نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H6

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۸ ق.ظ

دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H6 هر آنچه که شما برای ضبط صدای حرفه ای نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد. این دستگاه ضبط صدای بالا رده برای ضبط صدا در صحنه فیلم برداری، اتصال به گیتار الکترونیک، کنسرت ها قابل استفاده می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به میکروفون کپسولی XYH-6، صفحه نمایش رنگی، سازگاری با کارت حافظه اشاره کرد. برای نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تهران ملودی همراه ما باشید. 

دیجی کالا:

این ضبط‌کننده می‌تواند به‌عنوان یک آدیو اینترفیس USB نیز به کار گرفته شود. این مدل با دو میکروفون XY و Mid-Side عرضه می‌شود؛ به‌علاوه لوازم جانبی و میکروفون‌های زیادی هم برای استفاده‌های گوناگون این ضبط‌کننده‌ی حرفه‌ای ساخته ‌شده‌اند. این ضبط‌کننده که به‌سادگی در دست نگه داشته می‌شود، دامنه‌ی کاربری زیاد و متفاوتی را به کاربر ارائه می‌دهد. میکروفون‌های XY این مدل از نوع کاندانسر یونی دایرکشنال هستند و برای ذخیره‌ی صدای استریوی دقیق ایدئال هستند. این دو میکروفون از امکان آرایش‌پذیری در دو زاویه‌ی 90 درجه و 120 درجه بهره می‌برند. میکروفون Mid-Side این ضبط‌کننده نیز از یک میکروفون یونی دایرکشنال در وسط و دو میکروفون بای دایرکشنال در کناره‌ها ساخته ‌شده است.

تهران ملودی:

رکوردر دستی H6 از کمپانی ZOOM تمام ابزاری که برای ضبط صدایی با کیفیت بالا در هر مکانی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. چهار ورودی ترکیبی XLR/TRS در کنار پری امپ های میکروفن آن-بورد به شما اجازه می دهند تا از میکروفن های استودیویی استفاده کنید یا از تجهیزات line-level سیگنال بگیرید. علاوه بر این موارد، رکوردر صدا H6 هم از ماژول میکروفن Mid-side و هم از ماژول میکروفن XY بهره می برد که البته شما می توانید در صورت نیاز آن ها را با ماژول های ورودی دیگری عوض کنید. عمر طولانی باتری این رکوردر و کیفیت ضبط حرفه ای 24bit/96kHz را هم باید به قابلیت هایی که گفته شد اضافه کنید.

ضبط های میدانی ذاتا غیر قابل پیش بینی هستند و این موضوع باعث می شود از دست دادن برداشت های مهم، راحت اتفاق بیفتد. H6 Handy Recorder به سه مُد ضبط حرفه ای مجهز شده تا شما دیگر استرس گم شدن یا خراب شدن موقعیت های ضبط را نداشته باشید، این مُدها عبارتند از Pre-record, Backup-record و Auto-record. با Pre-record، دستگاه شما به طور پیوسته دو ثانیه ی آخر صدا را ذخیره می کند. پس حتی اگر شما دکمه ی ضبط را دیر فشار دهید، باز هم صدایی که فکر می کنید از دست داده باشید را در اختیار خواهید داشت. ویژگی Backup-record هم با پیروی از همین ایده، یک میکس استریوی مجزا را 12 دسی بل پایین تر از تنظیمات فعلی شما ضبط می کند. در این حالت، اگر صدا ناگهان زیاد شود و ورودی شما کلیپ کند، باز هم یک بک آپ سالم و عاری از کلیپ را در اختیار خواهید داشت. در آخر هم مُد Auto-record را داریم که زمانی که ولوم از حد معینی بالاتر برود ضبط را آغاز می کند.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای صفحه نمایش تمام رنگی

ضبط کننده صدا زوم H6 از طراحی جالبی نیز برخوردار است. بدنه این دستگاه ضبط صدای دیجیتالی دارای انحنا می باشد و در قسمت پایینی آن صفحه نمایش دستگاه تعبیه شده است. این صفحه نمایشِ 2 اینچی از نوع LCD تمام رنگی است و دارای رزولوشن 320 x 240 پیکسل می باشد. پنل جلویی ویس رکوردر زوم مدل H6 شامل دکمه های کنترلی نیز می شود که می توان از میان آنها به دکمه های استاندارد آغاز و توقف ضبط، عقب و جلو بردن ترک و همچنین دکمه های چرخنده مجزا برای کنترل هر ورودی XLR/TRS اشاره کرد. از طریق این دکمه ها و صفحه نمایش این ضبط کننده صدای خبرنگاری مشکلی برای استفاده از این دستگاه نخواهید داشت و به آسانی می توانید تنظیمات دلخواه خود را در هنگام کار با آن اعمال کنید.

  • کیفیت عالی صدای ضبط شده

دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H6 یک دستگاه ضبط صدای 6 کاناله است و کیفیتی عالی در ضبط را برای شما به ارمغان می آورد. این ویس رکوردر قادر به ضبط صدا با فرمت های MP3 (با بیت ریت 48 تا 320 کیلوبایت بر ثانیه) و WAV (با دقت 16 بیت و 24 بیت) را دارد.

از دیگر امکانات دستگاه ضبط صدا حرفه ای زوم H6 می توان به مجهز بودن آن به چهار ورودی XLR/TRS، جک 3.5 میلی متری و خروجی لاین آنالوگ اشاره کرد که از طریق آنها می توانید دستگاه را به دوربین فیلمبرداری، میکسر، میکروفون خارجی، گیتار و... متصل کنید. ضمن اینکه در پشت بدنه این دستگاه ضبط صدا با میکروفن یک شیار 1.4 اینچی نیز موجود است که برای قرار دادن دستگاه بر روی سه پایه یا دوربین مورد استفاده قرار می گیرد. ادامه مطلب:

برای آشنایی بیشتر با دستگاه ضبط صدا زوم Zoom H6 از سایت تهران ملودی دیدن کنید. این وب سایت ضمن ارائه  ویژگی های کلیدی این محصول دارای ویدئو معرفی دستگاه نیز می باشد. 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی