نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

برسی عملکرد دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ

برای ضبط صدا در کلاس درس و هنگام خبر نگاری می توانید از دستگاه ضبط صدا تسکو TR 902 استفاده نمایید. این دستگاه ضبط صدا در حین ظرافت و قابل حمل بودن، قابلیت ها و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. ما برای نقد این محصول از تحلیل و بررسی های دو سایت مطرح ایده برتر پارسیان، گیلار و تسکو شاپ استفاده کرده ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

تسکو شاپ:

برای ضبط صدا در کلاس‌های دانشگاه و هر کلاس آموزشی دیگری، می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب مدل‌ «TR 902»‌ برند «تسکو» (Tsco)‌ را تهیه کنید. این مدل به یک حافظه‌ی‌ داخلی هشت‌‎گیگابایتی مجهز است که می‌تواند تا میزان قابل‌قبولی فایل صوتی را ذخیره کند. فایل‌ها با فرمت‌ WAV‌ ذخیره و در زمان دلخواه، به‌سادگی از طریق بلندگوی آن پخش می‌شوند. پس از ذخیره‌ی فایل‌های صوتی، می‌توانید آن‌ها را به‌واسطه‌ی خروجی‌ USB‌ آن به کامپیوتر منتقل کنید؛ همچنین، به‌واسطه‌ی این اتصال می‌توانید فایل‌های صوتی دلخواهتان را هم به این مدل منتقل کنید. وظیفه‌ی دیگر این خروجی، فراهم‌کردن شارژ موردنیاز دستگاه است. این ضبط‌کننده، قابلیت دریافت کارت‌حافظه را ندارد و باید به‌همان ظرفیت هشت‌گیگابایتی‌اش اکتفا کرد. همچنین ابعاد آن بسیار کوچک و جمع‌وجور است و به‌سادگی داخل جیب لباس جای می‌گیرد. این محصول وزن بسیار سبکی دارد که با ابعادش هماهنگ است. بدنه‌ی این دستگاه نقره‌ای است و روی آن یک صفحه‌نمایش بسیار کوچک به‌چشم می‌خورد. این نمایشگر وظیفه‌ی نمایش زمان فایل درحال‌ضبط را برعهده دارد. باتری این مدل از نوع لیتیوم-‌یون است و عمر به‌نسبت خوبی دارد. در‌مجموع با تهیه‌ی این دستگاه، با یک تیر دو نشان می‌زنید و صاحب یک ضبط‌کننده‌‌ی صدای دوکاره می‌شوید. همراه TR 902 یک ایرفون هم ارائه می‌شود.

گیلار:

ویژگی‌های بارز دستگاه ضبط صدا کوچک TR 902

  • حافظه داخلی ۸ گیگابایتی
  • دریافت و ضبط صدای محیط با کیفیت بالا
  • مجهز به پورت USB
  • دارای صفحه نمایش
  • حسگر هوشمند ضبط صدا
  • مجهز به میکروفون استریو داخلی

ایده برتر پارسیان:

  • ضبط صدا با فرمت WAV، قابلیت ضبط هوشمند VOR

ضبط کننده صدا TSCO TR 902 قادر به ضبط صدا با فرمت WAV و کیفیت PCM-HQ (با بیت ریت 384 kbps) و LP (با بیت ریت 32 kbps) می باشد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت بسیار مطلوب صدای ضبط شده با این دستگاه به خصوص برای مصارف دانشجویی و خبرنگاری اطمینان داشت.

میکروفون به کار رفته در ضبط کننده صدای دانشجویی تسکو TR 902 مقاومت قابل توجهی در برابر نویزها و سروصداهای اضافی موجود در محیط دارد و صدایی شفاف و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.

از جمله ویژگی های کاربردی این دستگاه ضبط صدا با میکروفون باید به قابلیت ضبط VOR آن اشاره کنیم که باعث می شود تا در صورت وجود نداشتن هیچ گونه صدایی در محیط، دستگاه به صورت خودکار از حالت ضبط خارج شده و به محض تشخیص صدا مجدداً در حالت ضبط قرار گیرد. این ویژگی هم باعث استفاده راحت تر از دستگاه برای شما می شود و هم به مصرف بهینه حافظه دستگاه منجر می شود.

  • مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی

از آنجا که دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902 به 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، فضای کافی برای ذخیره فایل های ضبط شده در اختیار شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این دستگاه ضبط صدا از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند.

در قسمت انتهایی بدنه ویس رکوردر تسکو TR 902 یک رابط USB قرار دارد که توسط درب محافظت می شود. از طریق این رابط می توانید ویس رکوردر را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کنید و فایل های ضبط شده بر روی آن را انتقال دهید. این نوع طراحی نیاز شما به کابل رابط و حمل جداگانه آن را از بین برده است!

 از این که تا انتهای این متن همراه ما بودید خوشحالیم، چنانچه در خصوص ویژگی های دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902 به جمع بندی نرسیده اید می توانید با مراجعه به وب سایت ایده برتر پارسیان ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از خریدی ارزان و مقرون به صرفه بهره مند شوید.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی