نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD

محمد کمالی | يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹ ق.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD یکی از محصولات با کیفیت کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد  320x120x239  و وزن 2.7 کیلوگرم طراحی شده است. تکنولوزی ساخت دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD DLP می باشد. هم چنین این محصول داای بزرگنمایی ثابت است و عمر لامپ آن برابر با 5000 ساعت می باشد. وضوح تصویر در دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD برابر با 1024x768 dpi و شدت روشنایی برابر با 3000 لومن دارد. برا یاشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های این محصول رد ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان:

 

ویدئو پروژکتور بنکیو مدل DX808ST یک دیتا ویدئو پروژکتور آموزشی محصول شرکت بنکیو می باشد. باید گفت که ویدئو پروژکتور بنکیو DX808ST از فناوری DLP برای پخش تصاویر استفاده می کند. پروژکتور بنکیو DX808ST از دقت رنگ و درخشندگی بالا در کنار کنتراست اصلی 20000:1 بهره می برد و می تواند یک وسیله آموزشی بسیار مناسب در مدارس، دانشگاه ها و سایر اماکن مشابه باشد. این ویدئو پروژکتور به مجموعه ای گسترده از امکانات ارتباطی و پورت های مختلف نظیر USB، HDMI، RS232، Monitor Out و IR Receiver مجهز شده است تا شما بتوانید با اتصال آن به لپ تاپ یا سایر دستگاه ها، محتوای آموزشی، PDF، پاور پوینت و یا ویدئو مورد نظر خود را به اجرا در بیاورید.

 

ویدیو پروژکتور بنکیو DX808ST بیش از یک میلیارد رنگ را تحت پوشش قرار می دهد که این میزان برای بالا بردن دقت و ارائه رنگی واقع گرایانه در نظر گرفته شده است تا رنگ های تصفیه شده را به واقعی ترین حالت ممکن باز تولید کنند. وضوح تصویر این ویدئو پروژکتور بنکیو برابر با 768*1024 dpi با نسبت تصویر 4:3 می باشد. لازم به ذکر است که این پروژکتور کاملا با انواع کیفیت تصاویر مختلف HD و Full HD سازگاری داشته و می تواند آن ها را پخش نماید. از ویژگی های اصلی ویدئو پروژکتور BenQ DX808ST می توان به درخشندگی بالا و نمایش تصاویر به قطر 60 الی 120 اینچ اشاره کرد.عمر لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو در حالت های معمولی، اقتصادی، اقتصادی هوشمند و حالت نگهداری ویژه برابر با 5000، 10000، 10000 و 15000 ساعت است. همچنین ویدیو پروژکتور DX880ST از قابلیت تصحیح زوایای عمودی بین منفی 30 تا مثبت 30 درجه دارد.

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ DX808ST می توانید لذت تماشای تصاویری در یک صفحه نمایش بزرگ را در کلاس خود تجربه کنید. این ویدئو پروژکتور با ابعاد 239*120*320 میلی متر و وزن 2.7 کیلوگرم دارای روشنایی 3000 لومنی می باشد. به طور خلاصه پروژکتور BenQ DX808ST با رزولوشن مناسب، کنتراست عالی، درخشندگی مثال زدنی، قیمت مقرون به صرفه و بسیاری ویژگی دیگر یک انتخاب مناسب برای اهداف آموزشی برای موسسات و یا جلسات اداری برای توسعه کسب و کارهای مختلف می باشد.برا اشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX810STD به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت ایده برتر روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

ادامه مطلب

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی