نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

۳۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 48x159x32 میلی متر و وزن 130 گرم طراحی شده است. تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 مجهز به قابلیت های کنفرانس، انتقال تماس، اسپیکر،کالر ایدی و دسترسی سریع به شماره می باشد. برایاشنایی با دیگر قابلیت های تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 ار دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.


 دیجی کالا:

یکی از این کمپانی‌ها «پاناسونیک» است که تلفن « KX-TG2511 » را به بازار عرضه کرده است. ابعاد این تلفن 54×121×98 میلی‌متر و وزن آن معادل 130 گرم است و قابلیت نصب شدن روی دیوار را دارد. دفترچه تلفن این محصول می‌تواند شماره‌ی 50 مخاطب را در خود جای دهد. KX-TG2511 نمایشگری با نور پس‌زمینه نارنجی و Caller ID و اسپیکر دارد. 

 

ایده آل گستر:

گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG2511 یکی از محصولاتی است که توسط شرکت ایده آل گستر نمایندگی محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک عرضه می‌شود. یکی از آن محصولات ساده و شیک که قابل استفاده در هر مکانی مثل منزل و محل کار است. این تلفن زیبا ساخت کشور مالزی است و به همراه گارانتی معتبر 12 ماهه به فروش می‌رسد. امکاناتی که این گوشی تلفن دارد نسبت به قیمت آن بسیار مناسب بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. ویژگی Eco، باتری قدرتمند، صدای شفاف و حافظه از مهمترین ویژگی‌های گوشی 2511 به شمار می‌رود.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی تلفن پاناسونیک KX-TG2511 دارای برد داخلی 50 متر و برد خارجی 300 متر است و کارایی بالایی در منازل و محیط هایی اداری دارد. همچنین فرکانس این تلفن برابر با 1.9 گیگاهرتز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند تداخل امواج با دیگر دستگاه های بیسیم موجود در محیط مواجه نمی شوید. از این جهت می توان از کیفیت بسیار مطلوب و وضوح بالای صدای تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG2511 اطمینان داشت.تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 به دو باتری قلمی AAA برای عملکرد نیاز دارد که با یک بار شارژ آنها می توانید از 18 ساعت مکالمه مداوم بهره مند شوید. همچنین شارژ کامل این باتری ها برای 170 ساعت روشن نگه داشتن تلفن در حالت آماده به کار کفایت می کند. تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TG2511 از استفاده در حالت اکو نیز پشتیبانی می کند که در این حالت مصرف انرژی آن کاهش می یابد.برای اشنایی با دیگر قابلیت های این محصول به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

  • محمد کمالی

بررسی قابلیت های لیبل پرینتر مایل استون Milestone Mht-l15801

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ

لیبل پرینتر مایل استون Milestone Mht-l15801 یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد. این محصول با کیفیت دارای قابلیت چاپ روی لیبل حرارتی با عرض 58 میلی متر می باشد. هم چنین این محصول دارای سرعت چاپ برابر با 90 میلی متر در ثانیه می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های لیبل پرینتر مایل استون Milestone Mht-l15801 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات فنیMilestone Mht-l5801Labelprinter

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد

    45*11*80 میلی متر

  • وزن

    170 گرم

  • منبع تغذیه

    باطری 2600 میلی آمپر

مشخصات فنی پرینتر لیبل زن

  • نوع صفحه کلید

    ندارد

  • توضیحات صفحه نمایش

    ندارد

  • عرض چاپ

    58 میلی متر

  • رزولوشن چاپ

    384 dpi

  • سایر مشخصات

    نوع پرینتر لیبل زن وایرلس

  • سیستم عامل اندروید، IOS، ویندوز

  • پورتها USB, BLOOTOTH 4

  • دقت چاپ 384 دات بر لاین

  • چاپ مستقیم فارسی دارد

  • SDK جهت توسعه دارد

  • استانداردها CE/FCC/IEC/ROHS/ISO9001-2008

پارس نو:

پرینتر لیبل زن سیار بلوتوثی مدل Milestone MHT-L5801 به نام پرینتر موبایلی شهرت یافته و انتخاب خوبی برای پارکینگ و کلیه مراکزی که نیاز به فیش زن سیار دارند است، این پرینتر از طریق بلوتوث به سیستم عامل اندروید و IOS متصل و فرمان چاپ را دریافت می نماید، پرینتر پرتابل بلوتوثی مدل Milestone MHT-L5801 علاوه بر چاپ فیش امکان چاپ برچسب را دارا می باشد، پرینتر پرتابل Milestone MHT-L5801 از ویژگی هایی برخوردار است که باعث محبوبیت Milestone MHT-L5801 نزد کاربران شده است، بسیاری از کاربران از این دستگاه برای تولید لیبل با صندوق فروشگاهی اندرویدی فراسو استفاده می کنند، در حال حاضر Milestone MHT-L5801 تنها لیبل پرنتری که توانسته از صندوق فروشگاهی فراسو فرمان چاپ لیبل را دریافت نماید.

 

ایده برتر پارسیان:

یکی از مشخصات کاربردی پرینتر لیبل زن مایل استون مدل Milestone Mht-l5801 این است که شما برای چاپ با آن به خرید و استفاده از ریبون یا تونر کارتریج هیچ احتیاجی ندارید. این پرینتر حرارتی از فناوری حرارتی مستقیم برای چاپ بهره می برد و ماده مصرفی آن را تنها رول های لیبل حرارتی شامل می شوند. در هنگام خرید رول لیبل به این نکته دقت کنید که حداکثر عرض لیبل قابل استفاده در لیبل زن حرارتی مایل استون Mht-l5801 برابر با 58 میلی متر است. لازم به ذکر است که این دستگاه چاپ لیبل قابلیت چاپ بر روی لیبل های پی وی سی را ندارد و برای مصارف ساده فروشگاهی مانند چاپ لیبل قابل چسباندن بر روی کالا در لباس فروشی ها، کتاب فروشی ها، سوپرمارکت ها و همچنین استفاده در مشاغل سیار کاربرد دارد.برا باشنایی با دیگر قابلیت های این محصول می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

  • محمد کمالی

قابلیت های تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ق.ظ

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 171x159x175 میلی متر و وزن 1.73 کیل.گرم طراحی شده است. تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 مناسب برای استفاده در ادارات، شرکت های کوچک با تعداد کارمندان کم می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT511 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده آل گستر:

 

  • ابعاد (طول * ارتفاع * عرض) mm

    171×159×175

  • وزن (کیلوگرم)

    700 گرم

  • قابلیت اتصال به دیوار

  • رنگ

    مشکی وسفید

مشخصات کلی

  • کارکرد

    Voip

مشخصات فنی

  • کلیدهای قابل برنامه ریزی

    3کلید

  • افزایش کلیدهای عملکردی (ِDSS) یا Expansion Module

  • قابلیت اتصال به هدست

  • کلید جستجوی سریع (Navigation Key)

  • ماژول بلوتوث (Bluetooth)

  • ماژول USB

  • پشتیبانی از POE

  • پشتیبانی از SIP

  • توضیحات نمایشگر

    16 کارکتر
    تک خطی

  • صدای HD

  • پورت گیگابایت

  • توضیحات پورت شبکه

    2 پورت 100 مگابایتی

 

سانترال شاپ:

 

 تلفن ip پاناسونیک مدل Panasonic kx-nt511 یک تلفن کارمندی تحت شبکه می باشد. این تلفن دارای دو مدل a و p است که مدل kx-nt511p  قابلیت پشتیبانی از POE را دارا می باشد. از ویژگی های این تلفن می توان به صفحه نمایش 1 خط (16 کاراکتری) اشاره نمود.

دو پورت شبکه 10/100 مگابیت مانند دیگر تلفن های تحت شبکه ارتباط این گوشی را با کامپیوتر کاربر و سوییچ شبکه برقرار می نماید.

همچنین این تلفن سه عدد کلید قابل برنامه ریزی (کلید های dss) جهت ارتباط سریع با خطوط شهری و دیگر داخلی ها دارد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

تلفن سانترال Panasonic KX-NT511 به دو پورت اترنت مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد. همان طور که اشاره شد، این تلفن از امکان برقراری تماس به صورت VOIP برخوردار است. VOIP قابلیتی است که باعث تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و انتقال آنها در بستر شبکه می شود. در این حالت کیفیت و سرعت انتقال سیگنال های صوتی نسبت به حالت عادی بهبود می یابد و شما می توانید به هر یک از داخلی ها یک IP اختصاص دهید. همچنین تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک KX-NT511 از سیستم POE نیز پشتیبانی می کند. بنابراین انرژی مورد نیاز این تلفن از شبکه تأمین می شود و نیازی به استفاده از آداپتور و اتصال آن به برق شهری وجود ندارد. پیشنهاد ما به شما برای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت بازار مراجعه به سایت ایده برتر می باشد. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

  • محمد کمالی

مشخصات و قابلیت های تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T7716X

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۵ ق.ظ

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T7716X یکی از تلفن های با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی پاناسونیک مس باشد. این محصول در ابعاد 172x220x106 میلی متر و وزن 794 گرم طراحی شده است. این محصول با کیفیت دارای یک خط و دفترچه تلفن می باشد. هم چنین امکان دسترسی سریع به شماره و هم چنین کالر ایدی نیز در تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T7716X وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T7716X از دیدگاه سیات های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

دستگاه «KX-T7716 X» ساخت شرکت پاناسونیک از تلفن‌های باسیم و خوش‌ساخت این شرکت است که طراحی زیبا و کاربردهای متنوع را باهم ترکیب کرده و در قالب محصولی قدرتمند ارائه داده است و برای مصارف مختلف تجاری و اداری مناسب است. تمامی کاربردهای این محصول بر اساس نیازهای تجاری و اداری طراحی ‌شده‌اند و استفاده‌ی آسان و راحت را تضمین می‌کنند. ازاین‌رو گوشی ارگونومیک، صفحه‌نمایش سه‌خطی و خوانا، نمایش شماره‌ی تماس‌گیرنده‌ برای این تلفن طراحی‌شده‌اند.

 

ایده آل گستر:

 

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7716X از محصولات پرفروش و پرکاربرد شرکت پاناسونیک بوده که در کشور مالزی تولید شده است. از ویژگی‌های این تلفن می‌توان به حافظه‌ی شماره‌گیر سریع اشاره کرد که قابلیت ذخیره‌ی 10شماره را دارد. صفحه نمایشگر محصول دارای 3 سطر بوده که قابلیت نمایش ساعت، تاریخ و شماره‌ی تماس‌گیرنده را دارد. در بالای این تلفن یک چراغ LED به منظور هشدار تماس وجود دارد که موقع تماس از سمت مخاطب روشن می‌شود. دفترچه تلفن این دستگاه نیز می‌تواند تا 50 شماره تلفن را در خود نگه دارد. اگر زمانی فضای کافی برای مستقر کردن تلفن نداشتید، می‌توانید آن را به دیوار متصل کرده تا از خطرات هم در امان باشد. همچنین برای اینکه فرزندتان نتواند با تلفن شماره‌گیری انجام دهد، صفحه کلید آن را قفل کنید.

 

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

گوشی تلفن رومیزی Panasonic KX-T7716X در ابعاد 172*220*106 میلی متر و با وزن 793 گرم عرضه شده که برای استفاده به صورت رومیزی مناسب به نظر می رسد. البته شما می توانید از تلفن باسیم رومیزی پاناسونیک KX-T7716X به صورت نصب شده بر روی دیوار هم استفاده کنید. بدنه این تلفن از پلاستیک مرغوب ساخته شده و به همین دلیل این محصول در برابر آسیب های محیطی مقاومت قابل توجهی دارد. همچنین دکمه های به کار رفته در گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7716X کاملاً نرم و بزرگ هستند و شماره گیری با آنها با دقت بالایی انجام می شود. در طراحی گوشیِ این تلفن نیز اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و در هنگام انجام مکالمه های طولانی مدت احساس خستگی به شما دست نمی دهد. ضمن اینکه تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک KX-T7716X به جک هدفون نیز مجهز است و شما می توانید از هدفون برای انجام مکالمه (بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی) بهره ببرید.شما می توانید برای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت ایده برتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 

  • محمد کمالی

خرید کشو پول سهند Sahand SND410

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ق.ظ

کشو پول سهند Sahand SND410 یکی از محصولات با کیفیت برند ایرانی سهند می باشد. این محصول در رنگ مشکی ساخته شده است. ضمنا تعداد 4 عدد خانه اسکناس و 8 عدد خانه سکه در کشو پول سهند Sahand SND410 وجود دارد. جنس بدنه این محصول نیز از فلزمی باشد. برای آشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های کشو پول سهند Sahand SND410 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات کلی

  • ابعاد

    100*410*420 میلی متر

  • وزن

    7.800 کیلوگرم

مشخصات فنی

  • تعداد خانه اسکناس

    چهار عدد

  • تعداد خانه سکه

    هشت عدد

  • جنس بدنه

    فلز

  • درگاه ارتباطی

    RJ11

  • قابلیت اتصال به فیش پرینتر

    دارد

  • سایر مشخصات

    کشو پول مناسب استفاده زیر وسایل سنگین

  • دارای چنگ های نگه دارنده پورت از جنس فلز و بسیار با دوام

  • سینی(مخزن)پول قابل جدا شدن و قابل تنظیم

  • دارای قفل سه حالته با دوام

کالا کیا:

 

ابعاد

100*410*420 میلی متر

وزن

7.800 کیلوگرم

تعداد خانه اسکناس

چهار عدد

تعداد خانه سکه

هشت عدد

جنس بدنه

فلز

درگاه ارتباطی

RJ11

قابلیت اتصال به فیش پرینتر

دارد

سایر مشخصات

مناسب استفاده زیر وسایل سنگین, دارای چنگ های نگه دارنده پورت از جنس فلز و بسیار با دوام, سینی(مخزن)پول قابل جدا شدن و قابل تنظیم, دارای قفل سه حالته با دوام

 

ایده برتر:

کشو پول سهند SND410 در رنگ مشکی عرضه شده و دارای بدنه ای از جنس فلز است. این کشوی پول از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد و در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، زنگ زدن، خوردگی و ضربه مقاومت قابل توجهی دارد. همچنین کشوی پول فروشگاهی سهند SND410 تحمل وزن زیاد و فشار را دارد و می توان از آن در زیر وسایل سنگین مانند صندوق فروشگاهی استفاده کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که کشوی پول سهند SND410 در ابعاد 420 * 410 * 100 میلی متر و وزن 7.8 کیلوگرم عرضه شده و برای استفاده در انواع محیط های فروشگاهی کاملاً مناسب است. در قسمت پایینی این کشوی پول چهار پایه با ارتفاع کم تعبیه شده که باعث قرارگیری محکم کشو بر روی میز، پیشخوان و دیگر سطوح صاف می شود. در کل با توجه به قیمت کشو پول سهند SND410 می توان کیفیت ساخت آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

  • محمد کمالی

معرفی کشو پول زد ای سی ZEC ZE40

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ق.ظ

کشو پول زد ای سی ZEC ZE40 یکی از کشو پول های با کیفیت موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 210x240x100 میلی متر و وزن 6600 کیلوگزم طراحی شده است. لاز به ذکر است کشو پول زد ای سی ZEC ZE40 دارای چهار خانه مجزا برای قراردادن اسکناس، هشت خانه برای سکه، در گاه ارتباطی و قابلیت اتصال به فیش پرینتر می باشد. برای اشنایی با دیگز قابیلت های کشو پول زد ای سی ZEC ZE40 از دیدگله سایت های مخعتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

  • ابعاد

    210x240x100 میلی متر

  • وزن

    6600 کیلوگرم

مشخصات فنی

  • تعداد خانه اسکناس

    چهار عدد

  • تعداد خانه سکه

    هشت عدد

  • درگاه ارتباطی

    RJ11

  • قابلیت اتصال به فیش پرینتر

    دارد

کشوی پول ZEC مدل ZE40 دستگاهی است که از آن برای نگهداری و دسته بندی پول نقد دریافت شده از مشتری و معمولا در کنار صندوق فروشگاهی ، دستگاه پوز ، بارکد اسکنر و فیش پرینتر استفاده می شود. کشوی پول زد ای سی مدل ZE40 ،دارای بدنه تمام فلزی و مستحکم و سینی فلزی قابل استفاده در انواع فروشگاه های زنجیره ای ،داروخانه ها ،رستوران ها و…می باشد. 

بیست آنلاین:

 

کشوی پول ZEC ZE-40 دستگاهی است که از آن برای نگهداری و دسته بندی پول نقد دریافت شده از مشتریان و معمولا در کنار دیگر محصولات صندوق فروشگاهی ، دستگاه پوز ، بارکد اسکنر و فیش پرینتر استفاده می شود.

کشوی پول ZEC ZE-40 ،دارای بدنه تمام فلزی و مستحکم و سینی فلزی قابل استفاده در انواع فروشگاه های زنجیره ای ،داروخانه ها ،رستوران ها و…می باشد.

کشو پول زد ای سی (ZEC) دارای محفظه های جداگانه جهت نگهداری اسکناس و سکه و چک می باشد .گیره های این کشوی پول با نگه داشتن اسکناس ها در جای خود، از پخش شدن آن ها جلوگیری می کنند.

از ویژگی های بارز کشوی پول زد ای سی مدل ZE40 ،می توان به قفل امنیتی سه حالته (قفل/ دستی و الکترونیکی) اشاره کرد. در حالت تنظیم این قفل بر روی حالت الکترونیکی، می توان کشو پول را به فیش پرینتر متصل کرد تا با صادر شدن فاکتور ،درب کشوی پول به صورت اتوماتیک باز شود.

 

ایده برتر پارسیان:

 

همان طور که اشاره شد، بدنه کشوی پول فروشگاهی زد ای سی ZE40 از فلز ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خط و خش، زنگ زدن، خوردگی و فشار دارد. مقاومت این کشوی پول در برابر فشار باعث شده تا بتوان از آن در زیر وسایل سنگین مانند صندوق فروشگاهی استفاده کرد. نکته قابل ذکر دیگر در این رابطه ابعاد جمع و جور کشوی پول زد ای سی ZE40 است. این کشوی پول در ابعاد 210*240*100 میلی متر و وزن 6.6 کیلوگرم عرضه شده و می توان از آن در انواع محیط های فروشگاهی استفاده کرد. حتی می توان کشوی پول صندوق فروشگاهی زد ای سی ZE40 را برای استفاده در فضاهای محدود و کسب و کارهایی که با کمبود فضا مواجه هستند، مناسب دانست. در قسمت زیرین بدنه این کشوی پول چهار پایه با ارتفاع کم تعبیه شده که به قرارگیری محکم آن بر روی میز، پیشخوان و دیگر سطوح صاف کمک زیادی می کند. شما می توانیدبرای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت بازار به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.

 

 

  • محمد کمالی

راهنمای خرید پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ق.ظ

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless یکی از محصولات با کیفیت کمپانی اچ پی می باشد. این محصول در ابعاد 128x367x445 میلی متر و وزن 5.41 کیلوگرم طراحی شده است. تتوان کار ماهیانه پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless برابر با 1000 برگ و منایب برای استفاده برای مصارف  خانگی و استفاده در حجم کاری کم می باشد. لازم به ذکر است پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless دارای قابلیت های چاپ، کپی و اسکن می باشد.لازم به ذکر اسا این محصول دارای سرعت کپی 20و 14 برگ در دقیقه و چاپ 7 و 10 برگ در دققیه می باشد. برای آشنایی با دیگز قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

ایده برتر پارسیان:

 

با استفاده از پرینتر جوهر افشان اچ پی ENVY 5030 از بالاترین کیفیت در چاپ رنگیِ عکس ها و تصاویر مورد نظرتان بهره مند شوید! این پرینتر یکی از انواع پرینترهای جوهرافشان تولید شرکت معتبر اچ پی است که برای مصارف خانگی و استفاده در حجم کاری کم گزینه ایده آلی به شمار می آید. از جمله ویژگی های مهم و کاربردی پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless باید به مجهز بودن وای فای و بلوتوث و پشتیبانی از اتصال وایرلس اشاره کرد. همچنین این دستگاه پرینتر جوهر افشان علاوه بر چاپ رنگی و سیاه و سفید به هر دو شکل یک رو و دو رو، از قابلیت های کپی و اسکن نیز برخوردار است و یک پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی محسوب می شود.

 

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل ENVY 5030 Wireless برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ رنگی هستند! این پرینتر دارای زولوشن 4800*1200 dpi در هنگام چاپ رنگی (در صورت چاپ از کامپیوتر بر روی کاغذ مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200) است و کوچکترین جزئیات موجود در عکس ها و تصاویر را نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند! پرینتر چاپ عکس اچ پی ENVY 5030 در زمینه چاپ متون سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و رزولوشن چاپ آن در این حالت برابر با 1200*1200 dpi خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر چند کاره رنگی ENVY 5030 می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول دانست.

 

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل ENVY 5030 Wireless برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ رنگی هستند! این پرینتر دارای زولوشن 4800*1200 dpi در هنگام چاپ رنگی (در صورت چاپ از کامپیوتر بر روی کاغذ مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200) است و کوچکترین جزئیات موجود در عکس ها و تصاویر را نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند! پرینتر چاپ عکس اچ پی ENVY 5030 در زمینه چاپ متون سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و رزولوشن چاپ آن در این حالت برابر با 1200*1200 dpi خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر چند کاره رنگی ENVY 5030 می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول دانست. برای اشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless و یا خرید این محصول با مناسب ترین قیمت بازار می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.

 

  • محمد کمالی

خرید کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204

محمد کمالی | يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ق.ظ

کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 یکی ار محصولات با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی پاناسونیک است. این محصول مجهز به تعداد 4 پورت برا یرای راه اندازی کانال و امکان اضافه نمودن چهار کانال به صندوق صوتی به طوز همزمان می باشد. این محصول دارای سازگاری با صندوق صوتی KX-TVM200 می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

ایده آل گستر:

 

 

  • باکس های سازگار

    صندوق صوتی TVM200

  • امکانات و قابلیت ها

    کارت 4 کانال اپراتور گویا

  • کارکرد

    ارتقاء

  • ظرفیت

    پر ظرفیت

 

 

تکنو سان:

 

کارت سانترال TVM پاناسونیک KX-TVM204

  • قابلیت کارکرد بر روی صندوق صوتی مدل KX-TVM200
  • افزایش ۴ کانال ارتباط همزمان
  • قابلیت نصب حداکثر ۶ کارت بر روی مرکز KX-TVM200
  • دارای ۴ پورت

کارت سانترال مدل KX-TVM204 دارای ۴ کانال همزمان به همراه صندوق صوتی می باشد که بر روی باکس KX-TVM200 نصب می شود. کارت TVM پاناسونیک KX-TVM204 ، یک کارت ارتقاء صندوق صوتی می باشد که از این کارت ۴ پورتی برای وصل کردن داخلی های دیجیتال به صندوق صوتی استفاده می شود . حداکثر ۶ عدد از این کارت را می توان بر روی TVM200 نصب کرد .

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

کارت صندوق صوتی سانترال پاناسونیک KX-TVM204 دارای چهار پورت برای راه اندازی چهار کانال دیزا به همراه صندوق صوتی به صورت هم زمان است. به این معنا که با استفاده از آن تا سقف چهار نفر قادر به ضبط پیغام های خود در صندوق صوتی به صورت هم زمان خواهند بود. شما می توانید با مراجعه به صندوق صوتی خود این پیغام ها را چک کنید و در فرصت مناسب نسبت به پاسخ دادن یا عدم پاسخ دادن به آنها تصمیم بگیرید! توجه داشته باشید که کارت صندوق صوتی چهار پورت پاناسونیک KX-TVM204 بر روی خطوط داخلی دیجیتال قابل استفاده است.

 

همان طور که اشاره شد، کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 بر روی باکس TVM200 قابل نصب است. این باکس صندوق صوتی قابلیت پشتیبانی از شش کارت صندوق صوتی tvm پاناسونیک TVM204 را دارد و با استفاده از تمام ظرفیت آن می توانید از 24 کانال هم زمان بهره مند شوید. از جمله مشخصات کارت صندوق صوتی پاناسونیک مدل  باید به امکان ضبط پیغام تا 1000 ساعت و بهره بردن از 1024 میل باکس اشاره کرد که برای استفاده در شرکت ها، سازمان ها و مراکز کاری دارای خطوط تلفنی زیاد کارایی مناسبی دارد.

 

 

    • محمد کمالی

    معرفی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD

    محمد کمالی | يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹ ق.ظ

    دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD یکی از محصولات با کیفیت کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد  320x120x239  و وزن 2.7 کیلوگرم طراحی شده است. تکنولوزی ساخت دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD DLP می باشد. هم چنین این محصول داای بزرگنمایی ثابت است و عمر لامپ آن برابر با 5000 ساعت می باشد. وضوح تصویر در دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD برابر با 1024x768 dpi و شدت روشنایی برابر با 3000 لومن دارد. برا یاشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های این محصول رد ادامه با ما همراه باشید.

     

    ایده برتر پارسیان:

     

    ویدئو پروژکتور بنکیو مدل DX808ST یک دیتا ویدئو پروژکتور آموزشی محصول شرکت بنکیو می باشد. باید گفت که ویدئو پروژکتور بنکیو DX808ST از فناوری DLP برای پخش تصاویر استفاده می کند. پروژکتور بنکیو DX808ST از دقت رنگ و درخشندگی بالا در کنار کنتراست اصلی 20000:1 بهره می برد و می تواند یک وسیله آموزشی بسیار مناسب در مدارس، دانشگاه ها و سایر اماکن مشابه باشد. این ویدئو پروژکتور به مجموعه ای گسترده از امکانات ارتباطی و پورت های مختلف نظیر USB، HDMI، RS232، Monitor Out و IR Receiver مجهز شده است تا شما بتوانید با اتصال آن به لپ تاپ یا سایر دستگاه ها، محتوای آموزشی، PDF، پاور پوینت و یا ویدئو مورد نظر خود را به اجرا در بیاورید.

     

    ویدیو پروژکتور بنکیو DX808ST بیش از یک میلیارد رنگ را تحت پوشش قرار می دهد که این میزان برای بالا بردن دقت و ارائه رنگی واقع گرایانه در نظر گرفته شده است تا رنگ های تصفیه شده را به واقعی ترین حالت ممکن باز تولید کنند. وضوح تصویر این ویدئو پروژکتور بنکیو برابر با 768*1024 dpi با نسبت تصویر 4:3 می باشد. لازم به ذکر است که این پروژکتور کاملا با انواع کیفیت تصاویر مختلف HD و Full HD سازگاری داشته و می تواند آن ها را پخش نماید. از ویژگی های اصلی ویدئو پروژکتور BenQ DX808ST می توان به درخشندگی بالا و نمایش تصاویر به قطر 60 الی 120 اینچ اشاره کرد.عمر لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو در حالت های معمولی، اقتصادی، اقتصادی هوشمند و حالت نگهداری ویژه برابر با 5000، 10000، 10000 و 15000 ساعت است. همچنین ویدیو پروژکتور DX880ST از قابلیت تصحیح زوایای عمودی بین منفی 30 تا مثبت 30 درجه دارد.

    با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ DX808ST می توانید لذت تماشای تصاویری در یک صفحه نمایش بزرگ را در کلاس خود تجربه کنید. این ویدئو پروژکتور با ابعاد 239*120*320 میلی متر و وزن 2.7 کیلوگرم دارای روشنایی 3000 لومنی می باشد. به طور خلاصه پروژکتور BenQ DX808ST با رزولوشن مناسب، کنتراست عالی، درخشندگی مثال زدنی، قیمت مقرون به صرفه و بسیاری ویژگی دیگر یک انتخاب مناسب برای اهداف آموزشی برای موسسات و یا جلسات اداری برای توسعه کسب و کارهای مختلف می باشد.برا اشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت ایده برتر روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

    ادامه مطلب

    • محمد کمالی

    ویژگی های تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543

    محمد کمالی | يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ

    تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543یکی دیگر از محصولات با کیفیت کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول در ابعاد 267x170x180 کیلوگرم و وزن 1.11 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543 مجهز به یک خط و قابلیت های کالر آیدی، نمایشگر، اسپیکر، قابلیت انتقال تماس، قابلیت اتصال به دیوار، منشی تلفنی، دفتر چه تلفن و ... می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543 در ادامه متن با ما همراه باشید.

     

    ایده آل گستر:

     

    مشخصات فیزیکی

    • ابعاد (طول * ارتفاع * عرض) mm

      267x170x180 میلی متر

    • وزن (کیلوگرم)

      900 گرم

    • قابلیت اتصال به دیوار

    • رنگ

      مشکی وسفید

    • قابلیت کنفرانس

    مشخصات کلی

    • کارکرد

      Voip

    مشخصات فنی

    • کلیدهای قابل برنامه ریزی

      24کلید

    • قابلیت اتصال به هدست

    • کلید جستجوی سریع (Navigation Key)

    • ماژول بلوتوث (Bluetooth)

    • ماژول USB

    • پشتیبانی از POE

    • پشتیبانی از SIP

    • کدک صوتی

      G.722
      G.711
      G.729A

    • توضیحات نمایشگر

      55×242 پیکسل
      3 خطی
      نور پس‌زمینه
      دارای کنتراست

    • صدای HD

    • پورت گیگابایت

    • توضیحات پورت شبکه

      2 پورت 100 مگابایتی

    • اتصال WiFi

    • تماس ویدیویی

    • پروتکل های امنیت شبکه

      FTP
      PTAP
      MGCP
      RTP

    آیتی بازار:

     

    گوشی آی پی فون پاناسونیک مدل kx-nt543 یک تلفن تحت شبکه مدیریتی با صفحه نمایش سه لاین (24 کاراکتری) می باشد. دارای دو پورت شبکه جهت ارتباط با سوئیچ و کامپیوتر کاربر با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه می باشد. این تلفن آی پی موجود در تجهیزات شبکه قابلیت انتقال تماس تغییر زنگ و پشتیبانی از POE و 24 کلید قابل برنامه ریزی برای دسترسی به خطوط شهری و شماره گیری سریع و نمایش وضعیت داخلی های دیگر را دارد.

     

    ایده برتر پارسیان:

    تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543 از قابلیت برقراری تماس VOIP برخوردار است. همان طور که می دانید سیستم VOIP با تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال، امکان انتقال صوت در بستر شبکه های تحت IP را فراهم می آورد که باعث افزایش سرعت و کیفیت انتقال سیگنال های صوتی می شود. شما می توانید با استفاده از تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-NT543 از این قابلیت بهره مند شده و کیفیتی عالی در برقراری تماس را تجربه کنید. این تلفن سانترال به دو پورت اترنت مجهز است و به خوبی از سیستم LAN پشتیبانی می کند. همچنین گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT543 با سیستم POE (انتقال برق در کنار انتقال داده از طریق کابل شبکه) سازگاری کامل دارد.

     

     

     

     

    • محمد کمالی