نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

رابررسی قیمت هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ق.ظ

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition یکی از با کیفیت ترین محصولات شاخته شده توسط کمپاین شیائومی می باشد. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر قابلیت اتصال به 2 دستگاه به صورت همزمان، دارای سه عدد سزگوشی سیلیکونی تبی و دکمه های کمنرل صدا و تماس می باشد. برای اشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات فنی

  • NFC

    ندارد

  • سایر مشخصات

    قابلیت اتصال به 2 دستگاه به صورت همزمان

  • دارای 3 عدد سرگوشی سیلیکونی طبی

  • دارای دکمه‌های کنترل صدا و تماس

شیائومی شاپ:

این هدست تمامی ویژگی های نسخه قبلی را داراست، تنها تغییر در ظاهر هدست اضافه شدن دکمه هاست. بوسیله این دکمه ها می توانید علاوه بر تنظیم مقدار صدا و تغییر موسیقی در حال پخش، تماسهای اضافه را رد کنید. این دو دکمه توانایی انجام کارهای بیشتری را نیز دارند. امکان متوقف کردن موسیقی، برقراری تماس با آخرین شماره تماس گرفته شده، پاسخگویی و یا نگه داشتن و دایورت کردن تماس از جمله کارهایی است که با استفاده از این دکمه ها انجام پذیر است.

 

ایده برتر :

در هندزفری شیائومی مدل Xiaomi Millet Youth Edition بلوتوث نسخه 4.1 به کار رفته و می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت اندرویدی و iOS به صورت وایرلس متصل کرد. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا تبلت خود به آن متصل شوید. توجه داشته باشید که این هندزفری دارای محدوده عملکرد 8 متری است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان آنها قطع خواهد شد. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که دستگاه هندزفری بلوتوث شیائومی Millet Youth Edition قابلیت اتصال بلوتوثی به دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

در هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition از یک میکروفون سیلیکونی استفاده شده که مقاومت قابل توجهی در برابر نویزهای محیطی دارد. به طور کلی این هندزفری امکان انجام مکالمه ای شفاف و واضح را برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین صدای ارائه شده توسط هندزفری مدل Millet Youth Edition محصول شرکت شیائومی از قدرت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری شارژی شیائومی Millet Youth Edition می توان کیفیت عملکرد آن را مناسب ارزیابی کرد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی