نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ق.ظ

مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 1098.6x644.5x39.9 میلی متر و سایز مانیتور 49 اینچ طراحی شده است. هم چنین مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 24 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

مانیتور صنعتی همواره یکی از تجهیزات مورد نیاز در محیط های تجاری، پاساژها، فرودگاه ها و بیشتر کسب و کارها محسوب می شود. کیفیت نمایش تصاویر پخش شده بر کیفیت ارائه تبلیغات تاثیر زیادی دارد پس کیفیت دستگاه مانیتور صنعتی یکی از اولویت های انتخاب مانیتور متناسب با نوع کاربری می باشد. اگر قصد خرید مانیتور صنعتی با رزولوشن مناسب و کیفیت نمایش عالی را دارید و به دنبال یک تلویزیون صنعتی مقاوم و با دوام هستید ما به شما مانیتور صنعتی ال جی LG 49UH7F را توصیه می کنیم. این نمایشگر صنعتی در ابعاد 39.9*644.5*1098.6 میلی متر طراحی شده است و با وزن 15.4 کیلوگرم در رده مانیتور صنعتی های 49 اینچ شرکت ال جی قرار دارد و امکانات گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

مانیتور صنعتی ال جی 49UH7F از شدت روشنایی 700 cd/m2 برخوردار است و برای نمایش تصاویر در فضای باز در طول روز (زیر نور خورشید) بسیار مناسب و عالی است. از این جهت می توان از آن در مکان های مختلف در همه شرایطی به راحتی استفاده کرد و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی بسیار مطلوب بهره مند شد. این تلویزیون صنعتی از لحاظ شدت روشنایی جزو بهترین مانیتور های بازار محسوب می شود و از کیفیت منحصر بفردی برخوردار است.

نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 49UH7F با بهره مندی از رزولوشن 2160*3840 پیکسل تصاویر را با کیفیت UHD به شما ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی مانیتور در می آیند. ضمن اینکه نسبت تصویر در این مانیتور صنعتی با کیفیت برابر با 16:9 و نسبت کنتراست آن برابر با 1100:1 است و تصاویر پخش شده با آن در اندازه، تناسب عالی و رنگ هایی با کیفیت نمایش داده می شود.

نمایشگر صنعتی ال جی 49UH7F از لحاظ پورت های ارتباطی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به پورت های HDMI (3), DP, DVI-D, Audio, USB 2.0 مجهز است و امکانات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از پورت USB به آسانی می توانید فلش مموری خود را به نمایشگر متصل کرده و فایل های خود را به نمایش در آورید. همچنین با اتصال دانگل مخصوص به این نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال می توانید از قابلیت وای فای در این دستگاه استفاده کنید و هر آنچه می خواهید نمایش دهید.

شرکت ال جی این مانیتور صنعتی بزرگ را به نحوی طراحی و تولید کرده است که می توان در هر شرایط دمایی از آن بهره برد و به ندرت دچار آسیب دیدگی می شود. دستگاه مانیتور صنعتی ال جی 49UH7F توانایی کار در 24 ساعت به صورت متوالی را دارد و در محیط هایی با میزان دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد قادر به ارائه خدمات است و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. از دیگر قابلیت های آن می توان به سنسور تشخیص دما، نمایش تصاویر به صورت افقی و عمودی و امکان برقرای ارتباط با دستگاه های دیگر اشاره کرد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی