نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نقد و بررسی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک CS720dte

محمد کمالی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ

اگر شما نیز به دنبال چاپ سیاه و سفید و رنگی باکیفیت هستید، پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720dte را مد نظر داشته باشید. این چاپگر برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط مناسب می باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما همراه باشید و این راهنمای جامع را که توسط کارشناسان حرفه ای ایده برتر پارسیان نوشته شده است را مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای مصارف اداری

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS720dte توان انجام 120 هزار پرینت در طول ماه را دارد و کاملاً برای مصارف اداری و شرکتی با حجم کاری متوسط مناسب است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از پرینتر رومیزی لکسمارک CS720dte برای 1500 تا 15000 پرینت در ماه استفاده شود.

از لحاظ سرعت چاپ نیز پرینتر تک کاره لکسمارک CS720dte نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر لیزری رنگی اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 6.5 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد که سرعت بسیار مطلوبی است. بنابراین نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای آماده به کار شدن پرینتر در هنگام روشن کردن آن نخواهید داشت. پس از آن سرعت چاپ پرینتر اداری لکسمارک CS720dte به 40 برگ در دقیقه در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی می رسد.

  • چاپ رنگی با کیفیتی عالی

در پرینتر Lexmark CS720dte از تکنولوژی Unison Toner استفاده شده که یکی از فناوری های کاربردی لکسمارک به منظور ارتقای کیفیت چاپ رنگی محسوب می شود. این فناوری باعث می شود تا رنگ های چاپ شده با این چاپگر اداری کاملاً طبیعی و زنده به نظر آیند و در عین حال باعث صرفه جویی در مصرف تونر کارتریج نیز می شود. لازم به ذکر است که پرینتر لکسمارک CS720dte قابلیت چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi را دارد و کیفیتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد.

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید

در قسمت جلویی بدنه پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS720dte یک صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی و صفحه کلید تعبیه شده که از طریق آنها به آسانی می توانید تنظیمات مورد نظرتان را بر روی پرینتر اعمال کنید. رابط کاربری صفحه نمایش به کار رفته در این پرینتر تک کاره کاملاً کاربرپسند بوده و حتی افراد تازه کار نیز در کار با آن مشکلی نخواهند داشت.

اگر در مجموع قصد خرید پرینتر Lexmark CS720dte با کیفیت و کارایی بالا را دارید حتما این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم. برای دریافت قیمت و خرید اینترنتی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک Lexmark CS720dte به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی