نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی گوشی Huawei Y5 (2019) 32GB در رنگ آبی یاقوتی

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ق.ظ

گوشی هواوی (Y5 (2019 یک گوشی میان رده و خوش ساخت است که برای کاربرانی که به اجرا سنگین برنامه ها نیاز ندارند گزینه ایده ال می باشد. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، قهوه ای روشن و ابی یاقوتی در بازار موجود است، در صورتی که اطلاعات کافی در مورد گوشی هواوی Y5 (2019) ندارید مزایا و معایب این دستگاه از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا در این وبلاگ ذکر می شود برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

دیجی کالا:

همانطور که از عنوان گوشی میان‌رده‌ «Y5 2019» پیداست، هوآوی این گوشی را سال 2019 معرفی کرد تا به عنوان یک گوشی میان رده پاسخگوی نیاز افرادی باشد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای گوشی صرف کنند. این گوشی دوسیم‌کارته به سیستم‌عامل اندروید پای مجهز است و پردازنده‌ی 4 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز را در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین با سنسور 13 مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت 4G از دیگر ویژگی‌های آن است. اگر از طرفداران عکاسی با موبایل هستید، باید بدانید که سنسور 13 مگاپیکسلی این گوشی که قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED دارد. دوربین سلفی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد. نمایشگر 5.71 اینچی این گوشی رزولوشن 1520×720 پیکسلی دارد و تصاویری با کیفیت‌ HD را در معرض دید کاربران قرار خواهد داد. این نمایشگر از نوع‌ LCD است. در این مدل، از چیپست ‌ MT6761 Helio A22 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده شده است و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم‌ «PowerVR GE8320»‌ است. با نصب کارت حافظه‌ «microSD»‌ می‌توان 1 ترابایت فضای اضافی برای نگهداری اطلاعات یا آرشیوکردن عکس، فیلم یا فایل‌های موسیقی در اختیار داشت. Y5 2019 در رنگ‌های مشکی و آبی و قهوه ای عرضه شده است و ظرفیتش باتری 3020 میلی‌آمپر ساعت است. این محصول را می‌توان از خوش‌قیمت ترین محصولات هوآوی دانست. بدنه Y5 2019 از جنس چرم مصنوعی Faux است که در دو رنگ مشکی و کرم به علاقه مندان عرضه می شود همچنین در رنگ آبی نیز به فروش می رسد که پنل پشتی این رنگ از پلاستیک ساخته شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • صفحه نمایش مناسب برای مصارف روزمره

شرکت هواوی در گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y5 (2019) از صفحه نمایش IPS LCD با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ استفاده کرده است. این صفحه نمایش دارای ابعاد 5.71 اینچ و رزولوشن 720*1520 پیکسل می باشد و تراکم 295 پیکسل به ازای هر اینچ را به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان کیفیت مناسب صفحه نمایش گوشی هواوی Y5 (2019) برای مصارف روزمره و کاربری های عمومی را مناسب دانست؛ اما نباید از آن انتظار نمایش فیلم ها و ویدئوها با بالاترین کیفیت را داشته باشید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی حدود 78.1 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و میزان حاشیه ها در اطراف آن نسبتاً کم است.

  • مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی

گوشی موبایل هواوی Huawei Y5 (2019) با ظرفیت 32 گیگابایت در رنگ آبی یاقوتی دارای دوربین تک گانه با کیفیت 13 مگاپیکسل است که از قابلیت هایی مانند فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت HDR و پانوراما بهره می برد. همچنین با استفاده از این دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه خواهید بود. به طور کلی دوربین به کار رفته در گوشی Y5 (2019) عملکرد مناسبی در هنگام عکاسی در طول روز از خود نشان می دهد؛ اما بهتر است تا برای دستیابی به عکس هایی با بیشترین میزان وضوح، از آن برای عکاسی و فیلمبرداری در شب و در مکان های دارای نور کم، زیاد استفاده نکنید. دوربین سلفی گوشی موبایل Huawei Y5 (2019) نیز از نوع 5 مگاپیکسلی است و برای علاقه مندان به ثبت فیلم و عکس سلفی کارایی قابل قبولی دارد.

  • از کار با اندروید 9 لذت ببرید!

اگر از طرفداران کار با سیستم عامل اندروید هستید، می توانید از کار با موبایل Huawei Y5 (2019) لذت ببرید! این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 9 موسوم به Pie است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد برای خرید یک گوشی میان رده، از قابلیت های یکی از جدیدترین نسخه های اندروید بهره مند شوید. لازم به ذکر است که امکان ارتقای نسخه اندروید این گوشی موبایل اندرویدی ارزان به اندروید 10 وجود ندارد.

  • مجموعه سخت افزاری قابل قبول

با استفاده از گوشی موبایل هواوی Y5 (2019) می توانید به مرور صفحات وب بپردازید، به شبکه های اجتماعی خود سر بزنید، به موسیقی های مورد علاقه تان گوش دهید و برنامه ها و بازی های معمولی را اجرا کنید. مجموعه سخت افزاری به کار رفته در این گوشی به خوبی از عهده اجرای وظایف روزمره برمی آید و عملکرد روان و سریعی را به شما ارائه می دهد.

به طور دقیق تر باید بگوییم که گوشی هواوی Huawei Y5 (2019) دارای تراشه 12 نانومتری مدیاتک MT6761 Helio A22 است. این تراشه به یک پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز است که باعث ارائه عملکرد مناسب گوشی در حین پردازش های نه چندان سنگین می شود. توجه داشته باشید که این گوشی موبایل نیز مانند بسیاری از گوشی های میان رده موجود در بازار برای اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی مناسب نیست.

 اگر در مجموع قصد خرید گوشی موبایل با کیفیت و  خوش ساخت را دارید، گوشی موبایل هواوی Y5 (2019 را به شما پیشنهاد می دهیم. برای خرید و ثبت سفارش این محصول به سایت فروگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی