نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید آنلاین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول در ابعاد 385x177x530 میلی متر و وزن 9.8 طراحی شده است. هم چنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L دارای کارایی پشتیبانی از لنز های مختلف پاناسونیک نیز می باشد. به علاوه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L دارای تکنولوزی ساخت 3LCD و عمر لامپ برابر با 4000 ساعت نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EX610L در حالت اولیه به صورت بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود و شرایط محل استفاده، از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، فوکوس و نسبت پرتاب متفاوت در آن بهره ببرید. این ویژگی باعث انعطاف پذیری بالای این دیتا پروژکتور برای نصب در مکان ها و سالن های مختلف شده و از این جهت می توان آن را وسیله ای کارآمد دانست. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX610L قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ را دارد و هم در سالن های نسبتاً بزرگ و هم در فضاهای محدود قابل استفاده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لنزهای سازگار با دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-EX610L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX610L را شدت روشنایی 6200 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان می شود. پس برای استفاده از این ویدئو پروژکتور آموزشی در مکان ها و سالن های کاملاً روشن هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت و می توانید از تصاویری کاملاً واضح بهره مند شوید.

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EX610L از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و به همین دلیل توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورتی طبیعی و زنده دارد. همچنین این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل و نسبت کنتراست 5000:1 است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX610L می توان کیفیت تصاویر آن را مناسب ارزیابی کرد.

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L از نوع 335 واتی است و دارای طول عمر 4000 ساعت در هنگام استفاده عادی از دستگاه می باشد. این ویدیو پروژکتور دارای قابلیت نمایش تصاویر در حالت اقتصادی (اکو) نیز هست که در این حالت طول عمر لامپ آن به 4500 ساعت می رسد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که فیلتر هوای ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX610L تا 17000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. با توجه به این مشخصات می توان گفت که برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض لامپ این ویدئو پروژکتور سالن همایش و سرویس آن نخواهید داشت.

دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EX610L به پورت های ارتباطی HDMI، DVI-D، DisplayPort، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، سریال، ورودی و خروجی صدا و دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور) مجهز است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید دستگاه ویدیو پروژکتور خود را به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید.

اما یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX610L پشتیبانی آن از فناوری DIGITAL LINK است. این فناوری به شما اجازه می دهد تا بتوانید تنها با استفاده از یک کابل شبکه ساده، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید. طول کابل مورد استفاده شما در این حالت تا 100 متر نیز می تواند برسد و دیگر نیازی به کنار هم قرار داشتن دستگاه منبع پخش و دیتا پروژکتور نخواهد بود. بنابراین برای نصب ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-EX610L در مکان های مختلف کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610L برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به نمایش تصاویر در مکان ها و سالن های پُرنور و کاملاً روشن نیاز دارند. این دیتا ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی، سازگاری با لنزهای مختلف و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سالن های همایش، سمینار، کنفرانس، اتاق جلسه ادارات و کلاس های آموزشی به حساب می آید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی