نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

مقایسه قیمت پاوربانک انرجایزر Energizer UE10005

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۵۱ ق.ظ

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10005 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک دستگاه مناسب و کارامد برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی،دوربین دیجیتالی و غیره می باشد. این پاور بانک برند انرجایزر برای شارژ کردن 2 تا 3 بار یک گوشی هوشمند مناسب است. ما در این متن به بررسی و نقد این محصول از سایت های دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و پلازا می پردازیم سپس این محصول را از نظر قیمت در این سایت ها مقایسه می کنیم.

پلازا:

مانی که در سفر یا بیرون از منزل هستیم به همراه داشتن یک پاوربانک زیبا و کم حجم برای مواقع ضروری شارژ باتری گجت هوشمند میتواند بسیار مفید و لازم باشد. کمپانی انرجایزر (Energizer) که در زمینه تولید شارژرهای همراه بسیار موفق عمل کرده به تازگی پاوربانک UE10005 را به بازار معرفی کرده است. عملکرد فوق العاده و کارایی بالا این محصول موجب شده تا جایگاه بالایی را در میان کاربران بدست آورند. پاوربانک انرجایزر (Energizer) مدل UE10005 از سری محصولات این شرکت است که با باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی قادر است آیفون 6 شما را حداکثر تا 3 بار به طور کامل شارژ کند. همچنین توسط نشانگرهای LED روی بدنه این محصول می‌توانید از میزان شارژ باقیمانده دستگاه مطلع شوید. این محصول با طراحی زیبا در ابعاد 145x66x23.5 میلی‌متر به وزن 246 گرم به بازار عرضه شده است که توجه هر مخاطبی را به سوی خود جلب خواهد کرد. جالب است بدانید پاوربانک انرجایزر (Energizer) مدل UE10005 زیبا و پرقدرت در برابر افزایش ولتاژ و اتصال کوتاه، مقاوم بوده و دارای قابلیت مدیریت هوشمند شارژ است.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعت بسیار مناسب در شارژدهی

پاوربانک انرجایزر مدل Energizer UE10005 دارای یک پورت خروجی از نوع USB است و شما می توانید در هر لحظه از آن برای شارژ یک دستگاه استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 2.1 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا گوشی یا تبلت شما با سرعت بسیار مناسبی شارژ شود. توجه داشته باشید که پاوربانک UE10005 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند؛ اما در مقایسه با پاور بانک های 1.0 آمپری سرعت بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد.

  • امکان شارژ ایمن

علاوه بر سرعت، پاور بانک انرجایزر Energizer UE10005 کیفیت بسیار مناسبی در شارژدهی را نیز به شما ارائه می دهد. در این پاوربانک گوشی موبایل از مدارهای هوشمند استفاده شده که سبب می شود تا طول عمر باتری دستگاه های متصل به آن افزایش یابد. چرا که این شارژر همراه در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، اتصال کوتاه و نوسانات شدت جریان و ولتاژ مقاوم است و از دستگاه های متصل به آن به طور کامل محافظت می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت خرید پاور بانک انرجایزر UE10005 را ایده آل ارزیابی کرد.

ادامه مطلب:

دیجی کالا:

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10005» دارای یک عدد باتری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت است. یک درگاه خروجی روی آن وجود دارد که شدت‌جریانی که از آن گرفته می‌شود 2.1 آمپر است. این مقدار شدت‌جریان گوشی‌های موبایل را سریع‌تر شارژ می‌کند و برای شارژر تبلت‌ها مناسب است. پاوربانک UE10005 وزنی در حدود 246 گرم دارد و شکل ظاهری آن مستطیلی است که 14.5 سانتی‌متر طول و 6.6 سانتی‌متر عرض دارد. شما از طریق نشانگرهای LED روی این پاوربانک انرجایزر می‌توانید وضعیت شارژ باتری آن را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را شارژ کنید.

در پایان قابل ذکر است که در بررسی انجام شده در خصوص قیمت پاور بانک انرجایزر UE10005 در سایت های ذکر شده می توان گفت که شرکت ایده برتر علاوه بر توضیحات جامع و کامل از پایین ترین قیمت نیز برخوردار می باشد . شما می توانید برای خرید این شارژر همراه از طریق سایت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید. 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی