نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت، خرید و مشخصات فنی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SE3KE

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲ ق.ظ

مانیتور صنعتی ال جی 49SE3KE با قابلیت نمایش تصویر در بالاترین کیفیت برای نصب در محیط های بزرگ صنعتی و تجاری طراحی شده است. ما در این پست به کمک نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا به بررسی نکاتی در خصوص مانیتور صنعتی ال جی 49SE3KE پرداختیم پس تا انتهای متن با ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • تصاویری با رنگ های دلنشین!

در مانیتور صنعتی ال جی 49SE3KE از گرانترین نوع پنل ها در تلویزیون و مانیتور استفاده شده است که از فناوری IPS پشتیبانی می کند و افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید را برای شما به همراه دارد. همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر در این مدل ها بالا است و با ارائه رنگ های با کیفیت، تصاویر واضح تر و روشن تری را در اختیار شما قرار می دهد.

  • تصاویری روشن، شفاف و با کیفیت

رزولوشن مانیتور صنعتی 49 اینچ ال جی 49SE3KE برابر با 1080*1920 پیکسل است و تصاویری با وضوح فول اچ دی را به شما نمایش می دهد. با استفاده از این نمایشگر صنعتی می توانید از تماشای تصاویری واضح، شفاف و با کیفیتی عالی بهره مند شوید. یکی دیگر از ویژگی های این مانیتور میزان روشنایی مطلوب 350 cd/m2 آن است که باعث نمایش تصاویری درخشان و واضح در تمام محیط ها حتی محیط های روشن می شود.

  • قادر به پاسخدهی در زمانی کوتاه

در هنگام تماشای تصاویر مورد نظر یا پخش تبلیغات با این دستگاه مانیتور صنعتی با مشکلاتی همچون پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تار شدن آنها مواجه نخواهید شد. این مانیتور صنعتی تبلیغاتی دارای سرعت پاسخدهی 12 میلی ثانیه است و این چنین مشکلاتی در کار با آن رخ نخواهد داد. ضمن اینکه مانیتور صنعتی ال جی LG 49SE3KE دارای زاویه دید 178 درجه به صورت عمودی و افقی است و محتوای در حال نمایش از هر جایی که نشسته باشید قابل دیدن است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید. 

چنانچه شما قصد خرید مانیتور های صنعتی را دارید و در بین مدل، برند و ویژگی های آن دچار شک و تردید هستید. شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در این باره می باشد. کافیست به شماره درج شده در سایت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش وب سایت فروشگاهی بهره مند شوید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی