نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۲۵ ق.ظ

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112 یک گزینه  ایده ال برای کاربرانی است که به دنبال یک دستگاه چند کاره هستند. این چاپگر با توان ماهیانه 10 هزار برگ جهت کار های اداری و شرکتی با حجم کاری کم تا متوسط مناسب است. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و خانه پرینتر می اندازیم.

خانه پرینتر:

تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن  مدل MF112 به صورت لیزری است و پرینتر مناسبی برای چاپ متون و اسناد میباشد . البته برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی بهتر است که از یک پرینتر جوهر افشان استفاده کنید . نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا سیاه و سفید است و توانایی آن را دارد که در هر دقیقه 22 برگ کاغذ A4 را با رزولوشن چاپی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند .
به دلیل نداشتن امکان چاپ بدون حاشیه , نمیتوان برای چاپ تصاویر روی آن حساب باز کرد . هم چنین برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه باید به صورت دستی اقدام کنید , چرا که قابلیت چاپ دوروی خودکار را ندارد . حداکثر تعداد کپی متوالی که با پرینتر MF112 میتوان گرفت به تعداد 999 برگ است و بزرگنمایی کپی در آن از 25% تا 400% میباشد . در هر دقیقه 22 صفحه کاغذ را میتوان با آن کپی گرفت .

نوع اسکنر در پرینتر canon mf112 از نوع رنگی است و میتواند در هر 2.4 ثانیه یک برگ سند را اسکن نماید . کیفیت اسکن در آن 600*600 dpi است و قابلیت تشخیص متن OCR را ندارد و برای اسکن عکس ها و سندهای قدیمی که دچار تا شدگی و کهنگی هستند مناسب نمیباشد . کارتریج این دستگاه از نوع 047 است و کارکردی برابر با 1600 برگ کاغذ را دارد . از طریق پورت اتصال USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود . وجود صفحه نمایش LCD در کنار کلیدهای کنترلی کم , یک پنل کاربری راحت را برای کاربران فراهم کرده است . از معایب پرینتر کانن MF112 میتوان به نداشتن امکان اتصال از طریق شبکه بیسیم WiFi اشاره کرد .

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت مطلوب در چاپ را به همراه داشته باشید!

پرینتر سه کاره کانن MF112 از لحاظ کیفیت بسیار مطلوب عمل می کند و متن ها و تصاویر را با جزئیات و وضوح مناسب به روی کاغذ می آورد. این پرینتر اداری در هنگام چاپ به صورت استاندارد دارای رزولوشن 600*600 dpi  است و در بالاترین کیفیت به رزولوشن 600*2400 dpi  می رسد. کیفیت بالای دستگاه پرینتر خوانایی متون را بالا می برد و به کاهش اشتباهات ناشی از کمبود کیفیت چاپ کمک می کند. فرض کنید در چاپ اعداد و ارقام در محل کار شما اشتباهی پیش بیاید و شما را دچار خطا کند، در این زمان یک پرینتر با کیفیت بهترین راهکار برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی است.

  • زمان کوتاهی برای انجام پرینت صرف کنید!

سرعت پرینتر نیز همانند کیفیت چاپ آن اهمیت بسیاری دارد و در پیشبرد سریع کارها کمک بسزایی می کند. پرینتر Canon i-SENSYS MF112 در هر دقیقه قادر به چاپ 22 برگ به صورت سیاه و سفید می باشد و برای کارهای اداری و مصارف خانگی در حجم متوسط مناسب است. لازم به ذکر است که این پرینتر به 15 ثانیه زمان برای گرم شدن نیاز دارد و اولین برگ پرینت سیاه و سفید را در عرض 6.5 ثانیه چاپ می کند.

  • توانایی چاپ در حجم مناسب

یکی دیگر از ویژگی های مهم چاپگر کانن MF112 توان کار ماهیانه آن است که برابر با 10 هزار برگ می باشد و برای حجم کاری متوسط مناسب است. اگر قصد استفاده از پرینتر در مدت زمان طولانی را دارید بهتر است طبق توصیه شرکت کانن از این پرینتر لیزری مشکی برای چاپ 150 تا 1500 برگ در طول ماه استفاده کنید تا علاوه بر افزایش طول عمر آن، اسناد چاپ شده با پرینتر هم با افت کیفیت مواجه نشوند.

  • اسناد خود را با کیفیت مطلوب کپی کنید!

همانطور که گفته شد پرینتر لیزری اداری کانن Canon i-SENSYS MF112 یک چاپگر سه کاره می باشد و علاوه بر پرینت قابلیت انجام کپی و اسکن در بالاترین کیفیت را دارد. این دستگاه پرینتر لیزری در هنگام انجام کپی نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد و در یک دقیقه 22 برگ را کپی می کند، همچنین در هنگام کپی از رزولوشن 600*600 dpi  برخوردار است. این پرینتر خانگی در انجام کپی از قابلیت های بزرگنمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و انجام کپی تا 999 برگ بهره می برد. بنابراین در انجام کپی های متوالی کیفیت و سرعت مطلوب را در کنار هم تجربه خواهید کرد.

در پایان قابل ذکر است که امکان خرید اینترنتی چاپگر کانن MF112 از سایت ایده برتر پارسیان و تحویل گرفتن درب منزل برای شما مهیاست. به همین منظور پیشنهاد می کنیم از صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان دیدن کنید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی