نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نکات مفید در خصوص دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H5

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۰ ق.ظ

اگر شما نیز به دنبال یک دستگاه ضبط صدا حرفه ای هستید دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H5 یکی از محصولات با کیفیت در این زمینه است. این ویس رکوردر داری امکانات و قابلیت های متعددی از جمله اتصال به دوربین، گیتار الکتریکی، ضبط موسیقی در استودیوها، ضبط صدا در هیئت ها و مراسم مذهبی می باشد. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا نگاه می اندازیم.

دیجی کالا:

مدل‌ «H5»‌ ضبط کننده‌ی صدایی حرفه‌ای از برند «زوم» (Zoom)‌ است که گزینه‌ی مناسبی برای اتصال به دوربین‌های DSLR محسوب می‌شود. این مدل فاقد حافظه‌ی داخلی بوده و برای ضبط صدا باید به آن یک عدد کارت‌حافظه‌ی SD متصل کنید. فایل‌ها با فرمت‌ WAV‌ و MP3 ذخیره و در زمان دلخواه، به‌سادگی از طریق بلندگوی آن پخش می‌شوند. پس از ذخیره‌ی فایل‌های صوتی، می‌توانید آن‌ها را به‌واسطه‌ی خروجی‌ USB‌ آن به کامپیوتر منتقل کنید. ابعاد و وزن این ضبط کننده کاملا با کارایی آن در نظر گرفته شده است. بدنه‌ی این دستگاه طوسی‌رنگ است و روی آن یک صفحه‌نمایش کوچک به‌چشم می‌خورد. این نمایشگر وظیفه‌ی نمایش زمان فایل درحال‌ضبط را برعهده دارد. برای استفاده از این مدل باید برای آن دو عدد باتری قلمی (AA) تهیه کنید. در‌مجموع با تهیه‌ی این دستگاه، ضبط صدا حین فیلم‌برداری با کیفیت بسیار بهتری انجام شده و باعث می‌شود کیفیت و صدای فیلم‌ها با یکدیگر هماهنگ باشند.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه

صفحه نمایش به کار رفته در ویس رکوردر زوم H5 از نوع LCD با نور پس زمینه است که حتی در مکان های کاملاً روشن نیز از وضوح آن کاسته نمی شود. این ویژگی برای استفاده از دستگاه در استودیوها کمک زیادی به شما می کند. همچنین بر روی پنل جلویی این دستگاه ضبط صدای موسیقی علاوه بر صفحه نمایش و دکمه های کنترلی استاندارد (پخش/ مکث، آغاز و اتمام ضبط، عقب و جلو بردن ترک) کلید کنترل مجزا برای هر ترک تعبیه شده است.

  • مجهز به میکروفون های کپسولی زاویه دار

در قسمت بالایی بدنه ضبط کننده صدای زوم Zoom H5 دو میکروفون کپسولی XY تعبیه شده که بر روی زاویه 90 درجه به صورت ثابت تنظیم شده اند. این میکروفون ها از طریق سیم پلاستیکی به دستگاه ضبط صدا متصل شده اند. این نوع طراحی به کاهش نویزها کمک زیادی می کند و باعث می شود تا صدا به شکلی شفاف تر ضبط شود. از جمله ویژگی های میکروفون های این دستگاه ضبط کننده صدا باید به قابلیت ضبط صدای خیلی بلند آنها (تا 140 دسی بل) اشاره کرد که باعث افزایش کارایی این دستگاه شده است.

  • ضبط صدا با کیفیتی عالی!

ویس رکوردر زوم H5 قادر به ذخیره فایل های ضبط شده در فرمت های WAV (با کیفیت استریو) و MP3 (با بیت ریت 320 kbps) است و بالاترین کیفیت در ضبط صدا را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ضبط صدا با میکروفن، قابلیت ضبط 4 ترک صوتی به طور هم زمان است که باعث می شود تا حتی جزئیات صداهای موجود در محیط نیز با وضوحی عالی ضبط شود. اینجا کلیک کنید.

در انتها قابل ذکر است که دیدگاه های ثبت شده در سایت دیجی کالا می تواند راهنمای خوبی برای خرید دستگاه ضبط صدا زوم H5 باشد. شما می توانید با مراجعه به (نظرات کاربران) در سایت دیجی کالا از کامنت های ثبت شده دیدن کنید و یا اگر شما نیز از کاربران این دستگاه ضبط صدا هستید می توانید معایب و مزایای این دستگاه را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذاریید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی