. به علاوه هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM مناسب برای مکالمه، کاربری و هم چنین کلید مدیریت صدا نیز می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

مشخصات فنی

  • نوع اتصال

    بی‌سیم

  • نوع گوشی

    تک گوشی

  • مناسب برای

    مکالمه , کاربری عمومی

  • رابط

    بلوتوث

  • نسخه‌ی بلوتوث

    4.1

  • NFC

    ندارد

  • مقاومت در برابر آب

    خیر

  • باتری

    دارد

  • نشانگر LED

    ندارد

  • دیگر ویژگی‌ها

    کلید مدیریت میزان صدا

شیائومی سیتی:

شیائومی مدت هاست که برای مردم کشورمان، نامی آشنا و قابل اطمینان شده است. شیائومی در سال ۲۰۰۰ و در شهر پکن فعالیت خود را در زمینه ی تلفن های همراه هوشمند آغاز نمود. این کمپانی همواره سعی در توسعه ی کارخانه و محصولات خود داشته است. به طوری که به تازگی شاهد حضور موثر آن در اکثر عرصه های دیجیتال و کالا های الکترونیکی می باشیم.

کمپانی شیائومی، تا کنون محصولات بسیار خوب صوتی و تصویری را راهی بازار کرده است و در این میان، هدست های این کمپانی نیز امتیاز بسیار بالایی کسب می کنند. شیائومی به تازگی محصول جدیدش، یعنی Mi Bluetooth Headset را معرفی و در بازار جهانی به توزیع رسانده است. این هدست بلوتوث، با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت تهیه شده و با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

صدای ارائه شده توسط هندزفری Xiaomi LYEJ02LM از کیفیت و وضوح قابل توجهی برخوردار است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین این هندزفری بی سیم بلوتوثی دارای میکروفون قدرتمندی است که از قابلیت کاهش نویزهای محیطی برخوردار می باشد. به طوری که صدای شما در هنگام مکالمه به شکلی کاملاً واضح و شفاف به طرف مقابل منتقل می شود. از این جهت با استفاده از هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه نیز می توانید از مکالمه ای با کیفیت بهره مند شوید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هندزفری تک گوشی شیائومی LYEJ02LM را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

در هندزفری شیائومی مدل Xiaomi LYEJ02LM از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به همین دلیل به آسانی می توانید آن را به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کنید. این هندزفری توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و به ندرت دچار قطع و وصل شدن صدا می شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد هندزفری گوشی موبایل شیائومی LYEJ02LM برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود. لازم به ذکر است که برای استفاده از این دستگاه هندزفری بلوتوث تنها کافیست تا دکمه روشن/ خاموش آن را به مدت 2 ثانیه نگه دارید تا چراغ LED آن روشن شود؛ پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث موبایل یا تبلت خود می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM به گونه ای طراحی شده که در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نکند. سرگوشی این هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل از پلاستیک نرم ساخته شده و در هنگام قرار گرفتن در داخل گوش حس خوشایندی را به شما القا می کند. همچنین با توجه به وزن 6.5 گرمی هندزفری بلوتوثی تک گوشی شیائومی LYEJ02LM به آسانی می توانید از آن در تمام طول روز به صورت مداوم استفاده کنید. به طور کلی هندزفری شیائومی LYEJ02LM دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است. بر روی بدنه آن تنها دکمه روشن/ خاموش، پورت MicroUSB و یک چراغ LED کوچک تعبیه شده است.

  • محمد کمالی

قیمت خرید شارژر فندکی انکر Anker A2224H21

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۰ ق.ظ

شارژر فندکی انکر Anker A2224H21 یکی از با کیفیت ترین شارژر فندکی های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 34x71x48 میلی متر و وزن 57 گرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای وزن 57 گرم و ولتاژ ورودی 12 تا 2 ولت می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های شارژر فندکی انکر Anker A2224H21 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

مشخصات

  • ابعاد

    34x71x48 میلی‌متر

  • وزن

    57 گرم

  • ولتاژ ورودی

    12 تا 24 ولت

  • شدت جریان خروجی

    1.5 آمپر مخصوص موبایل , 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 3.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل

  • تعداد درگاه خروجی

    2 عدد

  • نوع درگاه خروجی

    USB 3.0

  • توضیحات

    شدت جریان خروجی در هر درگاه: حداکثر 3 آمپر

  • خروجی درگاه شارژ سریع: 3.6 تا 6.5 ولت 3A و 6.5تا9 ولت 2.7A و 9 تا 12 ولت 2A

  • حداکثر توان: 42 وات

  • دارای تکنولوژی شارژ سریع 3.0 Quick Charge

  • قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند Power IQ

  • محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ، جریان، دما MultiProtect

  • تشخیص مقاومت کابل برای شارژ دهی سریعتر Voltag Boost

  • طراحی سازگار با فندکی خودرو

  • کابل همراه

    ندارد

  • قابلیت‌های ویژه

    فناوری Quick Charge 3.0

مقدادیت:

 

دارای چیپ هوشمند تنظیم جریان و ولتاژ مناسب برای هر دستگاه
سیستم حفاظت، کنترل دما و ویژگی های ایمنی پیشرفته تر شما و دستگاه شما را ایمن می سازد
PowerDrive + 2 با Quick Charge 3.0 سریع ترین امکانات شارژ برای هر تلفن همراه یا رایانه لوحی را فراهم می کند
Powerdrive + 2 با شارژ سریع 3.0 یکی از کم حجم ترین شارژرهای ماشین 2 پورت USB در بازار است و از هر جایی استفاده می شود

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شما می توانید شارژر فندکی ماشین انکر A2224H21 را به آسانی داخل درگاه فندک خودرو نصب کنید و پس از آن گوشی یا دیگر دستگاه دیجیتال همراهتان را از طریق کابل به پورت های آن اتصال دهید. این شارژر فندکی جریان برق مورد نیاز شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. از این جهت می توان از شارژر فندکی موبایل انکر A2224H21 برای شارژ انواع گوشی اندرویدی و iOS، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB در هنگام رانندگی استفاده کرد.

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های شارژر فندکی خودرو انکر A2224H21 را پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 دانست. این فناوری باعث می شود تا گوشی شما در عرض 35 دقیقه به میزان 80 درصد شارژ شود که نسبت به شارژر فندکی های معمولی تا چهار برابر سریع تر است. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این فناوری، گوشی یا تبلت شما نیز باید دارای قابلیت شارژ سریع باشد؛ در غیر این صورت با سرعت معمولی شارژ خواهد شد. در مجموع با توجه به قیمت شارژر فندکی سریع انکر A2224H21 می توان سرعت شارژدهی آن را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

علاوه بر ویژگی های فنی، شارژر فندکی Anker A2224H21 از لحاظ کیفیت ساخت نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. همچنین دور تا دور بدنه این شارژر فندکی یک نوار LED به کار رفته که در هنگام قرار دادن آن در درگاه فندک با نور قرمز رنگ روشن می شود. این نوع طراحی باعث می شود تا در طول شب و در مکان های تاریک دسترسی به شارژر فندکی برای شما بسیار آسان باشد.

شارژر فندکی فست شارژ انکر A2224H21 دارای دو پورت است و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. شدت جریان خروجی این شارژر فندکی خودرو در هنگام شارژدهی به صورت فست شارژ برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2.7 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 آمپر) و 2 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است که باعث شارژ شدن گوشی یا تبلت شما با سرعتی عالی می شود.

 

  • محمد کمالی