نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-100

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ق.ظ

با خرید هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-100 می توانید از صدایی واضح و شفاف بهره مند شوید و از انجام فعالیت های روزمره خود مانند گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و مکالمه با بالاترین کیفیت لذت ببرید. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات این محصول با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی هدست مدل A4tech HS-100

  • نوع اتصال

    باسیم

  • رابط

    جک 3.5 میلی‌متری

  • طول کابل

    1.8 متر

  • امپدانس

    32 اهم

  • پاسخ فرکانسی

    20 تا 20000 هرتز

  • حساسیت

    58- دسی بل دسی‌بل

ایده برتر پارسیان:

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

هدست ایفورتک HS-100 یکی از هدست های با کیفیت موجود در بازار می باشد که در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. در بخش داخلی گوشی های این هدست بالشتک های نرم به کار رفته و به همین دلیل در هنگام استفاده از هدست احساس ناراحتی به شما دست نخواهد داد. اما شاید بتوان نکته قابل توجه در رابطه با طراحی هدست ای فورتک A4tech HS-100 را در طراحی هدبند آن دانست. هدبند این هدست گوشی موبایل به صورت دو تکه طراحی شده و بخش داخلی آن دارای یک نوار چرمیِ جدا از بدنه است. این نوار دارای انعطاف بالایی بوده و ارتفاع آن متناسب با اندازه سر کاربر تنظیم می شود. همچنین قسمت اصلی بدنه هدبند هدست ای فورتک HS-100 دارای فاصله است که باعث جریان یافتن هوا میان هدست و سر کاربر می شود. بنابراین هدست HS-100 برای استفاده های طولانی گزینه قابل اعتمادی است.

قابلیت استفاده سریع و راحت

برای استفاده از هدست یا هدفون باسیم A4tech HS-100 تنها کافیست تا جک 3.5 میلی متری آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید. در این حالت نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نیست و بلافاصله پس از اتصال هدست به کامپیوتر، می توانید کار با آن را شروع کنید! همچنین این هدست از کنسول های بازی (PS4 و XBOX) نیز پشتیبانی می کند و برای گیمرها و علاقه مندان به بازی هم کاربرد دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هدست گیمینگ ای فورتک A4tech HS-100 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • ارائه صدایی با کیفیت و واضح

مشخصات فنی هدفون به کار رفته در هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-100 شامل پاسخ فرکانسی 20 تا 20 هزار هرتز، امپدانس 32 اهم و حساسیت 109 دسی بل می شود. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این هدست استریو توانایی پخش انواع صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد و از کارایی بالایی در این زمینه بهره می برد. همچنین اسپیکر آن دارای قطر 50 میلی متر است و صدایی پرقدرت و رسا را به شما ارائه می دهد. پس با استفاده از هدست استریو ای فورتک HS-100 می توانید از صدایی قوی، واضح و شفاف بهره مند شوید و کارهای خود را با بهترین کیفیت به پیش ببرید!

برای خواندن ادامه مطلب کیلک کنید.

نمونه‌ های متعددی از هدست های ای فورتک در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان موجود است. تنها کافیست به صفحات محصولات هدست در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و تنها با زدن چند کلیک به تمام مشخصات فنی و ویژگی هر محصول آشنا شوید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی