نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M632fht

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۲۰ ق.ظ

پرینتر لیزری اچ پی M632fht از پرینتر های چهارکاره شرکت اچ پی است که با قابلیت پرینت و کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو به بازار عرضه شده است. از دیگر ویژگی های این پرینتر می توان به سرعت و کیفیت مطلوب، تهیه اسکن رنگی، پشتیبانی از شبکه های کابلی اشاره کرد. در ادامه با توضیحات دقبق تر در رابطه با پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M632fht که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

جهان چاپگر نوین:

سرعت و کیفیت بالا 

پرینتر مدل HP MFP M632fht با امکان پرینت پشت و روی اتوماتیک امور چاپ شما را سریعتر نسبت به گذشته پیش می برد و کمک به کاهش هزینه ها ، صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع می کند . 

این پرینتر چهار کاره لیزری سیاه سفید اچ پی تنها در مدت زمان اندکی آماده به کار می شود و اولین برگ را تنها در چند ثانیه ارائه می دهد . 

به لطف طراحی نوآورانه پرینتر HP MFP M632fht و دارا بودن فناوری های جدید و پیشرفته از انرژِی بسیار کمی در حین کار استفاده می شود . 

عملکرد بیشتر ، حفاظت بهتر 

در حین کار با پرینتر HP MFP M632fht با استفاده از جوهر های اصلی و با کیفیت بالا ، چاپ هایی با وضوح ، گرافیک و دقت بالا را بدست خواهید آورد .

با استفاده از تونر کارتریج های اصلی اچ پی این اطمینان را خواهید داشت که در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید کیفیت بدست خواهید آورد . 

به دلیل طراحی پیشرفته تونر و پرینتر HP MFP M632fht زمان کمتری را برای جایگزینی و تعویض صرف خواهید کرد . علاوه بر این ظرفیت بالای تونر کارتریج نیز بزدهی زمان تعویض را طولانی می کند . 

ایده برتر پارسیان:

  • امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد

اگر به تهیه اسکن از اسناد در کسب و کار خود نیاز داشتید، پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M632fht در اینجا هم برایتان کاربرد خواهد داشت! این پرینتر به یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 150 برگ مجهز است که با استفاده از آن می توانید از اسناد مورد نظر خود به صورت رنگی و سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو اسکن تهیه نمایید. این اسکنر دارای رزولوشن 600 dpi و سرعت اسکن 69 برگ در دقیقه می باشد و از جمله امکانات آن می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPEG، TIFF، MTIFF و XPS اشاره کرد. همچنین اسکنر به کار رفته در این پرینتر چند کاره اداری قابلیت ارسال فایل های ذخیره شده به اکانت ایمیل، سرور FTP، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB، دستگاه فکس موجود در شبکه و سرویس ابری SharePoint را داراست.

  • مجهز به مودم فکس

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M632fht به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps نیز مجهز است و امکان ارسال و دریافت فکس را نیز به شما می دهد. این چاپگر اداری دارای رزولوشن فکس 300*300 dpi، حافظه فکس 500 برگ و امکان شماره گیری سریع تا 1000 شماره را دارد و یک دستگاه کارآمد در هنگام نیاز به فکس به حساب می آید.

  • سازگاری با تونر کارتریج با کیفیت و پرظرفیت

تونر کارتریج مشکی اولیه به کار رفته در چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M632fht دارای ظرفیت چاپ 11000 برگ است و از کیفیت بسیار مطلوبی در چاپ بهره می برد. به نحوی که موارد چاپ شده با آن از از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود. شما می توانید در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج این دستگاه پرینتر لیزری، از تونر کارتریج های مشکی مدل های HP 37A (با ظرفیت چاپ 11000 برگ)، HP 37X (با ظرفیت 25000 برگ) و HP 37Y (با ظرفیت 41000 برگ) در آن استفاده نمایید. برای خرید تونر کارتریج اچ پی با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

در پایان قابل ذکر است که شرکت ایده برتر اطلاعات جامع و کاربردی در خصوص این چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M632fht ارائه داده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت مراجعه نمایید.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی