نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

مشخصات و قیمت پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۱۴ ق.ظ

پرینتر کانن imageCLASS MF113w یکی از گزینه ی ایده ال برای مصازف خانگی و اداری با حجم کاری کم است. از ویژگی های این چاگر کانن می توان به صرفه جویی در فضا، طراحی جمع و جور، امکان اتصال به شبکه وای فای اشاره کرد. در ادامه به ویژگی های دیگر محصول در سایت ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جهان چاپگر نوین خواهیم پرداخت.

جهان چاپگر نوین:

- امکان چاپ ، اسکن و کپی 

- سرعت چاپ A4 در حدود 22 برگ در دقیقه 

- ارائه اولین برگ تنها در 6.5 ثانیه 

- ظرفیت ورودی کاغذ تا 150 برگ

- رزولوشن بی نظیر چاپ 1200 در 600 

دیجی کالا:

از قابلیت های این پرینتر نقطه ذوب پایین تونر و به حداقل رساندن مصرف برق می باشد. همچنین با کارکرد تنظیماتی که می تواند به صرفه جویی در کاغذ و انرژی کمک کند. پرینتر «i-SENSYS MF113w» با رزولیشن چاپ 600*600 dpi چاپ های با کیفیت را برای نیازهای شما ارائه می دهد و با سرعت چاپ 22ppm روند کار کاربران را سرعت می بخشد. ابعاد کاغذهای قابل چاپ پرینتر لیزری «MF113w» شامل:A4 ,Cassette: Letter, Legal, Statement, Executive, Custom Min. 3" x 5" to Max. 8.5" x 14"می باشد. کاست کاغذ این دستگاه قابلیت نگه داری تا 150 برگ کاغذ ساده A4 را دارا می باشد. استفاده از کارتریج تونر کانن اصلی کمک به طول عمر، عملکرد بالا، عملکرد قابل اعتماد، خروجی با کیفیت بالا می کند و خرابی کمتری را شامل می شود.شرکت کانن از تکنولوژی پیشرفته به زمان پاسخگویی در صنعت پیشی می گیرد و از رضایت کامل مشتریان برخوردار است.

ایده برتر پارسیان:

  • از پرینتر برای کارهای روزمره در ادارات استفاده کنید!

به طور کلی پرینتر کانن مدل Canon imageCLASS MF113w در طول یک ماه توانایی انجام 20 هزار برگ چاپ را دارد. از این پرینتر سه کاره می توان در حجم کاری متوسط و سبک در مصارف خانگی و ادارت بهره مند شد و هنگام انجام چاپ های متوالی نگران افت کیفیت اسناد پرینت شده نبود.

  • فایل های خود را با کیفیت مطلوب چاپ کنید!

نکته دیگری که باید در رابطه با پرینتر Canon imageCLASS MF113w اشاره کنیم، کیفیت تصاویر در هنگام چاپ است. این پرینتر لیزری مشکی دارای رزولوشن 600*600dpi  و 400*600 dpi  در حالت استاندارد است و  در بهترین کیفیت به رزولوشن 600*2400 dpi افزایش پیدا می کند. با استفاده از پرینتر چند کاره کانن MF113w می توانید از کیفیت تصاویر و متن های چاپ شده و وضوح جزئیات اطمینان داشته باشید.

  • قابلیت اسکن به صورت رنگی و سیاه و سفید

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w بهره مندی از اسکنر تخت با رزولوشن 9600*9600  dpiدر حالت دیجیتال و 600*600 dpi در حالت اپتیکال می باشد. از اسکنر این پرینتر می توانید برای اسکن تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید در بالاترین کیفیت استفاده کنید و فایل های اسکن شده خود را در فرمت های PDF, JPG, TIFF, PNG, BMP ذخیره کنید.

شما می توانید پرینتر لیزری کانن MF113w را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی