نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

مشخصات و قابلیت های تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T7716X

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۵ ق.ظ

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T7716X یکی از تلفن های با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی پاناسونیک مس باشد. این محصول در ابعاد 172x220x106 میلی متر و وزن 794 گرم طراحی شده است. این محصول با کیفیت دارای یک خط و دفترچه تلفن می باشد. هم چنین امکان دسترسی سریع به شماره و هم چنین کالر ایدی نیز در تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T7716X وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T7716X از دیدگاه سیات های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

دستگاه «KX-T7716 X» ساخت شرکت پاناسونیک از تلفن‌های باسیم و خوش‌ساخت این شرکت است که طراحی زیبا و کاربردهای متنوع را باهم ترکیب کرده و در قالب محصولی قدرتمند ارائه داده است و برای مصارف مختلف تجاری و اداری مناسب است. تمامی کاربردهای این محصول بر اساس نیازهای تجاری و اداری طراحی ‌شده‌اند و استفاده‌ی آسان و راحت را تضمین می‌کنند. ازاین‌رو گوشی ارگونومیک، صفحه‌نمایش سه‌خطی و خوانا، نمایش شماره‌ی تماس‌گیرنده‌ برای این تلفن طراحی‌شده‌اند.

 

ایده آل گستر:

 

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7716X از محصولات پرفروش و پرکاربرد شرکت پاناسونیک بوده که در کشور مالزی تولید شده است. از ویژگی‌های این تلفن می‌توان به حافظه‌ی شماره‌گیر سریع اشاره کرد که قابلیت ذخیره‌ی 10شماره را دارد. صفحه نمایشگر محصول دارای 3 سطر بوده که قابلیت نمایش ساعت، تاریخ و شماره‌ی تماس‌گیرنده را دارد. در بالای این تلفن یک چراغ LED به منظور هشدار تماس وجود دارد که موقع تماس از سمت مخاطب روشن می‌شود. دفترچه تلفن این دستگاه نیز می‌تواند تا 50 شماره تلفن را در خود نگه دارد. اگر زمانی فضای کافی برای مستقر کردن تلفن نداشتید، می‌توانید آن را به دیوار متصل کرده تا از خطرات هم در امان باشد. همچنین برای اینکه فرزندتان نتواند با تلفن شماره‌گیری انجام دهد، صفحه کلید آن را قفل کنید.

 

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

گوشی تلفن رومیزی Panasonic KX-T7716X در ابعاد 172*220*106 میلی متر و با وزن 793 گرم عرضه شده که برای استفاده به صورت رومیزی مناسب به نظر می رسد. البته شما می توانید از تلفن باسیم رومیزی پاناسونیک KX-T7716X به صورت نصب شده بر روی دیوار هم استفاده کنید. بدنه این تلفن از پلاستیک مرغوب ساخته شده و به همین دلیل این محصول در برابر آسیب های محیطی مقاومت قابل توجهی دارد. همچنین دکمه های به کار رفته در گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7716X کاملاً نرم و بزرگ هستند و شماره گیری با آنها با دقت بالایی انجام می شود. در طراحی گوشیِ این تلفن نیز اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و در هنگام انجام مکالمه های طولانی مدت احساس خستگی به شما دست نمی دهد. ضمن اینکه تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک KX-T7716X به جک هدفون نیز مجهز است و شما می توانید از هدفون برای انجام مکالمه (بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی) بهره ببرید.شما می توانید برای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت ایده برتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی