نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نگاه سایت های معتبر به دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 906

محمد کمالی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۱ ب.ظ

شاید شما نیز تصور می کنید که دستگاه ضبط صدای تسکو TR 906 تنها به درد خبرنگاران و کسانی که در حوزه رسانه فعایت دارند می خورد، اما خوب است بدانید یکی از کاربرد های اصلی این دستگاه ضبط صدا در کلاس های آموزشی می باشد، این موضوع به خصوص در کلاس های زبان انگلیسی برای یادگرفتن تلفظ ها و واژه ها کاربرد بسیاری دارد. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تکنوسان نگاه می اندازیم.

تکنوسان:

مطمئنا شما برای ضبط صدا با کیفیتی مطلوب، به چیزی فراتر از گوشی موبایل خود نیاز دارید. رکوردر تسکو TSCO TR 906 8GB با طراحی ظریف و زیبایی که دارد، گزینه ی بسیار مناسبی برای ضبط صدا می باشد. این رکوردر در ابعاد ۹۵*۳۶*۱۲٫۷ میلی متر ساخته شده و وزنی معادل ۷۵ گرم دارد.

TSCO TR 906 صدا را به صورت استریو ضبط می کند که به شکل دو کاناله می باشد. بنابراین صدایی که می شنوید بسیار طبیعی تر است، چرا که تفاوت منبع تولید صدا را به راحتی متوجه می شوید. اگر در این باره بخواهیم مثالی ساده بزنیم، باید به یک گروه موسیقی اشاره کنیم که شما با گوش دادن به آن ها می توانید به راحتی تفاوت صدای آلات موسیقی مختلف به کار رفته در آن را متوجه شوید.

دیجی کالا:

ضبط کننده صدا تسکو مدل TR 906 از محصولات ساده و کارآمد برند تسکو است که برای استفاده در کلاس درس، سمینار و کنفرانس‌ها گزینه‌ی خوبی محسوب می‌شود. این مدل به یک حافظه‌ی‌داخلی هشت گیگابایتی مجهز است که می‌تواند تا میزان قابل‌قبولی فایل صوتی را ذخیره کند. فایل‌ها با فرمت‌ WAV‌ و MP3 ذخیره و در زمان دلخواه، به‌سادگی از طریق بلندگو یا اتصال هدفون به درگاه مخصوص آن پخش می‌شوند. پس از ذخیره‌ی فایل‌های صوتی، می‌توانید آن‌ها را به‌واسطه‌ی خروجی‌ Micro USB‌ آن به کامپیوتر منتقل کنید؛ همچنین، به‌واسطه‌ی این اتصال می‌توانید فایل‌های صوتی دلخواهتان را هم به این مدل منتقل کنید. وظیفه‌ی دیگر این خروجی، فراهم‌کردن شارژ موردنیاز دستگاه است. این ضبط‌کننده، قابلیت دریافت کارت‌حافظه‌ی Micro SD را دارد و کاربران می‌توانند تا 16 گیگابایت حافظه را به آن اضافه کنند؛ همچنین ابعاد آن بسیار کوچک و جمع‌وجور است و به‌سادگی داخل جیب لباس جای می‌گیرد.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی جمع و جور، قابلیت حمل آسان

با توجه به اینکه ضبط کننده صدا تسکو TR 906 دارای ابعاد 95*36*12.7 میلی متر و وزن فقط 75 گرم است، مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. از این جهت می توان این ویس رکوردر را برای مصارف دانشجویی و خبرنگاری کاملاً مناسب دانست.

ضبط کننده صدای دانشجویی تسکو TR 906 دارای کیفیت ساخت مناسبی نیز هست و بر روی بدنه آن از روکشی از جنس آلیاژ زینک استفاده شده است. به طور کلی این دستگاه ضبط صدا مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

  • دارای صفحه نمایش و دکمه های کنترلی کاربردی

صفحه نمایش دستگاه ضبط صدا تسکو مدل TR 906 از نوع خطی و 2 اینچی است و اطلاعاتی مانند مدت زمان سپری شده از ضبط، میزان شارژ تقریبی باتری و... بر روی آن قابل نمایش هستند. در قسمت پایینی این صفحه نمایش، دکمه های کنترلی ویس رکوردر شامل دکمه های آغاز ضبط (REC)، اتمام ضبط (STOP)، آغاز و توقف پخش (PLAY/PAUSE)، ایجاد فولدر و انتخاب حالت ضبط (MODE) تعبیه شده است. این دکمه های کنترلی در کنار صفحه نمایشِ دستگاه ضبط صدا دیجیتال تسکو TR 906 کار با دستگاه را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان می کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات کامل تر در مورد خرید دستگاه ضبط صدا تسکو مدل TR 906 و  به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایند.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی