نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت، خرید و مشخصات فنی پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ق.ظ

در زمان هایی که به پریز برق دسترسی ندارید پاور بانک انرجایزر UE10004QC نجات دهنده شما خواهند بود! حال تصور کنید که این دستگاه پر کاربرد قابلبت شارژ بالایی نیز داشته باشد در این صورت شما برای همیشه از دغدغه تمام شدن شارژ باتری اسوده خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و کارایی های این شارژ فندکی با تحلیل و بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و 19 کالا و پلازا با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره

بیشتر کاربران در هنگام خرید پاور بانک حرفه ای در ابتدا ظرفیت آن را بررسی می کنند! اگر به دنبال یک پاور بانک برای مصارف معمولی و روزمره هستید، پاور بانک انرجایزر UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. از این پاوربانک می توان برای شارژ 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده، متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود. در هر صورت شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10004QC به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این قبیل برمی آید.

  • امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان با بالاترین سرعت

پاور بانک Energizer UE10004QC دارای دو پورت خروجی USB است که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی یکی از این پورت ها برابر با 2.1 آمپر است که به خصوص در شارژ گوشی سرعت مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد. پورت دیگر پاور بانک انرجایزر 10000 میلی آمپر نیز از فناوری شارژ سریع (کوالکوم 3.0) پشتیبانی می کند و گوشی و تبلت شما را با بالاترین سرعت شارژ می کند. البته گوشی یا تبلت شما نیز باید با فناوری فست شارژ سازگار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پورت USB این پاور بانک تبلت با قابلیت فست شارژ برابر با 2 آمپر (با ولتاژهای 5 ولت و 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) می باشد.

19 کالا:

ابعاد     15 × 76 × 147 میلی‌متر
وزن     240 گرم
ظرفیت اسمی     10000 میلی آمپر
نوع باتری     لیتیوم پلیمر
دفعات شارژ     4 بار
امکان شارژ همزمان     2 دستگاه

پلازا:

در زمان های بی برقی این پاوربانک ها هستند که به داد ما می رسند، حالا تصور کنید چقدر آرمانی خواهد بود که همین پاور بانک از شارژ سریع هم پشتیبانی کند. باید به شما بگوییم پاوربانک انرجایزر (Energizer) مدل UE10004-QC این قابلیت آرمانی را دارد. باید در خصوص قابلیت شارژ سریع این پاور بانک گفت که ولتاژ خروجی در حالت شارژ سریع 12 ولت و شدت جریان خروجی در حالت شارژ سریع 3.1 آمپر می باشد. پس دیگر نیاز نیست زمان زیادی را صرف شارژ کردن تلفن همراه و یا گجت های هوشمند خود کنید. ظرفیت این پاور بانک Energizer ده هزار میلی آمپر ساعت است که می تواند چندین بار گوشی های هوشمند را شارژ کند. دیگر نگران صرف زمان برای شارژ نوبتی گجت های خود هم نباشید. زیرا روی بدنه پاوربانک انرجایزر مدل UE10004QC دو درگاه خروجی تعبیه شده که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای شما فراهم خواهد کرد. علاوه بر ظرفیت باتری، وزن و اندازه پاور بانک نکات مهمی هستند که باید به آنها توجه شود. پاوربانک UE10004QC انرجایزر (Energizer) با وزن 240 گرم در ابعاد 147x76x15 میلی‌متر به راحتی در کیف قرار می گیرد و قابلیت حمل آسانی دارد.

خرید اینترنتی لذتبخش را در فروشگاه ایده برتر پارسیان تجربه کنید! شما با مراجعه به این فروشگاه ضمن کسب اطلاعات، امکان خرید با بهترین قیمت، دریافت محصول در کمترین زمان را برای فراهم است.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی