نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۴ ق.ظ

شارژر فندکی آی واک Dolphin Q CCD006Q از شارژر فندکی های با کیفیت و خوش ساخت شرکت آی واک است که به فناوری شارژ سریع مجهز می باشد، شما با تهیه این شارژر فندکی می توانید از امکان شارژ همزمان دو دستگاه بهره مند شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به شارژر فندکی ماشین آی واک Dolphin Q CCD006Q داشته باشیم و مزایا و معایب ان را از دیدگاه ایده برتر پارسیان و دیجی کالا باهم بررسی کنیم.

دیجی کالا:

اگر به دنبال تهیه شارژر فندکی برای خودرویتان هستید، شارژر فندکی آی واک مدل Dolphin Q CCD006Q یکی از گزینه‌هایتان است. اگر در ماشینتان نیاز به شارژ گوشیتان را دارید، این کالا با استفاده از 2 درگاه این کار برایتان انجام می‌دهد. این شارژر فندکی دارای استاندارهای جهانی است و با استفاده از آن، به گوشی و دستگاهتان آسیبی وارد نمی‌شود. ولتاژ ورودی این محصول  12 - 24 ولت است. ولتاژ خروجی این مدل  5 و 9 و 12 ولت است. شدت جریان خروجی که برای این مدل در نظر گرفته شده است، 1.5 آمپر مخصوص موبایل , 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل است. اگر گوشتان قابلیت شارژ سریع داشته باشد، این شارژر از QC 3.0 پشتیبانی می‌کند. رنگی که برای این مدل در نظر گرفته شده مشکی است. این طراحی و رنگ باعث شده تا این مدل برای تمامی افراد با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. طبق ادعای آی‌والک، این مدل قابلیت شارژ دستگاه تا 5 درصد را در 35 دقیقه دارد. از شارژ سریع این کالا می‌توانید برای مدل‌هایی نظیر، سامسونگ S8 / S7 / S6 / S6 Edge / Edge Plus, Note 5 / Note 4 / Edge و غیره استفاده کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

همان طور که اشاره شد، شارژر فندکی ماشین آی واک Dolphin Q CCD006Q به دو پورت مجهز است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. یکی از این پورت ها از فناوری شارژ سریع QC 3.0 پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. در مجموع شدت جریان خروجی این شارژر فندکی فست شارژ برابر با 4.8 آمپر است که در هنگام استفاده از هر دو پورت به صورت هم زمان، این میزان شدت جریان میان دو پورت تقسیم می شود. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی موبایل یا تبلت شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهند شد.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی Iwalk Dolphin Q CCD006Q برای شارژ گوشی ها و  تبلت های اندرویدی استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی تبلت از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد نیز قابل استفاده می باشد. بنابراین برای استفاده از شارژر فندکی گوشی آی واک Dolphin Q CCD006Q هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی ها بهره ببرید. ضمن اینکه این شارژر فندکی برای شارژ موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

از لحاظ ظاهری نیز شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این شارژر فندکی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و یک نوار فلزی دور قسمت بالایی آن (محل قرار گرفتن پورت ها) را در بر گرفته است. بر روی بدنه این شارژر فندکی لوگوی شرکت آی واک نیز با چراغ LED تعبیه شده که به زیباتر شدن ظاهر آن کمک کرده است. در مجموع می توان با توجه به قیمت شارژر فندکی فست شارژ آی واک Dolphin Q CCD006Q کیفیت ساخت آن را مطلوب دانست.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از شارژر فندکی Iwalk Dolphin Q CCD006Q استفاده کرده اند، شما برای مطالعه این دیدگاه ها می توانید به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی