نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204

محمد کمالی | يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ق.ظ

کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 یکی ار محصولات با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی پاناسونیک است. این محصول مجهز به تعداد 4 پورت برا یرای راه اندازی کانال و امکان اضافه نمودن چهار کانال به صندوق صوتی به طوز همزمان می باشد. این محصول دارای سازگاری با صندوق صوتی KX-TVM200 می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

ایده آل گستر:

 

 

  • باکس های سازگار

    صندوق صوتی TVM200

  • امکانات و قابلیت ها

    کارت 4 کانال اپراتور گویا

  • کارکرد

    ارتقاء

  • ظرفیت

    پر ظرفیت

 

 

تکنو سان:

 

کارت سانترال TVM پاناسونیک KX-TVM204

  • قابلیت کارکرد بر روی صندوق صوتی مدل KX-TVM200
  • افزایش ۴ کانال ارتباط همزمان
  • قابلیت نصب حداکثر ۶ کارت بر روی مرکز KX-TVM200
  • دارای ۴ پورت

کارت سانترال مدل KX-TVM204 دارای ۴ کانال همزمان به همراه صندوق صوتی می باشد که بر روی باکس KX-TVM200 نصب می شود. کارت TVM پاناسونیک KX-TVM204 ، یک کارت ارتقاء صندوق صوتی می باشد که از این کارت ۴ پورتی برای وصل کردن داخلی های دیجیتال به صندوق صوتی استفاده می شود . حداکثر ۶ عدد از این کارت را می توان بر روی TVM200 نصب کرد .

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

کارت صندوق صوتی سانترال پاناسونیک KX-TVM204 دارای چهار پورت برای راه اندازی چهار کانال دیزا به همراه صندوق صوتی به صورت هم زمان است. به این معنا که با استفاده از آن تا سقف چهار نفر قادر به ضبط پیغام های خود در صندوق صوتی به صورت هم زمان خواهند بود. شما می توانید با مراجعه به صندوق صوتی خود این پیغام ها را چک کنید و در فرصت مناسب نسبت به پاسخ دادن یا عدم پاسخ دادن به آنها تصمیم بگیرید! توجه داشته باشید که کارت صندوق صوتی چهار پورت پاناسونیک KX-TVM204 بر روی خطوط داخلی دیجیتال قابل استفاده است.

 

همان طور که اشاره شد، کارت صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM204 بر روی باکس TVM200 قابل نصب است. این باکس صندوق صوتی قابلیت پشتیبانی از شش کارت صندوق صوتی tvm پاناسونیک TVM204 را دارد و با استفاده از تمام ظرفیت آن می توانید از 24 کانال هم زمان بهره مند شوید. از جمله مشخصات کارت صندوق صوتی پاناسونیک مدل  باید به امکان ضبط پیغام تا 1000 ساعت و بهره بردن از 1024 میل باکس اشاره کرد که برای استفاده در شرکت ها، سازمان ها و مراکز کاری دارای خطوط تلفنی زیاد کارایی مناسبی دارد.

 

 

    • محمد کمالی

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی