نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بررسی قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۱ ق.ظ

مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE یکی ار با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 54x714.9x1238 میلی متر و رزولوشن 1100.1 کنتراست می باشد. به علاوه مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE دارای سایز مانتیور 55 اینچ نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

اگر به دنبال کیفیت نمایش مطلوب تصاویر هستید، مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این تلویزیون صنعتی دارای رزولوشن 1080*1920 پیکسل است و تصاویری با کیفیت FULL HD به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه نسبت کنتراست آن برابر با 1100:1 است و نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیتی مناسب به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

اما یکی از ویژگی های نمایشگر صنعتی ال جی 55SM5KE که استفاده از آن را در فضاهای باز امکان پذیر کرده، میزان روشنایی 450 cd/m2 است.این میزان روشنایی باعث می شود تا حتی در اماکن عمومی و زیر نور خورشید در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید.

همچنین مانیتور صنعتی LG 55SM5KE توانایی نمایش تصاویر در هر جهتی را دارد و دارای زاویه دید 178 درجه است. از این جهت می توان از آن در سالن های بزرگ همایش، مراکز تجاری و... استفاده کرد.

مانیتور صنعتی ال جی LG 55SM5KE با قابلیت نمایش تصاویر در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد این امکان را به شما می دهد تا در هر شرایط محیطی از مانیتور استفاده کنید و لذت تماشای تصاویر و کلیپ های ویدئویی را تجربه کنید.

مانیتور صنعتی بزرگ ال جی 55SM5KE از لحاظ پورت های ارتباطی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به سه پورت HDMI و پورت های DP, DVI-D, Audio, USB 3.0 مجهز است. بنابراین اتصال این نمایشگر صنعتی به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال از طریق کابل به آسانی انجام می شود. لازم به ذکر است این مانیتور صنعتی 55 اینچ از قابلیت وای فای داخلی برخوردار است و می توان با متصل کردن گوشی همراه به آن تصاویر و کلیپ های مختلف را به نمایش گذاشت.

همانطور که اشاره شد، مانیتور صنعتی ال جی مدل 55SM5KE دارای پورت USB است و برای زمان های فوری که نیاز به پخش تصاویر را دارید به کار شما می آید. با اتصال فلش مموری به این تلویزیون بزرگ صنعتی می توانید فایل های موجود بر روی آن را نمایش دهید.

از دیگر ویژگی های کاربردی نمایشگر صنعتی ال جی 55SM5KE می توان به حافظه داخلی 8 گیگابایت، سنسور تشخیص دما، سنسور تشخیص نور و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره کرد که موجب نمایش تصاویر با بهترین کیفیت در شرایط مختلف آب و هوایی می گردد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی