نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

۷۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-100

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ق.ظ

با خرید هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-100 می توانید از صدایی واضح و شفاف بهره مند شوید و از انجام فعالیت های روزمره خود مانند گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و مکالمه با بالاترین کیفیت لذت ببرید. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات این محصول با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی هدست مدل A4tech HS-100

  • نوع اتصال

    باسیم

  • رابط

    جک 3.5 میلی‌متری

  • طول کابل

    1.8 متر

  • امپدانس

    32 اهم

  • پاسخ فرکانسی

    20 تا 20000 هرتز

  • حساسیت

    58- دسی بل دسی‌بل

ایده برتر پارسیان:

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

هدست ایفورتک HS-100 یکی از هدست های با کیفیت موجود در بازار می باشد که در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. در بخش داخلی گوشی های این هدست بالشتک های نرم به کار رفته و به همین دلیل در هنگام استفاده از هدست احساس ناراحتی به شما دست نخواهد داد. اما شاید بتوان نکته قابل توجه در رابطه با طراحی هدست ای فورتک A4tech HS-100 را در طراحی هدبند آن دانست. هدبند این هدست گوشی موبایل به صورت دو تکه طراحی شده و بخش داخلی آن دارای یک نوار چرمیِ جدا از بدنه است. این نوار دارای انعطاف بالایی بوده و ارتفاع آن متناسب با اندازه سر کاربر تنظیم می شود. همچنین قسمت اصلی بدنه هدبند هدست ای فورتک HS-100 دارای فاصله است که باعث جریان یافتن هوا میان هدست و سر کاربر می شود. بنابراین هدست HS-100 برای استفاده های طولانی گزینه قابل اعتمادی است.

قابلیت استفاده سریع و راحت

برای استفاده از هدست یا هدفون باسیم A4tech HS-100 تنها کافیست تا جک 3.5 میلی متری آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید. در این حالت نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نیست و بلافاصله پس از اتصال هدست به کامپیوتر، می توانید کار با آن را شروع کنید! همچنین این هدست از کنسول های بازی (PS4 و XBOX) نیز پشتیبانی می کند و برای گیمرها و علاقه مندان به بازی هم کاربرد دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هدست گیمینگ ای فورتک A4tech HS-100 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • ارائه صدایی با کیفیت و واضح

مشخصات فنی هدفون به کار رفته در هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-100 شامل پاسخ فرکانسی 20 تا 20 هزار هرتز، امپدانس 32 اهم و حساسیت 109 دسی بل می شود. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این هدست استریو توانایی پخش انواع صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد و از کارایی بالایی در این زمینه بهره می برد. همچنین اسپیکر آن دارای قطر 50 میلی متر است و صدایی پرقدرت و رسا را به شما ارائه می دهد. پس با استفاده از هدست استریو ای فورتک HS-100 می توانید از صدایی قوی، واضح و شفاف بهره مند شوید و کارهای خود را با بهترین کیفیت به پیش ببرید!

برای خواندن ادامه مطلب کیلک کنید.

نمونه‌ های متعددی از هدست های ای فورتک در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان موجود است. تنها کافیست به صفحات محصولات هدست در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و تنها با زدن چند کلیک به تمام مشخصات فنی و ویژگی هر محصول آشنا شوید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنید.

  • محمد کمالی

قیمت، خرید و مشخصات فنی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SE3KE

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲ ق.ظ

مانیتور صنعتی ال جی 49SE3KE با قابلیت نمایش تصویر در بالاترین کیفیت برای نصب در محیط های بزرگ صنعتی و تجاری طراحی شده است. ما در این پست به کمک نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا به بررسی نکاتی در خصوص مانیتور صنعتی ال جی 49SE3KE پرداختیم پس تا انتهای متن با ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • تصاویری با رنگ های دلنشین!

در مانیتور صنعتی ال جی 49SE3KE از گرانترین نوع پنل ها در تلویزیون و مانیتور استفاده شده است که از فناوری IPS پشتیبانی می کند و افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید را برای شما به همراه دارد. همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر در این مدل ها بالا است و با ارائه رنگ های با کیفیت، تصاویر واضح تر و روشن تری را در اختیار شما قرار می دهد.

  • تصاویری روشن، شفاف و با کیفیت

رزولوشن مانیتور صنعتی 49 اینچ ال جی 49SE3KE برابر با 1080*1920 پیکسل است و تصاویری با وضوح فول اچ دی را به شما نمایش می دهد. با استفاده از این نمایشگر صنعتی می توانید از تماشای تصاویری واضح، شفاف و با کیفیتی عالی بهره مند شوید. یکی دیگر از ویژگی های این مانیتور میزان روشنایی مطلوب 350 cd/m2 آن است که باعث نمایش تصاویری درخشان و واضح در تمام محیط ها حتی محیط های روشن می شود.

  • قادر به پاسخدهی در زمانی کوتاه

در هنگام تماشای تصاویر مورد نظر یا پخش تبلیغات با این دستگاه مانیتور صنعتی با مشکلاتی همچون پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تار شدن آنها مواجه نخواهید شد. این مانیتور صنعتی تبلیغاتی دارای سرعت پاسخدهی 12 میلی ثانیه است و این چنین مشکلاتی در کار با آن رخ نخواهد داد. ضمن اینکه مانیتور صنعتی ال جی LG 49SE3KE دارای زاویه دید 178 درجه به صورت عمودی و افقی است و محتوای در حال نمایش از هر جایی که نشسته باشید قابل دیدن است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید. 

چنانچه شما قصد خرید مانیتور های صنعتی را دارید و در بین مدل، برند و ویژگی های آن دچار شک و تردید هستید. شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در این باره می باشد. کافیست به شماره درج شده در سایت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش وب سایت فروشگاهی بهره مند شوید.

  • محمد کمالی

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A51 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ آبی

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۱ ق.ظ

گوشی سامسونگ Galaxy A51 در سال 2019 با سخت افزار قدرتمند به بازار عرضه شده است. این میان رده جدید کره ای در رنگ های مشکی، آبی، سفید و صورتی موجود می باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A51 بپردازیم پس با تحلیل ویژگی این گوشی موبایل توسط سایت های ایده برتر پارسیان و کالاتیک  همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

هم پنل پشتی و هم فریم موبایل Samsung Galaxy A51 از پلاستیک ساخته شده اما سطح صاف و براق این گوشی باعث می شود تا در هنگام در دست گرفتن آن حس کار با یک گوشی پرچم دار به شما دست دهد! بدنه گوشی موبایل اندروید سامسونگ Galaxy A51 دارای طراحی خاصی است و در آن از الگوی سایه روشن استفاده شده است.

پنل جلویی گوشی همراه سامسونگ گلکسی آ 51 شامل صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه آن می شود که دوربین سلفی بر روی آن در قسمت بالای گوشی تعبیه شده است. همچنین پنل پشتی این گوشی شامل دوربین چهارگانه می شود که در یک قاب مستطیلی شکل قرار گرفته اند. همچنین فلش LED در این قاب و در کنار لنزهای دوربین تعبیه شده است. در مجموع با توجه به قیمت گوشی اندرویدی سامسونگ Galaxy A51 می توان کیفیت ساخت و طراحی ظاهری آن را کاملاً مناسب و ایده آل دانست.

لازم به ذکر است که گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51 64 gb با وزن 172 گرم ارائه شده و حمل و جابجایی آن به راحتی صورت می گیرد. همچنین شما می توانید این گوشی را در رنگ های مشکی، سفید، آبی و صورتی با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید.

  • صفحه نمایش شارپ، شفاف و با کیفیت

صفحه نمایش 6.5 اینچیِ گوشی سامسونگ گلکسی A51 دارای رزولوشن 1080*2400 پیکسل است و تراکم 405 پیکسل بر اینچ را ارائه می دهد. همچنین در ساخت آن از پنل سوپر امولد با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ بهره برده شده است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب این نمایشگر در نمایش تصاویر و رنگ ها به شکلی کاملاً شاداب و طبیعی اطمینان داشت. ضمن اینکه صفحه نمایش این گوشی دارای میزان روشنایی قابل توجهی است و حتی در محیط های پُر نور نیز از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. ادامه مطلب:

کالاتیک: 

دوربین

گوشی هوشمند گلکسی A51 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه می باشد که روی ماژول مستطیل شکل واقع شده در قاب پشتی تعبیه شده اند که از ویژگی های جالب توجه این میان رده می باشد. دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 26 میلیمتر از لنز واید بهره مند است و با سایز سنسور 1/2.0 اینچ و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر از فوکوس خودکار تشخیص فاز برخوردار است. دوربین 12 مگپیکسل از دریچه دیافراگم f/2.2 با فاصله کانونی 13 میلیمتر برخوردار است که با لنز اولتراواید از سایز پیکسل 1.12 میکرومتر بهره مند است. ماژول 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4و فاصله کانونی 40 میلیمتر دارای لنز تله فوتو بوده و قابلیت عکسبرداری ماکرو برای عکاسی از سوژه های بسیار ریز را نیز دارد. دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر نیز با برخورداری از دریچه دیافراگم f/2.2، دارای قابلیت سنجش عمق می باشد و از سایز سنسور 1/5.0 اینچ و سایز پیکسل 1.12 میکرومتر بهره برده است. همه این موارد می توانند تجربه عکسبرداری عالی را فراهم نمایند. فلش LED در Galaxy A51 بر روی ماژولی که دوربین ها واقع شده اند قرار دارد. دوربین سلفی در این اسمارت فون به صورت نوار ناچ و حالت قطره ای نمی باشد و بر روی صفحه نمایش واقع شده است. این ماژول 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلیمتر، سایز سنسور 1/2.8 اینچ و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر دارای لنز واید می باشد.  

با توجه به همه این توضیحات و با در نظر گرفتن اینکه آیا این گوشی متناسب با نیاز شما است یا خیر؟ توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر در این زمینه مشورت کنید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیز می‌باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از شماره تلفن‌های در سایت استفاده نموده و یا از طریق فرم تماس یا ارسال نظرات سؤالات خود را مطرح نمایید.

  • محمد کمالی

بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX800ZL

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۲۱ ق.ظ

نمایش تصاویر با بالاترین میزان روشنایی از ویژگی های مهم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX800ZL می باشد. بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از افت کیفیت و وضوح تصویر از این دیتا ویدئو پروژکتور مدل PT-EX800ZL در کلاس های دانشگاهی، سالن های همایش استفاده کنید. در ضمن ذکر این نکته نیز قابل اهمیت است که دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX800ZL قابلیت پشتیبانی از لنز های مختلف را دارد و این امکان را می دهد ک متناسب با شرایط و محیط لنز خود را انتخاب کنید. ما برای بررسی و معرفی این محصول از از اطلاعات سایت ایده برتر پارسیان و نقد و بررسی سایت معتبر دیجی کالا کمک گرفته ایم تا اخر مطلب همراه ما باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی ویدئو دیتا پروژکتور مدل PT-EX800ZL

  • ابعاد

    530×177×385 میلی متر

  • وزن

    9.8 کیلوگرم

  • محل اتصال

    سقف , زمین

  • نوع لنز

    LCD

  • نسبت کانونی

    1.6-1.76

  • فاصله کانونی

    19.16-23.02 میلی متر

  • زوم

    1.1

  • طول عمر لامپ

    3000 ساعت

ایده برتر پارسیان:

  • انعطاف  بالا در پشتیبانی از لنزهای مختلف

در حالت اولیه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX800ZL بدون لنز ارائه می شود. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید متناسب با شرایط محل استفاده از دیتا پروژکتور، از لنزهای مختلف پاناسونیک با میزان زوم، جابجایی و نسبت پرتاب متفاوت در آن بهره ببرید. بنابراین دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX800ZL انعطاف بالایی برای استفاده در مکان ها و سالن های مختلف دارد. به طور کلی این ویدئو پروژکتور قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و هم در فضاهای محدود و هم در سالن های بزرگ کارایی بالایی دارد. برای خرید لنزهای سازگار با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EX800ZL با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.  

  • نمایش تصاویر با بالاترین میزان روشنایی!

یکی از ویژگی های مهم ویدئو دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX800ZL شدت روشنایی عالی آن است که برابر با 7500 لومن می باشد. با توجه به این میزان شدت روشنایی ویدئو پروژکتور، می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، از این ویدئو پروجکشن برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُر نور نیز استفاده کنید. این ویژگی که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EX800ZL نیز مؤثر بوده، استفاده از پروژکتور برای نمایش تصاویر در محیط های باز در طول روز را نیز امکان پذیر کرده است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات جامع و کاربردی در رابطه با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX800ZL ارائه داده است که شما تنها بخشی از این مطلب را مطالعه کردید برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ایده برتر پارسیان دیدن فرمایید.

  • محمد کمالی

نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX520L

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۰۶ ق.ظ

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس و کلاس های دانشگاهی را دارید، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX520L یک گزینه ایده آل در پیش روی شماست. همچنین قابل ذکر است که این ویدئو پروژکتور بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید بسته به شرایط محل استفاده از لنز های متفاوت شرکت پاناسونیک استفاده کنید. ما از سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان ویژگی های محصول را برای شما گردآوری کرده ایم همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • انعطاف بالا برای استفاده در سالن های مختلف

در حالت اولیه دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX520L به صورت بدون لنز ارائه می شود. پس شما می توانید با تواجه به شرایط محل استفاده، از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس مختلف در این ویدئو پروجکشن بهره ببرید. این ویژگی باعث انعطاف بالای این پروژکتور برای استفاده در اتاق ها و سالن های متفاوت می شود. لازم به ذکر است که این دیتا پروژکتور کلاسی قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ بوده و هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ کارایی دارد.

  • دارای شدت روشنایی 5300 لومن، ارائه تصاویری شفاف و درخشان

یکی از مشخصات مهم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX520L شدت روشنایی آن است که برابر با 5300 لومن می باشد. با توجه به این میزان روشنایی می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، از این ویدئو پروژکتور اداری در مکان های روشن و پرنور نیز استفاده کنید. بنابراین نیازی به تاریک کردن محیط با خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها ندارید و می توانید در مکان های مختلف با شرایط نوری متفاوت از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX520L را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • کیفیت مطلوب تصاویر برای مصارف آموزشی و اداری

رزولوشن ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EX520L در دسته ویدئو پروژکتورهای XGA جای دارد و رزولوشن آن برابر با 1024 * 768 پیکسل است. این میزان رزولوشن باعث نمایش تصاویر با وضوح و کیفیتی مناسبی برای مصارف آموزشی و اداری می شود. همچنین این ویدئو پروژکتور پاناسونیک از فناوری 3LCD برخوردار است و تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای رنگ های طبیعی و شادابی هستند.

در ادامه می توانید مطالب کامل تر در خصوص دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX520L را در لینک زیر مطالعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-Panasonic-PT-EX520L

  • محمد کمالی

معرفی دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H6

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۸ ق.ظ

دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H6 هر آنچه که شما برای ضبط صدای حرفه ای نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد. این دستگاه ضبط صدای بالا رده برای ضبط صدا در صحنه فیلم برداری، اتصال به گیتار الکترونیک، کنسرت ها قابل استفاده می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به میکروفون کپسولی XYH-6، صفحه نمایش رنگی، سازگاری با کارت حافظه اشاره کرد. برای نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تهران ملودی همراه ما باشید. 

دیجی کالا:

این ضبط‌کننده می‌تواند به‌عنوان یک آدیو اینترفیس USB نیز به کار گرفته شود. این مدل با دو میکروفون XY و Mid-Side عرضه می‌شود؛ به‌علاوه لوازم جانبی و میکروفون‌های زیادی هم برای استفاده‌های گوناگون این ضبط‌کننده‌ی حرفه‌ای ساخته ‌شده‌اند. این ضبط‌کننده که به‌سادگی در دست نگه داشته می‌شود، دامنه‌ی کاربری زیاد و متفاوتی را به کاربر ارائه می‌دهد. میکروفون‌های XY این مدل از نوع کاندانسر یونی دایرکشنال هستند و برای ذخیره‌ی صدای استریوی دقیق ایدئال هستند. این دو میکروفون از امکان آرایش‌پذیری در دو زاویه‌ی 90 درجه و 120 درجه بهره می‌برند. میکروفون Mid-Side این ضبط‌کننده نیز از یک میکروفون یونی دایرکشنال در وسط و دو میکروفون بای دایرکشنال در کناره‌ها ساخته ‌شده است.

تهران ملودی:

رکوردر دستی H6 از کمپانی ZOOM تمام ابزاری که برای ضبط صدایی با کیفیت بالا در هر مکانی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. چهار ورودی ترکیبی XLR/TRS در کنار پری امپ های میکروفن آن-بورد به شما اجازه می دهند تا از میکروفن های استودیویی استفاده کنید یا از تجهیزات line-level سیگنال بگیرید. علاوه بر این موارد، رکوردر صدا H6 هم از ماژول میکروفن Mid-side و هم از ماژول میکروفن XY بهره می برد که البته شما می توانید در صورت نیاز آن ها را با ماژول های ورودی دیگری عوض کنید. عمر طولانی باتری این رکوردر و کیفیت ضبط حرفه ای 24bit/96kHz را هم باید به قابلیت هایی که گفته شد اضافه کنید.

ضبط های میدانی ذاتا غیر قابل پیش بینی هستند و این موضوع باعث می شود از دست دادن برداشت های مهم، راحت اتفاق بیفتد. H6 Handy Recorder به سه مُد ضبط حرفه ای مجهز شده تا شما دیگر استرس گم شدن یا خراب شدن موقعیت های ضبط را نداشته باشید، این مُدها عبارتند از Pre-record, Backup-record و Auto-record. با Pre-record، دستگاه شما به طور پیوسته دو ثانیه ی آخر صدا را ذخیره می کند. پس حتی اگر شما دکمه ی ضبط را دیر فشار دهید، باز هم صدایی که فکر می کنید از دست داده باشید را در اختیار خواهید داشت. ویژگی Backup-record هم با پیروی از همین ایده، یک میکس استریوی مجزا را 12 دسی بل پایین تر از تنظیمات فعلی شما ضبط می کند. در این حالت، اگر صدا ناگهان زیاد شود و ورودی شما کلیپ کند، باز هم یک بک آپ سالم و عاری از کلیپ را در اختیار خواهید داشت. در آخر هم مُد Auto-record را داریم که زمانی که ولوم از حد معینی بالاتر برود ضبط را آغاز می کند.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای صفحه نمایش تمام رنگی

ضبط کننده صدا زوم H6 از طراحی جالبی نیز برخوردار است. بدنه این دستگاه ضبط صدای دیجیتالی دارای انحنا می باشد و در قسمت پایینی آن صفحه نمایش دستگاه تعبیه شده است. این صفحه نمایشِ 2 اینچی از نوع LCD تمام رنگی است و دارای رزولوشن 320 x 240 پیکسل می باشد. پنل جلویی ویس رکوردر زوم مدل H6 شامل دکمه های کنترلی نیز می شود که می توان از میان آنها به دکمه های استاندارد آغاز و توقف ضبط، عقب و جلو بردن ترک و همچنین دکمه های چرخنده مجزا برای کنترل هر ورودی XLR/TRS اشاره کرد. از طریق این دکمه ها و صفحه نمایش این ضبط کننده صدای خبرنگاری مشکلی برای استفاده از این دستگاه نخواهید داشت و به آسانی می توانید تنظیمات دلخواه خود را در هنگام کار با آن اعمال کنید.

  • کیفیت عالی صدای ضبط شده

دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H6 یک دستگاه ضبط صدای 6 کاناله است و کیفیتی عالی در ضبط را برای شما به ارمغان می آورد. این ویس رکوردر قادر به ضبط صدا با فرمت های MP3 (با بیت ریت 48 تا 320 کیلوبایت بر ثانیه) و WAV (با دقت 16 بیت و 24 بیت) را دارد.

از دیگر امکانات دستگاه ضبط صدا حرفه ای زوم H6 می توان به مجهز بودن آن به چهار ورودی XLR/TRS، جک 3.5 میلی متری و خروجی لاین آنالوگ اشاره کرد که از طریق آنها می توانید دستگاه را به دوربین فیلمبرداری، میکسر، میکروفون خارجی، گیتار و... متصل کنید. ضمن اینکه در پشت بدنه این دستگاه ضبط صدا با میکروفن یک شیار 1.4 اینچی نیز موجود است که برای قرار دادن دستگاه بر روی سه پایه یا دوربین مورد استفاده قرار می گیرد. ادامه مطلب:

برای آشنایی بیشتر با دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H6 از سایت تهران ملودی دیدن کنید. این وب سایت ضمن ارائه  ویژگی های کلیدی این محصول دارای ویدئو معرفی دستگاه نیز می باشد. 

  • محمد کمالی

نکات مفید در خصوص دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H5

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۰ ق.ظ

اگر شما نیز به دنبال یک دستگاه ضبط صدا حرفه ای هستید دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H5 یکی از محصولات با کیفیت در این زمینه است. این ویس رکوردر داری امکانات و قابلیت های متعددی از جمله اتصال به دوربین، گیتار الکتریکی، ضبط موسیقی در استودیوها، ضبط صدا در هیئت ها و مراسم مذهبی می باشد. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا نگاه می اندازیم.

دیجی کالا:

مدل‌ «H5»‌ ضبط کننده‌ی صدایی حرفه‌ای از برند «زوم» (Zoom)‌ است که گزینه‌ی مناسبی برای اتصال به دوربین‌های DSLR محسوب می‌شود. این مدل فاقد حافظه‌ی داخلی بوده و برای ضبط صدا باید به آن یک عدد کارت‌حافظه‌ی SD متصل کنید. فایل‌ها با فرمت‌ WAV‌ و MP3 ذخیره و در زمان دلخواه، به‌سادگی از طریق بلندگوی آن پخش می‌شوند. پس از ذخیره‌ی فایل‌های صوتی، می‌توانید آن‌ها را به‌واسطه‌ی خروجی‌ USB‌ آن به کامپیوتر منتقل کنید. ابعاد و وزن این ضبط کننده کاملا با کارایی آن در نظر گرفته شده است. بدنه‌ی این دستگاه طوسی‌رنگ است و روی آن یک صفحه‌نمایش کوچک به‌چشم می‌خورد. این نمایشگر وظیفه‌ی نمایش زمان فایل درحال‌ضبط را برعهده دارد. برای استفاده از این مدل باید برای آن دو عدد باتری قلمی (AA) تهیه کنید. در‌مجموع با تهیه‌ی این دستگاه، ضبط صدا حین فیلم‌برداری با کیفیت بسیار بهتری انجام شده و باعث می‌شود کیفیت و صدای فیلم‌ها با یکدیگر هماهنگ باشند.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه

صفحه نمایش به کار رفته در ویس رکوردر زوم H5 از نوع LCD با نور پس زمینه است که حتی در مکان های کاملاً روشن نیز از وضوح آن کاسته نمی شود. این ویژگی برای استفاده از دستگاه در استودیوها کمک زیادی به شما می کند. همچنین بر روی پنل جلویی این دستگاه ضبط صدای موسیقی علاوه بر صفحه نمایش و دکمه های کنترلی استاندارد (پخش/ مکث، آغاز و اتمام ضبط، عقب و جلو بردن ترک) کلید کنترل مجزا برای هر ترک تعبیه شده است.

  • مجهز به میکروفون های کپسولی زاویه دار

در قسمت بالایی بدنه ضبط کننده صدای زوم Zoom H5 دو میکروفون کپسولی XY تعبیه شده که بر روی زاویه 90 درجه به صورت ثابت تنظیم شده اند. این میکروفون ها از طریق سیم پلاستیکی به دستگاه ضبط صدا متصل شده اند. این نوع طراحی به کاهش نویزها کمک زیادی می کند و باعث می شود تا صدا به شکلی شفاف تر ضبط شود. از جمله ویژگی های میکروفون های این دستگاه ضبط کننده صدا باید به قابلیت ضبط صدای خیلی بلند آنها (تا 140 دسی بل) اشاره کرد که باعث افزایش کارایی این دستگاه شده است.

  • ضبط صدا با کیفیتی عالی!

ویس رکوردر زوم H5 قادر به ذخیره فایل های ضبط شده در فرمت های WAV (با کیفیت استریو) و MP3 (با بیت ریت 320 kbps) است و بالاترین کیفیت در ضبط صدا را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ضبط صدا با میکروفن، قابلیت ضبط 4 ترک صوتی به طور هم زمان است که باعث می شود تا حتی جزئیات صداهای موجود در محیط نیز با وضوحی عالی ضبط شود. اینجا کلیک کنید.

در انتها قابل ذکر است که دیدگاه های ثبت شده در سایت دیجی کالا می تواند راهنمای خوبی برای خرید دستگاه ضبط صدا زوم H5 باشد. شما می توانید با مراجعه به (نظرات کاربران) در سایت دیجی کالا از کامنت های ثبت شده دیدن کنید و یا اگر شما نیز از کاربران این دستگاه ضبط صدا هستید می توانید معایب و مزایای این دستگاه را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذاریید.

  • محمد کمالی

راهنمای خرید پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M632fht

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۲۰ ق.ظ

پرینتر لیزری اچ پی M632fht از پرینتر های چهارکاره شرکت اچ پی است که با قابلیت پرینت و کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو به بازار عرضه شده است. از دیگر ویژگی های این پرینتر می توان به سرعت و کیفیت مطلوب، تهیه اسکن رنگی، پشتیبانی از شبکه های کابلی اشاره کرد. در ادامه با توضیحات دقبق تر در رابطه با پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M632fht که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

جهان چاپگر نوین:

سرعت و کیفیت بالا 

پرینتر مدل HP MFP M632fht با امکان پرینت پشت و روی اتوماتیک امور چاپ شما را سریعتر نسبت به گذشته پیش می برد و کمک به کاهش هزینه ها ، صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع می کند . 

این پرینتر چهار کاره لیزری سیاه سفید اچ پی تنها در مدت زمان اندکی آماده به کار می شود و اولین برگ را تنها در چند ثانیه ارائه می دهد . 

به لطف طراحی نوآورانه پرینتر HP MFP M632fht و دارا بودن فناوری های جدید و پیشرفته از انرژِی بسیار کمی در حین کار استفاده می شود . 

عملکرد بیشتر ، حفاظت بهتر 

در حین کار با پرینتر HP MFP M632fht با استفاده از جوهر های اصلی و با کیفیت بالا ، چاپ هایی با وضوح ، گرافیک و دقت بالا را بدست خواهید آورد .

با استفاده از تونر کارتریج های اصلی اچ پی این اطمینان را خواهید داشت که در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید کیفیت بدست خواهید آورد . 

به دلیل طراحی پیشرفته تونر و پرینتر HP MFP M632fht زمان کمتری را برای جایگزینی و تعویض صرف خواهید کرد . علاوه بر این ظرفیت بالای تونر کارتریج نیز بزدهی زمان تعویض را طولانی می کند . 

ایده برتر پارسیان:

  • امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد

اگر به تهیه اسکن از اسناد در کسب و کار خود نیاز داشتید، پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M632fht در اینجا هم برایتان کاربرد خواهد داشت! این پرینتر به یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 150 برگ مجهز است که با استفاده از آن می توانید از اسناد مورد نظر خود به صورت رنگی و سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو اسکن تهیه نمایید. این اسکنر دارای رزولوشن 600 dpi و سرعت اسکن 69 برگ در دقیقه می باشد و از جمله امکانات آن می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPEG، TIFF، MTIFF و XPS اشاره کرد. همچنین اسکنر به کار رفته در این پرینتر چند کاره اداری قابلیت ارسال فایل های ذخیره شده به اکانت ایمیل، سرور FTP، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB، دستگاه فکس موجود در شبکه و سرویس ابری SharePoint را داراست.

  • مجهز به مودم فکس

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M632fht به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps نیز مجهز است و امکان ارسال و دریافت فکس را نیز به شما می دهد. این چاپگر اداری دارای رزولوشن فکس 300*300 dpi، حافظه فکس 500 برگ و امکان شماره گیری سریع تا 1000 شماره را دارد و یک دستگاه کارآمد در هنگام نیاز به فکس به حساب می آید.

  • سازگاری با تونر کارتریج با کیفیت و پرظرفیت

تونر کارتریج مشکی اولیه به کار رفته در چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M632fht دارای ظرفیت چاپ 11000 برگ است و از کیفیت بسیار مطلوبی در چاپ بهره می برد. به نحوی که موارد چاپ شده با آن از از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود. شما می توانید در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج این دستگاه پرینتر لیزری، از تونر کارتریج های مشکی مدل های HP 37A (با ظرفیت چاپ 11000 برگ)، HP 37X (با ظرفیت 25000 برگ) و HP 37Y (با ظرفیت 41000 برگ) در آن استفاده نمایید. برای خرید تونر کارتریج اچ پی با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

در پایان قابل ذکر است که شرکت ایده برتر اطلاعات جامع و کاربردی در خصوص این چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M632fht ارائه داده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت مراجعه نمایید.

 

  • محمد کمالی

قیمت، خرید و مشخصات فنی پاوربانک کلومن Koluman KP-205

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ق.ظ

اگر شما نیز در فکر خرید یک پاوربانک با کیفیت برای استفاده روزانه خود هستید پاوربانک کلومن Koluman KP-205 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مدن ظر داشته باشید. این محصولات خوش ساخت کمپانی کلومن با ویژگی هایی مانند  فناوری شارژ سریع و سرعت بالا در شارژ دهی محبوبیت بالایی نزد کاربران خود دارد. ما در این متن راهنمای خرید پاور بانک کلومن KP-205 ارائه می دهیم به همین منظور به بررسی و نقد این محصول از سایت های دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی پاوربانک مدل KP-205

  • ابعاد

    60*90*15 میلی‌متر

  • کلاس وزنی

    سبک|100 تا 200 گرم

  • وزن

    100 گرم

  • محدوده ظرفیت

    5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

  • ظرفیت اسمی

    10000 میلی‌آمپر ساعت

  • نوع باتری

    لیتیوم-یونی

ایده برتر پارسیان:

  • وزن سبک و ابعاد جمع و جور

از آنجا که پاوربانک یک وسیله قابل حمل است، وزن و ابعاد آن اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه پاور بانک کلومن Koluman KP-205 دارای ابعاد 93*65*10 میلی متر و وزن 180 گرم است، مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. به طوری که می توانید با قرار دادن این شارژر همراه در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید و در مکان ها و موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی

از دیگر موارد مهمی که در هنگام خرید پاور بانک حرفه ای باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت آن است. اگر در جستجوی پاوربانکی برای مصارف روزمره و معمولی هستید، پاوربانک کلومن KP-205 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود یک انتخاب ایده آل برای شما به حساب می آید. با استفاده از این پاوربانک گوشی می توان یک گوشی هوشمند را به میزان 2 تا 3 بار شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ به طور مستقیم با ظرفیت باتری گوشی ارتباط دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

در وبلاگ امروز شما را برای خرید پاوربانک کلومن Koluman KP-205 با ظرفیت 10000 میلی آمپر راهنمایی کردیم. اگر شما نیز نکته خاصی در خصوص این پاوربانک بخاطر دارید که به آن اشاره نشده می توانید در بخش نظرات سایت دیجی کالا با ما و دیگر کاربران سایت در میان بگذاریید.

  • محمد کمالی

مقایسه قیمت پاوربانک انرجایزر Energizer UE10005

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۵۱ ق.ظ

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10005 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک دستگاه مناسب و کارامد برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی،دوربین دیجیتالی و غیره می باشد. این پاور بانک برند انرجایزر برای شارژ کردن 2 تا 3 بار یک گوشی هوشمند مناسب است. ما در این متن به بررسی و نقد این محصول از سایت های دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و پلازا می پردازیم سپس این محصول را از نظر قیمت در این سایت ها مقایسه می کنیم.

پلازا:

مانی که در سفر یا بیرون از منزل هستیم به همراه داشتن یک پاوربانک زیبا و کم حجم برای مواقع ضروری شارژ باتری گجت هوشمند میتواند بسیار مفید و لازم باشد. کمپانی انرجایزر (Energizer) که در زمینه تولید شارژرهای همراه بسیار موفق عمل کرده به تازگی پاوربانک UE10005 را به بازار معرفی کرده است. عملکرد فوق العاده و کارایی بالا این محصول موجب شده تا جایگاه بالایی را در میان کاربران بدست آورند. پاوربانک انرجایزر (Energizer) مدل UE10005 از سری محصولات این شرکت است که با باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی قادر است آیفون 6 شما را حداکثر تا 3 بار به طور کامل شارژ کند. همچنین توسط نشانگرهای LED روی بدنه این محصول می‌توانید از میزان شارژ باقیمانده دستگاه مطلع شوید. این محصول با طراحی زیبا در ابعاد 145x66x23.5 میلی‌متر به وزن 246 گرم به بازار عرضه شده است که توجه هر مخاطبی را به سوی خود جلب خواهد کرد. جالب است بدانید پاوربانک انرجایزر (Energizer) مدل UE10005 زیبا و پرقدرت در برابر افزایش ولتاژ و اتصال کوتاه، مقاوم بوده و دارای قابلیت مدیریت هوشمند شارژ است.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعت بسیار مناسب در شارژدهی

پاوربانک انرجایزر مدل Energizer UE10005 دارای یک پورت خروجی از نوع USB است و شما می توانید در هر لحظه از آن برای شارژ یک دستگاه استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 2.1 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا گوشی یا تبلت شما با سرعت بسیار مناسبی شارژ شود. توجه داشته باشید که پاوربانک UE10005 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند؛ اما در مقایسه با پاور بانک های 1.0 آمپری سرعت بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد.

  • امکان شارژ ایمن

علاوه بر سرعت، پاور بانک انرجایزر Energizer UE10005 کیفیت بسیار مناسبی در شارژدهی را نیز به شما ارائه می دهد. در این پاوربانک گوشی موبایل از مدارهای هوشمند استفاده شده که سبب می شود تا طول عمر باتری دستگاه های متصل به آن افزایش یابد. چرا که این شارژر همراه در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، اتصال کوتاه و نوسانات شدت جریان و ولتاژ مقاوم است و از دستگاه های متصل به آن به طور کامل محافظت می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت خرید پاور بانک انرجایزر UE10005 را ایده آل ارزیابی کرد.

ادامه مطلب:

دیجی کالا:

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10005» دارای یک عدد باتری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت است. یک درگاه خروجی روی آن وجود دارد که شدت‌جریانی که از آن گرفته می‌شود 2.1 آمپر است. این مقدار شدت‌جریان گوشی‌های موبایل را سریع‌تر شارژ می‌کند و برای شارژر تبلت‌ها مناسب است. پاوربانک UE10005 وزنی در حدود 246 گرم دارد و شکل ظاهری آن مستطیلی است که 14.5 سانتی‌متر طول و 6.6 سانتی‌متر عرض دارد. شما از طریق نشانگرهای LED روی این پاوربانک انرجایزر می‌توانید وضعیت شارژ باتری آن را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را شارژ کنید.

در پایان قابل ذکر است که در بررسی انجام شده در خصوص قیمت پاور بانک انرجایزر UE10005 در سایت های ذکر شده می توان گفت که شرکت ایده برتر علاوه بر توضیحات جامع و کامل از پایین ترین قیمت نیز برخوردار می باشد . شما می توانید برای خرید این شارژر همراه از طریق سایت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید. 

  • محمد کمالی