نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 48x159x32 میلی متر و وزن 130 گرم طراحی شده است. تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 مجهز به قابلیت های کنفرانس، انتقال تماس، اسپیکر،کالر ایدی و دسترسی سریع به شماره می باشد. برایاشنایی با دیگر قابلیت های تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 ار دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.


 دیجی کالا:

یکی از این کمپانی‌ها «پاناسونیک» است که تلفن « KX-TG2511 » را به بازار عرضه کرده است. ابعاد این تلفن 54×121×98 میلی‌متر و وزن آن معادل 130 گرم است و قابلیت نصب شدن روی دیوار را دارد. دفترچه تلفن این محصول می‌تواند شماره‌ی 50 مخاطب را در خود جای دهد. KX-TG2511 نمایشگری با نور پس‌زمینه نارنجی و Caller ID و اسپیکر دارد. 

 

ایده آل گستر:

گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG2511 یکی از محصولاتی است که توسط شرکت ایده آل گستر نمایندگی محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک عرضه می‌شود. یکی از آن محصولات ساده و شیک که قابل استفاده در هر مکانی مثل منزل و محل کار است. این تلفن زیبا ساخت کشور مالزی است و به همراه گارانتی معتبر 12 ماهه به فروش می‌رسد. امکاناتی که این گوشی تلفن دارد نسبت به قیمت آن بسیار مناسب بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. ویژگی Eco، باتری قدرتمند، صدای شفاف و حافظه از مهمترین ویژگی‌های گوشی 2511 به شمار می‌رود.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی تلفن پاناسونیک KX-TG2511 دارای برد داخلی 50 متر و برد خارجی 300 متر است و کارایی بالایی در منازل و محیط هایی اداری دارد. همچنین فرکانس این تلفن برابر با 1.9 گیگاهرتز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند تداخل امواج با دیگر دستگاه های بیسیم موجود در محیط مواجه نمی شوید. از این جهت می توان از کیفیت بسیار مطلوب و وضوح بالای صدای تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG2511 اطمینان داشت.تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2511 به دو باتری قلمی AAA برای عملکرد نیاز دارد که با یک بار شارژ آنها می توانید از 18 ساعت مکالمه مداوم بهره مند شوید. همچنین شارژ کامل این باتری ها برای 170 ساعت روشن نگه داشتن تلفن در حالت آماده به کار کفایت می کند. تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TG2511 از استفاده در حالت اکو نیز پشتیبانی می کند که در این حالت مصرف انرژی آن کاهش می یابد.برای اشنایی با دیگر قابلیت های این محصول به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی