نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

۷۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

معرفی گوشی Huawei Y5 (2019) 32GB در رنگ آبی یاقوتی

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ق.ظ

گوشی هواوی (Y5 (2019 یک گوشی میان رده و خوش ساخت است که برای کاربرانی که به اجرا سنگین برنامه ها نیاز ندارند گزینه ایده ال می باشد. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، قهوه ای روشن و ابی یاقوتی در بازار موجود است، در صورتی که اطلاعات کافی در مورد گوشی هواوی Y5 (2019) ندارید مزایا و معایب این دستگاه از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا در این وبلاگ ذکر می شود برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

دیجی کالا:

همانطور که از عنوان گوشی میان‌رده‌ «Y5 2019» پیداست، هوآوی این گوشی را سال 2019 معرفی کرد تا به عنوان یک گوشی میان رده پاسخگوی نیاز افرادی باشد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای گوشی صرف کنند. این گوشی دوسیم‌کارته به سیستم‌عامل اندروید پای مجهز است و پردازنده‌ی 4 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز را در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین با سنسور 13 مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت 4G از دیگر ویژگی‌های آن است. اگر از طرفداران عکاسی با موبایل هستید، باید بدانید که سنسور 13 مگاپیکسلی این گوشی که قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED دارد. دوربین سلفی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد. نمایشگر 5.71 اینچی این گوشی رزولوشن 1520×720 پیکسلی دارد و تصاویری با کیفیت‌ HD را در معرض دید کاربران قرار خواهد داد. این نمایشگر از نوع‌ LCD است. در این مدل، از چیپست ‌ MT6761 Helio A22 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده شده است و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم‌ «PowerVR GE8320»‌ است. با نصب کارت حافظه‌ «microSD»‌ می‌توان 1 ترابایت فضای اضافی برای نگهداری اطلاعات یا آرشیوکردن عکس، فیلم یا فایل‌های موسیقی در اختیار داشت. Y5 2019 در رنگ‌های مشکی و آبی و قهوه ای عرضه شده است و ظرفیتش باتری 3020 میلی‌آمپر ساعت است. این محصول را می‌توان از خوش‌قیمت ترین محصولات هوآوی دانست. بدنه Y5 2019 از جنس چرم مصنوعی Faux است که در دو رنگ مشکی و کرم به علاقه مندان عرضه می شود همچنین در رنگ آبی نیز به فروش می رسد که پنل پشتی این رنگ از پلاستیک ساخته شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • صفحه نمایش مناسب برای مصارف روزمره

شرکت هواوی در گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y5 (2019) از صفحه نمایش IPS LCD با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ استفاده کرده است. این صفحه نمایش دارای ابعاد 5.71 اینچ و رزولوشن 720*1520 پیکسل می باشد و تراکم 295 پیکسل به ازای هر اینچ را به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان کیفیت مناسب صفحه نمایش گوشی هواوی Y5 (2019) برای مصارف روزمره و کاربری های عمومی را مناسب دانست؛ اما نباید از آن انتظار نمایش فیلم ها و ویدئوها با بالاترین کیفیت را داشته باشید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی حدود 78.1 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و میزان حاشیه ها در اطراف آن نسبتاً کم است.

  • مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی

گوشی موبایل هواوی Huawei Y5 (2019) با ظرفیت 32 گیگابایت در رنگ آبی یاقوتی دارای دوربین تک گانه با کیفیت 13 مگاپیکسل است که از قابلیت هایی مانند فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت HDR و پانوراما بهره می برد. همچنین با استفاده از این دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه خواهید بود. به طور کلی دوربین به کار رفته در گوشی Y5 (2019) عملکرد مناسبی در هنگام عکاسی در طول روز از خود نشان می دهد؛ اما بهتر است تا برای دستیابی به عکس هایی با بیشترین میزان وضوح، از آن برای عکاسی و فیلمبرداری در شب و در مکان های دارای نور کم، زیاد استفاده نکنید. دوربین سلفی گوشی موبایل Huawei Y5 (2019) نیز از نوع 5 مگاپیکسلی است و برای علاقه مندان به ثبت فیلم و عکس سلفی کارایی قابل قبولی دارد.

  • از کار با اندروید 9 لذت ببرید!

اگر از طرفداران کار با سیستم عامل اندروید هستید، می توانید از کار با موبایل Huawei Y5 (2019) لذت ببرید! این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 9 موسوم به Pie است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد برای خرید یک گوشی میان رده، از قابلیت های یکی از جدیدترین نسخه های اندروید بهره مند شوید. لازم به ذکر است که امکان ارتقای نسخه اندروید این گوشی موبایل اندرویدی ارزان به اندروید 10 وجود ندارد.

  • مجموعه سخت افزاری قابل قبول

با استفاده از گوشی موبایل هواوی Y5 (2019) می توانید به مرور صفحات وب بپردازید، به شبکه های اجتماعی خود سر بزنید، به موسیقی های مورد علاقه تان گوش دهید و برنامه ها و بازی های معمولی را اجرا کنید. مجموعه سخت افزاری به کار رفته در این گوشی به خوبی از عهده اجرای وظایف روزمره برمی آید و عملکرد روان و سریعی را به شما ارائه می دهد.

به طور دقیق تر باید بگوییم که گوشی هواوی Huawei Y5 (2019) دارای تراشه 12 نانومتری مدیاتک MT6761 Helio A22 است. این تراشه به یک پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز است که باعث ارائه عملکرد مناسب گوشی در حین پردازش های نه چندان سنگین می شود. توجه داشته باشید که این گوشی موبایل نیز مانند بسیاری از گوشی های میان رده موجود در بازار برای اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی مناسب نیست.

 اگر در مجموع قصد خرید گوشی موبایل با کیفیت و  خوش ساخت را دارید، گوشی موبایل هواوی Y5 (2019 را به شما پیشنهاد می دهیم. برای خرید و ثبت سفارش این محصول به سایت فروگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نکات مهم در انتخاب و خرید شارژر فندکی یوگرین Ugreen 20757

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۵ ق.ظ

داشتن شارژر فندکی فست شارژ Ugreen 20757 برای ماشین یک انتخاب کاملا هوشمندانه می باشد چرا که این شارژر فندکی کوچک و جمع و جور علاوه بر سرعت بسیار مطلوب در شارژ دهی قادر خواهد بود دو دستگاه را به صورت همزمان  شارژ کند.

اگر خواهان خرید شارژر فندکی یوگرین Ugreen 20757  هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای متن همراه ما باشید  و از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا در خصوص این محصول استفاده نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • خوش ساخت و با دوام!

در ساخت شارژر فندکی ماشین یوگرین 20757 از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این محصول مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. این شارژر فندکی موبایل در ابعاد 67 * 27.5 میلی متر و وزن 82 گرم روانه بازار شده و استفاده از آن مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند. در مجموع با توجه به قیمت شارژر فندکی یوگرین 20757 می توان کیفیت ساخت آن را مناسب ارزیابی کرد.

  • امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف

با استفاده از شارژر فندکی خودرو یوگرین 20757 می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی است و از قابلیت شارژدهی به انواع گوشی های موبایل، پاوربانک، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB برخوردار می باشد.

به طور کلی شارژر فندکی Ugreen 20757 از طریق کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی ها و تبلت های iOS کارایی دارد. پس محدودیتی در استفاده از این شارژر فندکی گوشی موبایل برای شما وجود ندارد!

دیجی کالا:

  • ابعاد

    27.5 × 67 میلی‌متر

  • ولتاژ ورودی

    12-24 ولت

  • ولتاژ خروجی

    5، 9 و 12 ولت

  • شدت جریان خروجی

    1.5 آمپر مخصوص موبایل , 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل

  • تعداد درگاه خروجی

    2 عدد

  • نوع درگاه خروجی

    USB 2.0

  • توضیحات

    شدت جریان خروجی در ولتاژ 5 ولت: 2 آمپر

  • شدت جریان خروجی در ولتاژ 9 ولت: 2 آمپر

  • شدت جریان خروجی در ولتاژ 12 ولت: 1.5 آمپر

  • دارای خروجی شارژ سریع (QC 2.0) با خروجی 2.4 آمپر

  • دارای مدارهای مقاوم در برابر اتصال کوتاه و ولتاژ، شدت جریان و دمای بیش از حد

 نکته اخر این است که اگر شما از شارژر فندکی ماشین یوگرین 20757 استفاده کردید و در خصوص کارایی آن نظری دارید حتما در سایت دیجی کالا با ما و دیگر کاربران در میان بگذاریید. 

 

  • محمد کمالی

خرید شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۴ ق.ظ

شارژر فندکی آی واک Dolphin Q CCD006Q از شارژر فندکی های با کیفیت و خوش ساخت شرکت آی واک است که به فناوری شارژ سریع مجهز می باشد، شما با تهیه این شارژر فندکی می توانید از امکان شارژ همزمان دو دستگاه بهره مند شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به شارژر فندکی ماشین آی واک Dolphin Q CCD006Q داشته باشیم و مزایا و معایب ان را از دیدگاه ایده برتر پارسیان و دیجی کالا باهم بررسی کنیم.

دیجی کالا:

اگر به دنبال تهیه شارژر فندکی برای خودرویتان هستید، شارژر فندکی آی واک مدل Dolphin Q CCD006Q یکی از گزینه‌هایتان است. اگر در ماشینتان نیاز به شارژ گوشیتان را دارید، این کالا با استفاده از 2 درگاه این کار برایتان انجام می‌دهد. این شارژر فندکی دارای استاندارهای جهانی است و با استفاده از آن، به گوشی و دستگاهتان آسیبی وارد نمی‌شود. ولتاژ ورودی این محصول  12 - 24 ولت است. ولتاژ خروجی این مدل  5 و 9 و 12 ولت است. شدت جریان خروجی که برای این مدل در نظر گرفته شده است، 1.5 آمپر مخصوص موبایل , 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل است. اگر گوشتان قابلیت شارژ سریع داشته باشد، این شارژر از QC 3.0 پشتیبانی می‌کند. رنگی که برای این مدل در نظر گرفته شده مشکی است. این طراحی و رنگ باعث شده تا این مدل برای تمامی افراد با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. طبق ادعای آی‌والک، این مدل قابلیت شارژ دستگاه تا 5 درصد را در 35 دقیقه دارد. از شارژ سریع این کالا می‌توانید برای مدل‌هایی نظیر، سامسونگ S8 / S7 / S6 / S6 Edge / Edge Plus, Note 5 / Note 4 / Edge و غیره استفاده کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

همان طور که اشاره شد، شارژر فندکی ماشین آی واک Dolphin Q CCD006Q به دو پورت مجهز است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. یکی از این پورت ها از فناوری شارژ سریع QC 3.0 پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. در مجموع شدت جریان خروجی این شارژر فندکی فست شارژ برابر با 4.8 آمپر است که در هنگام استفاده از هر دو پورت به صورت هم زمان، این میزان شدت جریان میان دو پورت تقسیم می شود. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی موبایل یا تبلت شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهند شد.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی Iwalk Dolphin Q CCD006Q برای شارژ گوشی ها و  تبلت های اندرویدی استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی تبلت از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد نیز قابل استفاده می باشد. بنابراین برای استفاده از شارژر فندکی گوشی آی واک Dolphin Q CCD006Q هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی ها بهره ببرید. ضمن اینکه این شارژر فندکی برای شارژ موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

از لحاظ ظاهری نیز شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این شارژر فندکی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و یک نوار فلزی دور قسمت بالایی آن (محل قرار گرفتن پورت ها) را در بر گرفته است. بر روی بدنه این شارژر فندکی لوگوی شرکت آی واک نیز با چراغ LED تعبیه شده که به زیباتر شدن ظاهر آن کمک کرده است. در مجموع می توان با توجه به قیمت شارژر فندکی فست شارژ آی واک Dolphin Q CCD006Q کیفیت ساخت آن را مطلوب دانست.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از شارژر فندکی Iwalk Dolphin Q CCD006Q استفاده کرده اند، شما برای مطالعه این دیدگاه ها می توانید به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

بهترین قیمت و خرید شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۱ ق.ظ

امروزه با کاربردی شدن گجت های هوشمند ما زمان زیادی از روز را به این دستگاه ها اختصاص می دهیم، اما شما نیز می دانید که اپ های نصب شده در گوشی موبایل و یا تبلت منجر به تمام شدن زود هنگام شارژ باتری می شود اگر ما در منزل باشیم که خب شارژر و پریز برق در اختیار است اما زمانی را تصور کنید که در حین سفر شارژ باتری تان تمام شود، اینجاست که شارژر فندکی به کار شما می آید. شما می  توانید با تهیه شارژر فندکی آی واک CCD009P بدون دغدغه تمام شدن شارژ باتری از سفر خود لذت ببرید. در ادامه با توضیحات دقبق تر در رابطه با شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

دینگولند:

اگر به دنبال تهیه شارژر فندکی برای خودرویتان هستید، شارژر فندکی آی واک مدل CCD009P یکی از گزینه‌هایتان است. اگر در ماشینتان نیاز به شارژ گوشیتان را دارید، این کالا با استفاده از 2 درگاه این کار برایتان انجام می‌دهد. این شارژر فندکی دارای استاندارهای جهانی است و با استفاده از آن، به گوشی و دستگاهتان آسیبی وارد نمی‌شود. درگاه‌های این شارژرUSB و USB-C است. ولتاژ ورودی این محصول  18 - 24 ولت است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به  روشن شدن برند Iwalk هنگام اتصال اشاره کرد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا از وضعیت شارژر فندکی مطلع باشید. شارژر فندکی آی واک مدل CCD009P مشکی رنگ و به صوری طراحی شده تا برای تمام سلیقه‌ها گزینه مناسبی باشد. شدت جریان خروجی این مدل 1.5-2.4 و 2 آمپر است. این مدل از کیفیت بالایی برخوردار است و همین باعث شده تا گواهی‌هایی نظیر BC, CE, FCC, RoHS داشته باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به دو پورت USB و USB Type-C با قابلیت شارژ سریع

شارژر فندکی آی ماشین واک CCD009P توانایی شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارد و از کارایی بالایی در این زمینه برخوردار است. پورت های این شارژر فندکی خودرو از نوع USB و USB Type-C هستند و هر دو از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند. به طور دقیق تر باید بگوییم که پورت USB-C شارژر فندکی تایپ سی آی واک CCD009P با تکنولوژی PD سازگار بوده و شدت جریان آن برابر با 3 آمپر با ولتاژ 5 ولت، 2.5 آمپر با ولتاژ 9 ولت و 2 آمپر با ولتاژ 12 ولت می باشد. همچنین پورت USB این شارژر دارای فناوری شارژ سریع QC 3.0 است و از شدت جریان 2.4 آمپر با ولتاژ بین 3.6 تا 9.5 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 9.5 تا 12 ولت بهره می برد

این مشخصات بیانگر این است که با استفاده از شارژر فندکی سریع آی واک CCD009P می توانید از بالاترین سرعت در شارژدهی بهره مند شوید. به عنوان مثال از طریق پورت USB این شارژر می توانید گوشی سامسونگ گلکسی S8 را در عرض 90 دقیقه و از طریق پورت USB-C آن می توانید یک مک بوک پرو را در عرض 120 دقیقه طور کامل شارژ کنید. پس اگر سرعت شارژ شدن دستگاه مورد نظرتان اهمیت زیادی برای شما دارد، شارژر فندکی Iwalk CCD009P یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برایتان خواهد بود! البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی موبایل یا تبلت شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود.

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

از لحاظ ظاهری نیز شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این شارژر فندکی موبایل از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و یک نوار فلزی دور قسمت بالایی آن (محل قرار گرفتن پورت ها) را در بر گرفته است. بر روی بدنه این شارژر فندکی سریع لوگوی شرکت آی واک نیز با چراغ LED تعبیه شده که در هنگام قرار گرفتن شارژر در درگاه فندک روشن می شود. این نوع طراحی هم به زیباتر شدن ظاهر شارژر فندکی آی واک مدل Iwalk CCD009P کمک زیادی می کند و هم باعث می شود تا در شب بتوانید راحت تر با شارژر در حین رانندگی کار کنید. در مجموع می توان با توجه به قیمت شارژر فندکی آی واک CCD009P کیفیت ساخت آن را مطلوب دانست.

نمونه‌های متعددی از شارژر فندکی آی واک در فروشگاه اینترنتی دینگولند معرفی شده است. تنها کافیست به صفحه محصولات لوازم جانبی گوشی موبایل در این سایت مراجعه کنید و تنها با زدن چند کلیک به تمام مشخصات فنی و ویژگی هر محصول اشنا شوید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنید.

  • محمد کمالی

نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۴ ق.ظ

امروزه دیتا ویدئو پروژکتور های متنوعی در بازار موجود است، اما اگر شما شناخت دقیقی از نیاز های خود نداشته باشید به راحتی سردرگم می شوید. بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از خرید هر دیتا ویدئو پروژکتوری ابتدا به بررسی مخشصات فنی و قابلیت های آن دستگاه پرداخته و سپس نسبت به خواسته ای خود برای خرید اقدام کنید. یکی از دیتا ویدئو پروژکتور های با کیفیت بازار دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 می باشد که برای نمایش تصویر در کلاس های آموزشی، جلسات اداری و اتاق جلسات کاربرد دارد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و کارایی این دیتا ویدو پروژکتور نقد و بررسی سایت ایده برتر را مطالعه نمایید در ادامه بخش هایی از آن را با هم می خوانیم.

ایده برتر پارسیان:

  • قابل استفاده در مکان های روشن و پُر نور

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540 را شدت روشنایی آن دانست که برابر با 5000 لومن است. این میزان روشنایی باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده توسط پروژکتور حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز با افت مواجه نشود. پس دیگر نیازی به تاریک کردن اتاق یا سالن نخواهید داشت و می توانید با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540 به تصاویری شفاف و درخشان دست پیدا کنید.

  • نصب راحت و سریع در مکان ها و سالن های متفاوت

در حالت کلی یکی از مسائلی که ممکن است در هنگام استفاده از یک دیتا ویدئو پروژکتور برایتان دردسرساز شود، نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور است. اما با استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW540 با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد و به آسانی می توانید آن را در مکان ها و سالن های مختلف نصب کنید. این دستگاه ویدئو پروژکتور از قابلیت هایی مانند تصحیح زاویه تصویر (40 درجه عمودی و 30 درجه افقی)، جابجایی لنز به صورت برقی (60 درصد عمودی و 10 درصد افقی) و زوم برقی برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا متناسب با شرایط و محدودیت های فضای نصب، آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

  • مشخصات پورت های ارتباطی

برای اتصال دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... کار سختی پیش رو ندارید! این ویدیو پروژکتور به پورت های DVI-D، HDMI، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، ورودی و خروجی صدا، سریال و پورت LAN (جهت اتصال به شبکه) مجهز است که باعث اتصال راحت آن به دستگاه های دیگر از طریق کابل می شود.

  • مجهز به لامپ 335 واتی با طول عمر مناسب

با خرید ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-EW540 برای مدتی نسبتاً طولانی به صرف هزینه های اضافی بابت سرویس و تعویض لامپ احتیاجی پیدا نمی کنید. لامپ به کار رفته در این پروژکتور دارای توان 335 وات است و دارای طول عمر 4000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه می باشد. 

مطالب ارائه شده در این وبلاگ مختصری از نقد و بررسی های سایت ایده برتر پارسیان در خصوص دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 می باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

برسی عملکرد دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ

برای ضبط صدا در کلاس درس و هنگام خبر نگاری می توانید از دستگاه ضبط صدا تسکو TR 902 استفاده نمایید. این دستگاه ضبط صدا در حین ظرافت و قابل حمل بودن، قابلیت ها و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. ما برای نقد این محصول از تحلیل و بررسی های دو سایت مطرح ایده برتر پارسیان، گیلار و تسکو شاپ استفاده کرده ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

تسکو شاپ:

برای ضبط صدا در کلاس‌های دانشگاه و هر کلاس آموزشی دیگری، می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب مدل‌ «TR 902»‌ برند «تسکو» (Tsco)‌ را تهیه کنید. این مدل به یک حافظه‌ی‌ داخلی هشت‌‎گیگابایتی مجهز است که می‌تواند تا میزان قابل‌قبولی فایل صوتی را ذخیره کند. فایل‌ها با فرمت‌ WAV‌ ذخیره و در زمان دلخواه، به‌سادگی از طریق بلندگوی آن پخش می‌شوند. پس از ذخیره‌ی فایل‌های صوتی، می‌توانید آن‌ها را به‌واسطه‌ی خروجی‌ USB‌ آن به کامپیوتر منتقل کنید؛ همچنین، به‌واسطه‌ی این اتصال می‌توانید فایل‌های صوتی دلخواهتان را هم به این مدل منتقل کنید. وظیفه‌ی دیگر این خروجی، فراهم‌کردن شارژ موردنیاز دستگاه است. این ضبط‌کننده، قابلیت دریافت کارت‌حافظه را ندارد و باید به‌همان ظرفیت هشت‌گیگابایتی‌اش اکتفا کرد. همچنین ابعاد آن بسیار کوچک و جمع‌وجور است و به‌سادگی داخل جیب لباس جای می‌گیرد. این محصول وزن بسیار سبکی دارد که با ابعادش هماهنگ است. بدنه‌ی این دستگاه نقره‌ای است و روی آن یک صفحه‌نمایش بسیار کوچک به‌چشم می‌خورد. این نمایشگر وظیفه‌ی نمایش زمان فایل درحال‌ضبط را برعهده دارد. باتری این مدل از نوع لیتیوم-‌یون است و عمر به‌نسبت خوبی دارد. در‌مجموع با تهیه‌ی این دستگاه، با یک تیر دو نشان می‌زنید و صاحب یک ضبط‌کننده‌‌ی صدای دوکاره می‌شوید. همراه TR 902 یک ایرفون هم ارائه می‌شود.

گیلار:

ویژگی‌های بارز دستگاه ضبط صدا کوچک TR 902

  • حافظه داخلی ۸ گیگابایتی
  • دریافت و ضبط صدای محیط با کیفیت بالا
  • مجهز به پورت USB
  • دارای صفحه نمایش
  • حسگر هوشمند ضبط صدا
  • مجهز به میکروفون استریو داخلی

ایده برتر پارسیان:

  • ضبط صدا با فرمت WAV، قابلیت ضبط هوشمند VOR

ضبط کننده صدا TSCO TR 902 قادر به ضبط صدا با فرمت WAV و کیفیت PCM-HQ (با بیت ریت 384 kbps) و LP (با بیت ریت 32 kbps) می باشد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت بسیار مطلوب صدای ضبط شده با این دستگاه به خصوص برای مصارف دانشجویی و خبرنگاری اطمینان داشت.

میکروفون به کار رفته در ضبط کننده صدای دانشجویی تسکو TR 902 مقاومت قابل توجهی در برابر نویزها و سروصداهای اضافی موجود در محیط دارد و صدایی شفاف و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.

از جمله ویژگی های کاربردی این دستگاه ضبط صدا با میکروفون باید به قابلیت ضبط VOR آن اشاره کنیم که باعث می شود تا در صورت وجود نداشتن هیچ گونه صدایی در محیط، دستگاه به صورت خودکار از حالت ضبط خارج شده و به محض تشخیص صدا مجدداً در حالت ضبط قرار گیرد. این ویژگی هم باعث استفاده راحت تر از دستگاه برای شما می شود و هم به مصرف بهینه حافظه دستگاه منجر می شود.

  • مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی

از آنجا که دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902 به 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، فضای کافی برای ذخیره فایل های ضبط شده در اختیار شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این دستگاه ضبط صدا از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند.

در قسمت انتهایی بدنه ویس رکوردر تسکو TR 902 یک رابط USB قرار دارد که توسط درب محافظت می شود. از طریق این رابط می توانید ویس رکوردر را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کنید و فایل های ضبط شده بر روی آن را انتقال دهید. این نوع طراحی نیاز شما به کابل رابط و حمل جداگانه آن را از بین برده است!

 از این که تا انتهای این متن همراه ما بودید خوشحالیم، چنانچه در خصوص ویژگی های دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902 به جمع بندی نرسیده اید می توانید با مراجعه به وب سایت ایده برتر پارسیان ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از خریدی ارزان و مقرون به صرفه بهره مند شوید.

 

  • محمد کمالی

ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۲۵ ق.ظ

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112 یک گزینه  ایده ال برای کاربرانی است که به دنبال یک دستگاه چند کاره هستند. این چاپگر با توان ماهیانه 10 هزار برگ جهت کار های اداری و شرکتی با حجم کاری کم تا متوسط مناسب است. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و خانه پرینتر می اندازیم.

خانه پرینتر:

تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن  مدل MF112 به صورت لیزری است و پرینتر مناسبی برای چاپ متون و اسناد میباشد . البته برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی بهتر است که از یک پرینتر جوهر افشان استفاده کنید . نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا سیاه و سفید است و توانایی آن را دارد که در هر دقیقه 22 برگ کاغذ A4 را با رزولوشن چاپی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند .
به دلیل نداشتن امکان چاپ بدون حاشیه , نمیتوان برای چاپ تصاویر روی آن حساب باز کرد . هم چنین برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه باید به صورت دستی اقدام کنید , چرا که قابلیت چاپ دوروی خودکار را ندارد . حداکثر تعداد کپی متوالی که با پرینتر MF112 میتوان گرفت به تعداد 999 برگ است و بزرگنمایی کپی در آن از 25% تا 400% میباشد . در هر دقیقه 22 صفحه کاغذ را میتوان با آن کپی گرفت .

نوع اسکنر در پرینتر canon mf112 از نوع رنگی است و میتواند در هر 2.4 ثانیه یک برگ سند را اسکن نماید . کیفیت اسکن در آن 600*600 dpi است و قابلیت تشخیص متن OCR را ندارد و برای اسکن عکس ها و سندهای قدیمی که دچار تا شدگی و کهنگی هستند مناسب نمیباشد . کارتریج این دستگاه از نوع 047 است و کارکردی برابر با 1600 برگ کاغذ را دارد . از طریق پورت اتصال USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود . وجود صفحه نمایش LCD در کنار کلیدهای کنترلی کم , یک پنل کاربری راحت را برای کاربران فراهم کرده است . از معایب پرینتر کانن MF112 میتوان به نداشتن امکان اتصال از طریق شبکه بیسیم WiFi اشاره کرد .

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت مطلوب در چاپ را به همراه داشته باشید!

پرینتر سه کاره کانن MF112 از لحاظ کیفیت بسیار مطلوب عمل می کند و متن ها و تصاویر را با جزئیات و وضوح مناسب به روی کاغذ می آورد. این پرینتر اداری در هنگام چاپ به صورت استاندارد دارای رزولوشن 600*600 dpi  است و در بالاترین کیفیت به رزولوشن 600*2400 dpi  می رسد. کیفیت بالای دستگاه پرینتر خوانایی متون را بالا می برد و به کاهش اشتباهات ناشی از کمبود کیفیت چاپ کمک می کند. فرض کنید در چاپ اعداد و ارقام در محل کار شما اشتباهی پیش بیاید و شما را دچار خطا کند، در این زمان یک پرینتر با کیفیت بهترین راهکار برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی است.

  • زمان کوتاهی برای انجام پرینت صرف کنید!

سرعت پرینتر نیز همانند کیفیت چاپ آن اهمیت بسیاری دارد و در پیشبرد سریع کارها کمک بسزایی می کند. پرینتر Canon i-SENSYS MF112 در هر دقیقه قادر به چاپ 22 برگ به صورت سیاه و سفید می باشد و برای کارهای اداری و مصارف خانگی در حجم متوسط مناسب است. لازم به ذکر است که این پرینتر به 15 ثانیه زمان برای گرم شدن نیاز دارد و اولین برگ پرینت سیاه و سفید را در عرض 6.5 ثانیه چاپ می کند.

  • توانایی چاپ در حجم مناسب

یکی دیگر از ویژگی های مهم چاپگر کانن MF112 توان کار ماهیانه آن است که برابر با 10 هزار برگ می باشد و برای حجم کاری متوسط مناسب است. اگر قصد استفاده از پرینتر در مدت زمان طولانی را دارید بهتر است طبق توصیه شرکت کانن از این پرینتر لیزری مشکی برای چاپ 150 تا 1500 برگ در طول ماه استفاده کنید تا علاوه بر افزایش طول عمر آن، اسناد چاپ شده با پرینتر هم با افت کیفیت مواجه نشوند.

  • اسناد خود را با کیفیت مطلوب کپی کنید!

همانطور که گفته شد پرینتر لیزری اداری کانن Canon i-SENSYS MF112 یک چاپگر سه کاره می باشد و علاوه بر پرینت قابلیت انجام کپی و اسکن در بالاترین کیفیت را دارد. این دستگاه پرینتر لیزری در هنگام انجام کپی نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد و در یک دقیقه 22 برگ را کپی می کند، همچنین در هنگام کپی از رزولوشن 600*600 dpi  برخوردار است. این پرینتر خانگی در انجام کپی از قابلیت های بزرگنمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و انجام کپی تا 999 برگ بهره می برد. بنابراین در انجام کپی های متوالی کیفیت و سرعت مطلوب را در کنار هم تجربه خواهید کرد.

در پایان قابل ذکر است که امکان خرید اینترنتی چاپگر کانن MF112 از سایت ایده برتر پارسیان و تحویل گرفتن درب منزل برای شما مهیاست. به همین منظور پیشنهاد می کنیم از صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان دیدن کنید.

  • محمد کمالی

مشخصات و قیمت پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۱۴ ق.ظ

پرینتر کانن imageCLASS MF113w یکی از گزینه ی ایده ال برای مصازف خانگی و اداری با حجم کاری کم است. از ویژگی های این چاگر کانن می توان به صرفه جویی در فضا، طراحی جمع و جور، امکان اتصال به شبکه وای فای اشاره کرد. در ادامه به ویژگی های دیگر محصول در سایت ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جهان چاپگر نوین خواهیم پرداخت.

جهان چاپگر نوین:

- امکان چاپ ، اسکن و کپی 

- سرعت چاپ A4 در حدود 22 برگ در دقیقه 

- ارائه اولین برگ تنها در 6.5 ثانیه 

- ظرفیت ورودی کاغذ تا 150 برگ

- رزولوشن بی نظیر چاپ 1200 در 600 

دیجی کالا:

از قابلیت های این پرینتر نقطه ذوب پایین تونر و به حداقل رساندن مصرف برق می باشد. همچنین با کارکرد تنظیماتی که می تواند به صرفه جویی در کاغذ و انرژی کمک کند. پرینتر «i-SENSYS MF113w» با رزولیشن چاپ 600*600 dpi چاپ های با کیفیت را برای نیازهای شما ارائه می دهد و با سرعت چاپ 22ppm روند کار کاربران را سرعت می بخشد. ابعاد کاغذهای قابل چاپ پرینتر لیزری «MF113w» شامل:A4 ,Cassette: Letter, Legal, Statement, Executive, Custom Min. 3" x 5" to Max. 8.5" x 14"می باشد. کاست کاغذ این دستگاه قابلیت نگه داری تا 150 برگ کاغذ ساده A4 را دارا می باشد. استفاده از کارتریج تونر کانن اصلی کمک به طول عمر، عملکرد بالا، عملکرد قابل اعتماد، خروجی با کیفیت بالا می کند و خرابی کمتری را شامل می شود.شرکت کانن از تکنولوژی پیشرفته به زمان پاسخگویی در صنعت پیشی می گیرد و از رضایت کامل مشتریان برخوردار است.

ایده برتر پارسیان:

  • از پرینتر برای کارهای روزمره در ادارات استفاده کنید!

به طور کلی پرینتر کانن مدل Canon imageCLASS MF113w در طول یک ماه توانایی انجام 20 هزار برگ چاپ را دارد. از این پرینتر سه کاره می توان در حجم کاری متوسط و سبک در مصارف خانگی و ادارت بهره مند شد و هنگام انجام چاپ های متوالی نگران افت کیفیت اسناد پرینت شده نبود.

  • فایل های خود را با کیفیت مطلوب چاپ کنید!

نکته دیگری که باید در رابطه با پرینتر Canon imageCLASS MF113w اشاره کنیم، کیفیت تصاویر در هنگام چاپ است. این پرینتر لیزری مشکی دارای رزولوشن 600*600dpi  و 400*600 dpi  در حالت استاندارد است و  در بهترین کیفیت به رزولوشن 600*2400 dpi افزایش پیدا می کند. با استفاده از پرینتر چند کاره کانن MF113w می توانید از کیفیت تصاویر و متن های چاپ شده و وضوح جزئیات اطمینان داشته باشید.

  • قابلیت اسکن به صورت رنگی و سیاه و سفید

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w بهره مندی از اسکنر تخت با رزولوشن 9600*9600  dpiدر حالت دیجیتال و 600*600 dpi در حالت اپتیکال می باشد. از اسکنر این پرینتر می توانید برای اسکن تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید در بالاترین کیفیت استفاده کنید و فایل های اسکن شده خود را در فرمت های PDF, JPG, TIFF, PNG, BMP ذخیره کنید.

شما می توانید پرینتر لیزری کانن MF113w را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

  • محمد کمالی

قیمت، خرید و مشخصات فنی پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ق.ظ

در زمان هایی که به پریز برق دسترسی ندارید پاور بانک انرجایزر UE10004QC نجات دهنده شما خواهند بود! حال تصور کنید که این دستگاه پر کاربرد قابلبت شارژ بالایی نیز داشته باشد در این صورت شما برای همیشه از دغدغه تمام شدن شارژ باتری اسوده خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و کارایی های این شارژ فندکی با تحلیل و بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و 19 کالا و پلازا با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره

بیشتر کاربران در هنگام خرید پاور بانک حرفه ای در ابتدا ظرفیت آن را بررسی می کنند! اگر به دنبال یک پاور بانک برای مصارف معمولی و روزمره هستید، پاور بانک انرجایزر UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. از این پاوربانک می توان برای شارژ 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده، متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود. در هر صورت شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10004QC به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این قبیل برمی آید.

  • امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان با بالاترین سرعت

پاور بانک Energizer UE10004QC دارای دو پورت خروجی USB است که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی یکی از این پورت ها برابر با 2.1 آمپر است که به خصوص در شارژ گوشی سرعت مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد. پورت دیگر پاور بانک انرجایزر 10000 میلی آمپر نیز از فناوری شارژ سریع (کوالکوم 3.0) پشتیبانی می کند و گوشی و تبلت شما را با بالاترین سرعت شارژ می کند. البته گوشی یا تبلت شما نیز باید با فناوری فست شارژ سازگار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پورت USB این پاور بانک تبلت با قابلیت فست شارژ برابر با 2 آمپر (با ولتاژهای 5 ولت و 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) می باشد.

19 کالا:

ابعاد     15 × 76 × 147 میلی‌متر
وزن     240 گرم
ظرفیت اسمی     10000 میلی آمپر
نوع باتری     لیتیوم پلیمر
دفعات شارژ     4 بار
امکان شارژ همزمان     2 دستگاه

پلازا:

در زمان های بی برقی این پاوربانک ها هستند که به داد ما می رسند، حالا تصور کنید چقدر آرمانی خواهد بود که همین پاور بانک از شارژ سریع هم پشتیبانی کند. باید به شما بگوییم پاوربانک انرجایزر (Energizer) مدل UE10004-QC این قابلیت آرمانی را دارد. باید در خصوص قابلیت شارژ سریع این پاور بانک گفت که ولتاژ خروجی در حالت شارژ سریع 12 ولت و شدت جریان خروجی در حالت شارژ سریع 3.1 آمپر می باشد. پس دیگر نیاز نیست زمان زیادی را صرف شارژ کردن تلفن همراه و یا گجت های هوشمند خود کنید. ظرفیت این پاور بانک Energizer ده هزار میلی آمپر ساعت است که می تواند چندین بار گوشی های هوشمند را شارژ کند. دیگر نگران صرف زمان برای شارژ نوبتی گجت های خود هم نباشید. زیرا روی بدنه پاوربانک انرجایزر مدل UE10004QC دو درگاه خروجی تعبیه شده که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای شما فراهم خواهد کرد. علاوه بر ظرفیت باتری، وزن و اندازه پاور بانک نکات مهمی هستند که باید به آنها توجه شود. پاوربانک UE10004QC انرجایزر (Energizer) با وزن 240 گرم در ابعاد 147x76x15 میلی‌متر به راحتی در کیف قرار می گیرد و قابلیت حمل آسانی دارد.

خرید اینترنتی لذتبخش را در فروشگاه ایده برتر پارسیان تجربه کنید! شما با مراجعه به این فروشگاه ضمن کسب اطلاعات، امکان خرید با بهترین قیمت، دریافت محصول در کمترین زمان را برای فراهم است.

 

  • محمد کمالی

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۴ ق.ظ

پاوربانک ها از شارژر های قابل حمل است که در شرایطی که شما به پریز برق دسترسی ندارید، شارژ مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی شما را تامین می کند. اگر شما نیز به یک پاور بانک سبک و باریک نیاز دارید ما به شما پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را پیشنهاد می کنیم. در این نوشتار سعی بر این است که یک راهنمای جامع و کامل برای انتخاب و خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ارائه دهیم در ادامه  بخش هایی از به نقد و بررسی در سایت های ایده برتر پارسیان، پلازا و لندیکا خواهیم پرداخت.

لندیکا:

 

پاور بانک Energizer Ultimate UE10004، یک پاور بانک باریک و جمع جور با ظرفیت 10,000 میلی آمپر بر ساعت است. این شارژر همراه دارای دو پورت USB است که امکان شارژ همزمان دو گوشی یا تبلت را می دهد. بدنه این پاور بانک در مقابل ضربه و زمین افتادن مقاوم است. این پاور بانک، فقط 240 گرم وزن دارد و به راحتی در جیب و کیف جا می شودقابلیت جمع‌شدن کابل در بدنه پاوربانک از ویژگی‌هایی است که آن را جذاب می‌کند و بعد از آن، لبه‌های خمیده که آن که باعث شده در دست گرفتن آن آسان باشد. درگاه‌ ورودی و خروجی این پاوربانک به همراه کابل همه در یک سمت قرار دارند.

شرکت انرجایزر سه اشاره‌گر LED برای اعلام میزان شارژ پاوربانک روی بدنه‌ی آن تعبیه کرده است که می‌توانند بسیار کاربردی باشند. پاوربانک UE10004 در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شده که می‌توانند جوابگوی هرگونه سلیقه‌ای باشند. کابل متصل به پاوربانک از نوع تخت بوده و می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

پلازا:

ویژگی و قابلیت‌ها 

مهم ترین ویژگی پاوربانک انرجایزر مدل UE10004QC را همان طور که شما هم حدس می زنید، باید برخورداری از قابلیت شارژ سریع به شمار آورد. کمپانی کوالکام، این تکنولوژی را به وجود آورده و حق استفاده از آن را به شرکت های دیگر می فروشد. پاوربانک مدل UE10004QC انرجایزر از تکنولوژی کوالکام 3.0 پشتیبانی می کند. به لطف وجود این تکنولوژی کاربران می توانند 80 درصد از شارژ باتری گوشی خود را در کمتر از 35 دقیقه شارژ کنند. اگر یک پاوربانک معمولی داشته باشید در همین زمان حدود 20 درصد از باتری پر می شود. 

ایده برتر پاسیان:

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

با استفاده از پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10004 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاور بانک گوشی موبایل دارای دو پورت خروجی از نوع USB است که شدت جریان آنها برابر با 2.1 آمپر می باشد. بنابراین می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب پاور بانک انرجایزر 10000 به خصوص در هنگام شارژ گوشی موبایل اطمینان داشت.

همان طور که اشاره شد، ظرفیت پاور بانک انرجایزر Energizer UE10004 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که برای مصارف روزمره و عادی کاملاً مناسب به نظر می رسد. این میزان ظرفیت برای 3.2 بار شارژ کردن آیفون هفت، 2.3 بار شارژ کردن آیفون هفت پلاس، 2 بار شارژ کردن گوشی سامسونگ S7 و S8 و 1.2 بار شارژ کردن آیپد مینی کفایت می کند.

  • مجهز به کابل MicroUSB متصل به بدنه

در قسمت کناری بدنه پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر شیاری برای قرار دادن کابل شارژ تعبیه شده است. بنابراین شما می توانید کابل شارژ MicroUSB ارائه شده همراه با پاور بانک را در هنگام حمل به بدنه آن متصل کنید. این نوع طراحی باعث جابجایی آسان تر پاوربانک گوشی انرجایزر UE10004 شده و شما را از حمل جداگانه کابل شارژ بی نیاز می کند.

برای خرید اینترنتی پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10004 با قیمت مناسب می توانید به وب سایت اینترنتی پلازا مراجعه نمایید. 

 

  • محمد کمالی