نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ق.ظ

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار است. این محصول در وزن 6 گرم طراحی شده است. هم چنین نوع اتصال در هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM به صورت بی سیم می باشد. به علاوه هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM مناسب برای مکالمه، کاربری و هم چنین کلید مدیریت صدا نیز می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

مشخصات فنی

  • نوع اتصال

    بی‌سیم

  • نوع گوشی

    تک گوشی

  • مناسب برای

    مکالمه , کاربری عمومی

  • رابط

    بلوتوث

  • نسخه‌ی بلوتوث

    4.1

  • NFC

    ندارد

  • مقاومت در برابر آب

    خیر

  • باتری

    دارد

  • نشانگر LED

    ندارد

  • دیگر ویژگی‌ها

    کلید مدیریت میزان صدا

شیائومی سیتی:

شیائومی مدت هاست که برای مردم کشورمان، نامی آشنا و قابل اطمینان شده است. شیائومی در سال ۲۰۰۰ و در شهر پکن فعالیت خود را در زمینه ی تلفن های همراه هوشمند آغاز نمود. این کمپانی همواره سعی در توسعه ی کارخانه و محصولات خود داشته است. به طوری که به تازگی شاهد حضور موثر آن در اکثر عرصه های دیجیتال و کالا های الکترونیکی می باشیم.

کمپانی شیائومی، تا کنون محصولات بسیار خوب صوتی و تصویری را راهی بازار کرده است و در این میان، هدست های این کمپانی نیز امتیاز بسیار بالایی کسب می کنند. شیائومی به تازگی محصول جدیدش، یعنی Mi Bluetooth Headset را معرفی و در بازار جهانی به توزیع رسانده است. این هدست بلوتوث، با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت تهیه شده و با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

صدای ارائه شده توسط هندزفری Xiaomi LYEJ02LM از کیفیت و وضوح قابل توجهی برخوردار است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین این هندزفری بی سیم بلوتوثی دارای میکروفون قدرتمندی است که از قابلیت کاهش نویزهای محیطی برخوردار می باشد. به طوری که صدای شما در هنگام مکالمه به شکلی کاملاً واضح و شفاف به طرف مقابل منتقل می شود. از این جهت با استفاده از هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه نیز می توانید از مکالمه ای با کیفیت بهره مند شوید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هندزفری تک گوشی شیائومی LYEJ02LM را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

در هندزفری شیائومی مدل Xiaomi LYEJ02LM از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به همین دلیل به آسانی می توانید آن را به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کنید. این هندزفری توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و به ندرت دچار قطع و وصل شدن صدا می شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد هندزفری گوشی موبایل شیائومی LYEJ02LM برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود. لازم به ذکر است که برای استفاده از این دستگاه هندزفری بلوتوث تنها کافیست تا دکمه روشن/ خاموش آن را به مدت 2 ثانیه نگه دارید تا چراغ LED آن روشن شود؛ پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث موبایل یا تبلت خود می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi LYEJ02LM به گونه ای طراحی شده که در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نکند. سرگوشی این هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل از پلاستیک نرم ساخته شده و در هنگام قرار گرفتن در داخل گوش حس خوشایندی را به شما القا می کند. همچنین با توجه به وزن 6.5 گرمی هندزفری بلوتوثی تک گوشی شیائومی LYEJ02LM به آسانی می توانید از آن در تمام طول روز به صورت مداوم استفاده کنید. به طور کلی هندزفری شیائومی LYEJ02LM دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است. بر روی بدنه آن تنها دکمه روشن/ خاموش، پورت MicroUSB و یک چراغ LED کوچک تعبیه شده است.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی