نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۴ ق.ظ

امروزه دیتا ویدئو پروژکتور های متنوعی در بازار موجود است، اما اگر شما شناخت دقیقی از نیاز های خود نداشته باشید به راحتی سردرگم می شوید. بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از خرید هر دیتا ویدئو پروژکتوری ابتدا به بررسی مخشصات فنی و قابلیت های آن دستگاه پرداخته و سپس نسبت به خواسته ای خود برای خرید اقدام کنید. یکی از دیتا ویدئو پروژکتور های با کیفیت بازار دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 می باشد که برای نمایش تصویر در کلاس های آموزشی، جلسات اداری و اتاق جلسات کاربرد دارد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و کارایی این دیتا ویدو پروژکتور نقد و بررسی سایت ایده برتر را مطالعه نمایید در ادامه بخش هایی از آن را با هم می خوانیم.

ایده برتر پارسیان:

  • قابل استفاده در مکان های روشن و پُر نور

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540 را شدت روشنایی آن دانست که برابر با 5000 لومن است. این میزان روشنایی باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده توسط پروژکتور حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز با افت مواجه نشود. پس دیگر نیازی به تاریک کردن اتاق یا سالن نخواهید داشت و می توانید با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540 به تصاویری شفاف و درخشان دست پیدا کنید.

  • نصب راحت و سریع در مکان ها و سالن های متفاوت

در حالت کلی یکی از مسائلی که ممکن است در هنگام استفاده از یک دیتا ویدئو پروژکتور برایتان دردسرساز شود، نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور است. اما با استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW540 با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد و به آسانی می توانید آن را در مکان ها و سالن های مختلف نصب کنید. این دستگاه ویدئو پروژکتور از قابلیت هایی مانند تصحیح زاویه تصویر (40 درجه عمودی و 30 درجه افقی)، جابجایی لنز به صورت برقی (60 درصد عمودی و 10 درصد افقی) و زوم برقی برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا متناسب با شرایط و محدودیت های فضای نصب، آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

  • مشخصات پورت های ارتباطی

برای اتصال دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... کار سختی پیش رو ندارید! این ویدیو پروژکتور به پورت های DVI-D، HDMI، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، ورودی و خروجی صدا، سریال و پورت LAN (جهت اتصال به شبکه) مجهز است که باعث اتصال راحت آن به دستگاه های دیگر از طریق کابل می شود.

  • مجهز به لامپ 335 واتی با طول عمر مناسب

با خرید ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-EW540 برای مدتی نسبتاً طولانی به صرف هزینه های اضافی بابت سرویس و تعویض لامپ احتیاجی پیدا نمی کنید. لامپ به کار رفته در این پروژکتور دارای توان 335 وات است و دارای طول عمر 4000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه می باشد. 

مطالب ارائه شده در این وبلاگ مختصری از نقد و بررسی های سایت ایده برتر پارسیان در خصوص دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 می باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی