نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX520L

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۰۶ ق.ظ

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس و کلاس های دانشگاهی را دارید، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX520L یک گزینه ایده آل در پیش روی شماست. همچنین قابل ذکر است که این ویدئو پروژکتور بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید بسته به شرایط محل استفاده از لنز های متفاوت شرکت پاناسونیک استفاده کنید. ما از سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان ویژگی های محصول را برای شما گردآوری کرده ایم همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • انعطاف بالا برای استفاده در سالن های مختلف

در حالت اولیه دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX520L به صورت بدون لنز ارائه می شود. پس شما می توانید با تواجه به شرایط محل استفاده، از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس مختلف در این ویدئو پروجکشن بهره ببرید. این ویژگی باعث انعطاف بالای این پروژکتور برای استفاده در اتاق ها و سالن های متفاوت می شود. لازم به ذکر است که این دیتا پروژکتور کلاسی قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ بوده و هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ کارایی دارد.

  • دارای شدت روشنایی 5300 لومن، ارائه تصاویری شفاف و درخشان

یکی از مشخصات مهم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX520L شدت روشنایی آن است که برابر با 5300 لومن می باشد. با توجه به این میزان روشنایی می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، از این ویدئو پروژکتور اداری در مکان های روشن و پرنور نیز استفاده کنید. بنابراین نیازی به تاریک کردن محیط با خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها ندارید و می توانید در مکان های مختلف با شرایط نوری متفاوت از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX520L را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • کیفیت مطلوب تصاویر برای مصارف آموزشی و اداری

رزولوشن ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EX520L در دسته ویدئو پروژکتورهای XGA جای دارد و رزولوشن آن برابر با 1024 * 768 پیکسل است. این میزان رزولوشن باعث نمایش تصاویر با وضوح و کیفیتی مناسبی برای مصارف آموزشی و اداری می شود. همچنین این ویدئو پروژکتور پاناسونیک از فناوری 3LCD برخوردار است و تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای رنگ های طبیعی و شادابی هستند.

در ادامه می توانید مطالب کامل تر در خصوص دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX520L را در لینک زیر مطالعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-Panasonic-PT-EX520L

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی