نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۴ ق.ظ

پاوربانک ها از شارژر های قابل حمل است که در شرایطی که شما به پریز برق دسترسی ندارید، شارژ مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی شما را تامین می کند. اگر شما نیز به یک پاور بانک سبک و باریک نیاز دارید ما به شما پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را پیشنهاد می کنیم. در این نوشتار سعی بر این است که یک راهنمای جامع و کامل برای انتخاب و خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ارائه دهیم در ادامه  بخش هایی از به نقد و بررسی در سایت های ایده برتر پارسیان، پلازا و لندیکا خواهیم پرداخت.

لندیکا:

 

پاور بانک Energizer Ultimate UE10004، یک پاور بانک باریک و جمع جور با ظرفیت 10,000 میلی آمپر بر ساعت است. این شارژر همراه دارای دو پورت USB است که امکان شارژ همزمان دو گوشی یا تبلت را می دهد. بدنه این پاور بانک در مقابل ضربه و زمین افتادن مقاوم است. این پاور بانک، فقط 240 گرم وزن دارد و به راحتی در جیب و کیف جا می شودقابلیت جمع‌شدن کابل در بدنه پاوربانک از ویژگی‌هایی است که آن را جذاب می‌کند و بعد از آن، لبه‌های خمیده که آن که باعث شده در دست گرفتن آن آسان باشد. درگاه‌ ورودی و خروجی این پاوربانک به همراه کابل همه در یک سمت قرار دارند.

شرکت انرجایزر سه اشاره‌گر LED برای اعلام میزان شارژ پاوربانک روی بدنه‌ی آن تعبیه کرده است که می‌توانند بسیار کاربردی باشند. پاوربانک UE10004 در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شده که می‌توانند جوابگوی هرگونه سلیقه‌ای باشند. کابل متصل به پاوربانک از نوع تخت بوده و می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

پلازا:

ویژگی و قابلیت‌ها 

مهم ترین ویژگی پاوربانک انرجایزر مدل UE10004QC را همان طور که شما هم حدس می زنید، باید برخورداری از قابلیت شارژ سریع به شمار آورد. کمپانی کوالکام، این تکنولوژی را به وجود آورده و حق استفاده از آن را به شرکت های دیگر می فروشد. پاوربانک مدل UE10004QC انرجایزر از تکنولوژی کوالکام 3.0 پشتیبانی می کند. به لطف وجود این تکنولوژی کاربران می توانند 80 درصد از شارژ باتری گوشی خود را در کمتر از 35 دقیقه شارژ کنند. اگر یک پاوربانک معمولی داشته باشید در همین زمان حدود 20 درصد از باتری پر می شود. 

ایده برتر پاسیان:

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

با استفاده از پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10004 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاور بانک گوشی موبایل دارای دو پورت خروجی از نوع USB است که شدت جریان آنها برابر با 2.1 آمپر می باشد. بنابراین می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب پاور بانک انرجایزر 10000 به خصوص در هنگام شارژ گوشی موبایل اطمینان داشت.

همان طور که اشاره شد، ظرفیت پاور بانک انرجایزر Energizer UE10004 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که برای مصارف روزمره و عادی کاملاً مناسب به نظر می رسد. این میزان ظرفیت برای 3.2 بار شارژ کردن آیفون هفت، 2.3 بار شارژ کردن آیفون هفت پلاس، 2 بار شارژ کردن گوشی سامسونگ S7 و S8 و 1.2 بار شارژ کردن آیپد مینی کفایت می کند.

  • مجهز به کابل MicroUSB متصل به بدنه

در قسمت کناری بدنه پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر شیاری برای قرار دادن کابل شارژ تعبیه شده است. بنابراین شما می توانید کابل شارژ MicroUSB ارائه شده همراه با پاور بانک را در هنگام حمل به بدنه آن متصل کنید. این نوع طراحی باعث جابجایی آسان تر پاوربانک گوشی انرجایزر UE10004 شده و شما را از حمل جداگانه کابل شارژ بی نیاز می کند.

برای خرید اینترنتی پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10004 با قیمت مناسب می توانید به وب سایت اینترنتی پلازا مراجعه نمایید. 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی