نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A51 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ آبی

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۱ ق.ظ

گوشی سامسونگ Galaxy A51 در سال 2019 با سخت افزار قدرتمند به بازار عرضه شده است. این میان رده جدید کره ای در رنگ های مشکی، آبی، سفید و صورتی موجود می باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A51 بپردازیم پس با تحلیل ویژگی این گوشی موبایل توسط سایت های ایده برتر پارسیان و کالاتیک  همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

هم پنل پشتی و هم فریم موبایل Samsung Galaxy A51 از پلاستیک ساخته شده اما سطح صاف و براق این گوشی باعث می شود تا در هنگام در دست گرفتن آن حس کار با یک گوشی پرچم دار به شما دست دهد! بدنه گوشی موبایل اندروید سامسونگ Galaxy A51 دارای طراحی خاصی است و در آن از الگوی سایه روشن استفاده شده است.

پنل جلویی گوشی همراه سامسونگ گلکسی آ 51 شامل صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه آن می شود که دوربین سلفی بر روی آن در قسمت بالای گوشی تعبیه شده است. همچنین پنل پشتی این گوشی شامل دوربین چهارگانه می شود که در یک قاب مستطیلی شکل قرار گرفته اند. همچنین فلش LED در این قاب و در کنار لنزهای دوربین تعبیه شده است. در مجموع با توجه به قیمت گوشی اندرویدی سامسونگ Galaxy A51 می توان کیفیت ساخت و طراحی ظاهری آن را کاملاً مناسب و ایده آل دانست.

لازم به ذکر است که گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51 64 gb با وزن 172 گرم ارائه شده و حمل و جابجایی آن به راحتی صورت می گیرد. همچنین شما می توانید این گوشی را در رنگ های مشکی، سفید، آبی و صورتی با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید.

  • صفحه نمایش شارپ، شفاف و با کیفیت

صفحه نمایش 6.5 اینچیِ گوشی سامسونگ گلکسی A51 دارای رزولوشن 1080*2400 پیکسل است و تراکم 405 پیکسل بر اینچ را ارائه می دهد. همچنین در ساخت آن از پنل سوپر امولد با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ بهره برده شده است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب این نمایشگر در نمایش تصاویر و رنگ ها به شکلی کاملاً شاداب و طبیعی اطمینان داشت. ضمن اینکه صفحه نمایش این گوشی دارای میزان روشنایی قابل توجهی است و حتی در محیط های پُر نور نیز از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. ادامه مطلب:

کالاتیک: 

دوربین

گوشی هوشمند گلکسی A51 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه می باشد که روی ماژول مستطیل شکل واقع شده در قاب پشتی تعبیه شده اند که از ویژگی های جالب توجه این میان رده می باشد. دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 26 میلیمتر از لنز واید بهره مند است و با سایز سنسور 1/2.0 اینچ و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر از فوکوس خودکار تشخیص فاز برخوردار است. دوربین 12 مگپیکسل از دریچه دیافراگم f/2.2 با فاصله کانونی 13 میلیمتر برخوردار است که با لنز اولتراواید از سایز پیکسل 1.12 میکرومتر بهره مند است. ماژول 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4و فاصله کانونی 40 میلیمتر دارای لنز تله فوتو بوده و قابلیت عکسبرداری ماکرو برای عکاسی از سوژه های بسیار ریز را نیز دارد. دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر نیز با برخورداری از دریچه دیافراگم f/2.2، دارای قابلیت سنجش عمق می باشد و از سایز سنسور 1/5.0 اینچ و سایز پیکسل 1.12 میکرومتر بهره برده است. همه این موارد می توانند تجربه عکسبرداری عالی را فراهم نمایند. فلش LED در Galaxy A51 بر روی ماژولی که دوربین ها واقع شده اند قرار دارد. دوربین سلفی در این اسمارت فون به صورت نوار ناچ و حالت قطره ای نمی باشد و بر روی صفحه نمایش واقع شده است. این ماژول 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلیمتر، سایز سنسور 1/2.8 اینچ و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر دارای لنز واید می باشد.  

با توجه به همه این توضیحات و با در نظر گرفتن اینکه آیا این گوشی متناسب با نیاز شما است یا خیر؟ توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر در این زمینه مشورت کنید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیز می‌باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از شماره تلفن‌های در سایت استفاده نموده و یا از طریق فرم تماس یا ارسال نظرات سؤالات خود را مطرح نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی