نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX800ZL

محمد کمالی | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۲۱ ق.ظ

نمایش تصاویر با بالاترین میزان روشنایی از ویژگی های مهم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX800ZL می باشد. بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از افت کیفیت و وضوح تصویر از این دیتا ویدئو پروژکتور مدل PT-EX800ZL در کلاس های دانشگاهی، سالن های همایش استفاده کنید. در ضمن ذکر این نکته نیز قابل اهمیت است که دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX800ZL قابلیت پشتیبانی از لنز های مختلف را دارد و این امکان را می دهد ک متناسب با شرایط و محیط لنز خود را انتخاب کنید. ما برای بررسی و معرفی این محصول از از اطلاعات سایت ایده برتر پارسیان و نقد و بررسی سایت معتبر دیجی کالا کمک گرفته ایم تا اخر مطلب همراه ما باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی ویدئو دیتا پروژکتور مدل PT-EX800ZL

  • ابعاد

    530×177×385 میلی متر

  • وزن

    9.8 کیلوگرم

  • محل اتصال

    سقف , زمین

  • نوع لنز

    LCD

  • نسبت کانونی

    1.6-1.76

  • فاصله کانونی

    19.16-23.02 میلی متر

  • زوم

    1.1

  • طول عمر لامپ

    3000 ساعت

ایده برتر پارسیان:

  • انعطاف  بالا در پشتیبانی از لنزهای مختلف

در حالت اولیه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX800ZL بدون لنز ارائه می شود. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید متناسب با شرایط محل استفاده از دیتا پروژکتور، از لنزهای مختلف پاناسونیک با میزان زوم، جابجایی و نسبت پرتاب متفاوت در آن بهره ببرید. بنابراین دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX800ZL انعطاف بالایی برای استفاده در مکان ها و سالن های مختلف دارد. به طور کلی این ویدئو پروژکتور قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و هم در فضاهای محدود و هم در سالن های بزرگ کارایی بالایی دارد. برای خرید لنزهای سازگار با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EX800ZL با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.  

  • نمایش تصاویر با بالاترین میزان روشنایی!

یکی از ویژگی های مهم ویدئو دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX800ZL شدت روشنایی عالی آن است که برابر با 7500 لومن می باشد. با توجه به این میزان شدت روشنایی ویدئو پروژکتور، می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، از این ویدئو پروجکشن برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُر نور نیز استفاده کنید. این ویژگی که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EX800ZL نیز مؤثر بوده، استفاده از پروژکتور برای نمایش تصاویر در محیط های باز در طول روز را نیز امکان پذیر کرده است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات جامع و کاربردی در رابطه با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX800ZL ارائه داده است که شما تنها بخشی از این مطلب را مطالعه کردید برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ایده برتر پارسیان دیدن فرمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی