نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی کشو پول زد ای سی ZEC ZE40

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ق.ظ

کشو پول زد ای سی ZEC ZE40 یکی از کشو پول های با کیفیت موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 210x240x100 میلی متر و وزن 6600 کیلوگزم طراحی شده است. لاز به ذکر است کشو پول زد ای سی ZEC ZE40 دارای چهار خانه مجزا برای قراردادن اسکناس، هشت خانه برای سکه، در گاه ارتباطی و قابلیت اتصال به فیش پرینتر می باشد. برای اشنایی با دیگز قابیلت های کشو پول زد ای سی ZEC ZE40 از دیدگله سایت های مخعتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

  • ابعاد

    210x240x100 میلی متر

  • وزن

    6600 کیلوگرم

مشخصات فنی

  • تعداد خانه اسکناس

    چهار عدد

  • تعداد خانه سکه

    هشت عدد

  • درگاه ارتباطی

    RJ11

  • قابلیت اتصال به فیش پرینتر

    دارد

کشوی پول ZEC مدل ZE40 دستگاهی است که از آن برای نگهداری و دسته بندی پول نقد دریافت شده از مشتری و معمولا در کنار صندوق فروشگاهی ، دستگاه پوز ، بارکد اسکنر و فیش پرینتر استفاده می شود. کشوی پول زد ای سی مدل ZE40 ،دارای بدنه تمام فلزی و مستحکم و سینی فلزی قابل استفاده در انواع فروشگاه های زنجیره ای ،داروخانه ها ،رستوران ها و…می باشد. 

بیست آنلاین:

 

کشوی پول ZEC ZE-40 دستگاهی است که از آن برای نگهداری و دسته بندی پول نقد دریافت شده از مشتریان و معمولا در کنار دیگر محصولات صندوق فروشگاهی ، دستگاه پوز ، بارکد اسکنر و فیش پرینتر استفاده می شود.

کشوی پول ZEC ZE-40 ،دارای بدنه تمام فلزی و مستحکم و سینی فلزی قابل استفاده در انواع فروشگاه های زنجیره ای ،داروخانه ها ،رستوران ها و…می باشد.

کشو پول زد ای سی (ZEC) دارای محفظه های جداگانه جهت نگهداری اسکناس و سکه و چک می باشد .گیره های این کشوی پول با نگه داشتن اسکناس ها در جای خود، از پخش شدن آن ها جلوگیری می کنند.

از ویژگی های بارز کشوی پول زد ای سی مدل ZE40 ،می توان به قفل امنیتی سه حالته (قفل/ دستی و الکترونیکی) اشاره کرد. در حالت تنظیم این قفل بر روی حالت الکترونیکی، می توان کشو پول را به فیش پرینتر متصل کرد تا با صادر شدن فاکتور ،درب کشوی پول به صورت اتوماتیک باز شود.

 

ایده برتر پارسیان:

 

همان طور که اشاره شد، بدنه کشوی پول فروشگاهی زد ای سی ZE40 از فلز ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خط و خش، زنگ زدن، خوردگی و فشار دارد. مقاومت این کشوی پول در برابر فشار باعث شده تا بتوان از آن در زیر وسایل سنگین مانند صندوق فروشگاهی استفاده کرد. نکته قابل ذکر دیگر در این رابطه ابعاد جمع و جور کشوی پول زد ای سی ZE40 است. این کشوی پول در ابعاد 210*240*100 میلی متر و وزن 6.6 کیلوگرم عرضه شده و می توان از آن در انواع محیط های فروشگاهی استفاده کرد. حتی می توان کشوی پول صندوق فروشگاهی زد ای سی ZE40 را برای استفاده در فضاهای محدود و کسب و کارهایی که با کمبود فضا مواجه هستند، مناسب دانست. در قسمت زیرین بدنه این کشوی پول چهار پایه با ارتفاع کم تعبیه شده که به قرارگیری محکم آن بر روی میز، پیشخوان و دیگر سطوح صاف کمک زیادی می کند. شما می توانیدبرای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت بازار به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.

 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی