نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ق.ظ

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless یکی از محصولات با کیفیت کمپانی اچ پی می باشد. این محصول در ابعاد 128x367x445 میلی متر و وزن 5.41 کیلوگرم طراحی شده است. تتوان کار ماهیانه پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless برابر با 1000 برگ و منایب برای استفاده برای مصارف  خانگی و استفاده در حجم کاری کم می باشد. لازم به ذکر است پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless دارای قابلیت های چاپ، کپی و اسکن می باشد.لازم به ذکر اسا این محصول دارای سرعت کپی 20و 14 برگ در دقیقه و چاپ 7 و 10 برگ در دققیه می باشد. برای آشنایی با دیگز قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

ایده برتر پارسیان:

 

با استفاده از پرینتر جوهر افشان اچ پی ENVY 5030 از بالاترین کیفیت در چاپ رنگیِ عکس ها و تصاویر مورد نظرتان بهره مند شوید! این پرینتر یکی از انواع پرینترهای جوهرافشان تولید شرکت معتبر اچ پی است که برای مصارف خانگی و استفاده در حجم کاری کم گزینه ایده آلی به شمار می آید. از جمله ویژگی های مهم و کاربردی پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless باید به مجهز بودن وای فای و بلوتوث و پشتیبانی از اتصال وایرلس اشاره کرد. همچنین این دستگاه پرینتر جوهر افشان علاوه بر چاپ رنگی و سیاه و سفید به هر دو شکل یک رو و دو رو، از قابلیت های کپی و اسکن نیز برخوردار است و یک پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی محسوب می شود.

 

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل ENVY 5030 Wireless برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ رنگی هستند! این پرینتر دارای زولوشن 4800*1200 dpi در هنگام چاپ رنگی (در صورت چاپ از کامپیوتر بر روی کاغذ مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200) است و کوچکترین جزئیات موجود در عکس ها و تصاویر را نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند! پرینتر چاپ عکس اچ پی ENVY 5030 در زمینه چاپ متون سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و رزولوشن چاپ آن در این حالت برابر با 1200*1200 dpi خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر چند کاره رنگی ENVY 5030 می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول دانست.

 

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل ENVY 5030 Wireless برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ رنگی هستند! این پرینتر دارای زولوشن 4800*1200 dpi در هنگام چاپ رنگی (در صورت چاپ از کامپیوتر بر روی کاغذ مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200) است و کوچکترین جزئیات موجود در عکس ها و تصاویر را نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند! پرینتر چاپ عکس اچ پی ENVY 5030 در زمینه چاپ متون سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و رزولوشن چاپ آن در این حالت برابر با 1200*1200 dpi خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر چند کاره رنگی ENVY 5030 می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول دانست. برای اشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5030 Wireless و یا خرید این محصول با مناسب ترین قیمت بازار می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی