نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی و خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mini Gravity

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ

پایه نگهدارنده موبایل این امکان را به شما می دهد که در طول سفر خود به گوشی موبایل دسترسی کامل داشته باشید. اگر از اپلیکیشن های مسیریاب و نقشه در حین رانندگی زیاد استفاده می کنید، پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Mini Gravity را مد نظر داشته باشید. اگر قصد خرید این محصول را دارید پس امروز با ما همراه باشید تا ویژگی های پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mini Gravity را از نگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی کنیم.

دیجی کالا:

استند نگهدارنده گوشی بیسوس به یک پایه نگهدارنده قوی مجهز شده است که روی پنجره کولر ماشین نصب می شود.Mini Gravity SUYL-G01 یک استند مقاوم در برابر شوک است. بنابراین کاربران می توانند از ایمنی و استحکام آن دربسیاری از تکان های شدید خودرو مطمئن باشند. این پایه نمایش با نگهداری گوشی هوشمند مانع از آسیب آن می شود و قابلیت تحمل وزن زیادی را دارد. هنگامی که گوشی درون پایه بیسوس قرار می گیرد، پایه به حالت قفل درمی اید و کاملا ایمن آن را نگه میدارد.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mini Gravity از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و بدنه آن از آلومینیوم مرغوب ساخته شده است. کیفیت ساخت این پایه نگهدارنده به گونه ای است که آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه و فشار به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نیستند و برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی استفاده از این محصول حساب باز کنید. ضمن اینکه در قسمت های داخلی بازوهای نگهدارنده هولدر گوشی موبایل باسئوس Mini Gravity از پدهای نرم استفاده شده که از افتادن خط و خش بر روی بدنه گوشی در هنگام استفاده از آن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Mini Gravity در رنگ های مختلف عرضه شده که متناسب با سلیقه و فضای داخلی خودروی خود می توانید نسبت به خرید رنگ مورد نظرتان اقدام کنید.

  • مجهز به گیره نگهدارنده جهت اتصال به دریچه کولر

نصب و آماده به کار کردن پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Mini Gravity به سادگی هر چه تمام تر قابل انجام است! برای این منظور تنها کافیست تا هولدر را از طریق گیره نگهدارنده موجود در پشت بدنه آن به دریچه کولر خودرو متصل کنید. توجه نمایید که برای دستیابی به بالاترین میزان کارایی پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس Mini Gravity، بهتر است تا آن را به دریچه های افقی متصل کنید.

 تنوع بالای محصول در فروشگاه  اینترنتی دیجی کالا و اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات فنی و توضیحات برای هر محصول از ویژگی های این وب سایت فروشگاهی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت  دیجی کالا ضمن کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Mini Gravity، از خریدی ارزان و مطمئن نیز برخوردار شوید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی