نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت، خرید و مشخصات فنی پاوربانک کلومن Koluman KP-205

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ق.ظ

اگر شما نیز در فکر خرید یک پاوربانک با کیفیت برای استفاده روزانه خود هستید پاوربانک کلومن Koluman KP-205 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مدن ظر داشته باشید. این محصولات خوش ساخت کمپانی کلومن با ویژگی هایی مانند  فناوری شارژ سریع و سرعت بالا در شارژ دهی محبوبیت بالایی نزد کاربران خود دارد. ما در این متن راهنمای خرید پاور بانک کلومن KP-205 ارائه می دهیم به همین منظور به بررسی و نقد این محصول از سایت های دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی پاوربانک مدل KP-205

  • ابعاد

    60*90*15 میلی‌متر

  • کلاس وزنی

    سبک|100 تا 200 گرم

  • وزن

    100 گرم

  • محدوده ظرفیت

    5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

  • ظرفیت اسمی

    10000 میلی‌آمپر ساعت

  • نوع باتری

    لیتیوم-یونی

ایده برتر پارسیان:

  • وزن سبک و ابعاد جمع و جور

از آنجا که پاوربانک یک وسیله قابل حمل است، وزن و ابعاد آن اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه پاور بانک کلومن Koluman KP-205 دارای ابعاد 93*65*10 میلی متر و وزن 180 گرم است، مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. به طوری که می توانید با قرار دادن این شارژر همراه در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید و در مکان ها و موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی

از دیگر موارد مهمی که در هنگام خرید پاور بانک حرفه ای باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت آن است. اگر در جستجوی پاوربانکی برای مصارف روزمره و معمولی هستید، پاوربانک کلومن KP-205 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود یک انتخاب ایده آل برای شما به حساب می آید. با استفاده از این پاوربانک گوشی می توان یک گوشی هوشمند را به میزان 2 تا 3 بار شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ به طور مستقیم با ظرفیت باتری گوشی ارتباط دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

در وبلاگ امروز شما را برای خرید پاوربانک کلومن Koluman KP-205 با ظرفیت 10000 میلی آمپر راهنمایی کردیم. اگر شما نیز نکته خاصی در خصوص این پاوربانک بخاطر دارید که به آن اشاره نشده می توانید در بخش نظرات سایت دیجی کالا با ما و دیگر کاربران سایت در میان بگذاریید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی