نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

پاوربانک وریتی Verity V-PUW89B با ظرفیت 8000 میلی آمپر

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۳ ب.ظ

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که از اپلیکیشن های مسیریاب و بازی های مختلف در زمانی که بیرون از منزل هستید، استفاده می کنید. قطعا یکی از معضلات تمام شدن زود هنگام شارژ باتری گوشی موبایل می باشد، شما با تهیه پاور بانک وایرلس وریتی V-PUW89B بی وقفه می توانید از دستگاه های دیجیتالی خود استفاده کنید. در این مطلب به طور کلی شما را با پاوربانک وریتی Verity V-PUW89B با ظرفیت 8000 میلی آمپر آشنا خواهیم کرد، پس با نقد و بررسی دو سایت معتبر تکنوسان و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

تکنوسان:

بسیار پیش آمده که شارژ گوشیتان در مسافرت یا جایی که احتیاج به گوشی داشته اید تمام شده است و مجبورید به اجبار از ادامه فعالیت خود با گوشی دست بر دارید و آن را به بعد موکول کنید. و به همین دلیل پاور بانک ها برای جلوگیری از این اتفاق ساخته شده اند. پاور بانک ها باطری هایی هستند که انرژی را در خود ذخیره می کنند و در زمانی که نیاز به شارژ دارید از طریق باطری خود گوشی شما را شارژ می کنند.

پاور بانک VERITY V-PUW89B باظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپر در ساعت یکی از محصولات شرکت وریتی است که مجهز به فناوری شارژ وایرلس بوده و در صورتی که گوشی هوشمند شما نیز دارای وایرلس باشد به راحتی می توانید گوشی خود را به وسیله ی این فناوری شارژ کنید. یکی از مزیت های این پاور بانک قابلیت شارژ ۴ گوشی به صورت همزمان است که ۳ گوشی از طریق دو عدد پورت خروجی USB با شدت جریان ۲ و ۱ آمپر و یک پورت Type-C با شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ خروجی ۵ ولت و ۱ گوشی نیز می تواند از طریق وایرلس شارژ شود. اما لازم به ذکر است که در شارژ کردن همزمان چند گوشی شدت جریان خروجی بین پورت ها تقسیم می شود. برای شارژ کردن پاور بانک نیز می توانید از پورت ورودی Micro USB و Type-C (پورت Type-C مشترک است و برای ورودی و خروجی کاربرد دارد) با شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ ورودی ۵ ولت استفاده کنید. 

ایده برتر پارسیان:

پاوربانک وریتی Verity V-PUW89B با ظرفیت 8000 میلی آمپر از لحاظ شارژدهی به دستگاه های مختلف کارایی بالایی دارد و شما می توانید از آن در مجموع برای شارژ چهار دستگاه به صورت هم زمان استفاده کنید. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی از نوع USB، یک پورت ورودی/ خروجی از نوع USB Type-C و قابلیت شارژ وایرلس است. در واقع شما می توانید با استفاده از شارژر همراه وریتی V-PUW89B سه دستگاه را از طریق کابل و یک دستگاه را به صورت وایرلس شارژ نمایید.

شدت جریان خروجی یکی از پورت های پاور بانک بی سیم وریتی V-PUW89B برابر با 2 آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 1 آمپر است. پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بهترین کیفیت در شارژدهی از پورت یک آمپری این پاوربانک گوشی که ساخت شرکت وریتی است برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2 آمپری آن برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های مانند آن استفاده کنید. ضمن اینکه شدت جریان خروجی پورت USB-C پاوربانک 8000 وریتی V-PUW89B برابر با 2 آمپر است که باعث شارژدهی با سرعتی بسیار مطلوب می شود.

در پایان قابل ذکر است که بیشتر پاوربانک های شرکت وریتی در سایت ایده برتر پارسیان موجود است شما می توانید با مراجعه به بخش لوازم جانبی از انواع مدل های شارژر همراه و قیمت آن دیدن کنید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی