نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بهترین قیمت خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C10

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۸ ب.ظ

هولدر موبایل RM-C10 در دسته هولدر های آهنربایی شرکت ریمکس جای دارد و از قابلیت نصب بر روی دریچه کولر بهره می برد. در این متن قصد داریم مواردی را که قبل از خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C10 نیاز به دانستن آن دارید از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و مستر کالا جمع آوری کنیم و ان را به طور ساده و کوتاه برایتان شرح دهیم.

دیجی کالا:

پایه نگهدارنده‌ی «ریمکس» را به سادگی درون دریچه‌ی تهویه‌ی هوا داخل ماشین متصل کنید تا بتوانید گوشی موبایل‌تان را روی آن قرار داده و با خیال راحت رانندگی کنید. این محصول وزن کمی دارد و با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده است. قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در مدل «RM-C10» از پایه نگهدارنده‌های ریمکس قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. بنابراین شما می‌توانید دستگاه را با هر زوایه‌ای که دلتان می‌خواهد روی پایه قرار دهید. اساس کار این پایه را نیروی مغناطیسی آهنربا تشکیل می‌دهد. این بدان معنا است که در قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این پایه، آهنرباهایی قرار گرفته است. برای استفاده از این پایه و ثابت نگه داشتن گوشی موبایل‌تان داخل ماشین کافی است پایه را به دریچه تهویه هوا متصل کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با دریچه کولر انواع ماشین سواری

برای نصب و استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C10 کار فوق العاده آسانی پیش رو خواهید داشت! تنها کافیست تا این هولدر آهنربایی موبایل را از طریق گیره موجود در پشت بدنه آن به دریچه کولر ماشین متصل کنید. این نوع طراحی و قابلیت استفاده آسان به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه که به پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر ریمکس RM-C10 نیاز نداشتید، بتوانید آن را به شکلی سریع و راحت از محل نصب شده جدا کرده و با خود حمل نمایید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که هولدر موبایل دریچه ای ریمکس RM-C10 از مقاومت بالایی در برابر تکان های ماشین درحال حرکت برخوردار است و به سادگی از محل نصب شده جدا نمی شود.

  • دارای صفحه آهنربایی قوی

بر خلاف ابعاد کوچک و ظاهر ساده، نگهدارنده مغناطیسی موبایل ریمکس RM-C10 توانایی بالایی در نگه داشتن انواع گوشی موبایل در ابعاد 3.5 تا 6 اینچی به صورت آهنربایی دارد. درون صفحه نگهدارنده این هولدر از چهار آهنربای قوی استفاده شده که باعث قرارگیری محکم و ثابت گوشی بر روی آن می شود. برای این منظور ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل Remax RM-C10 را بر روی بدنه یا قاب گوشی بچسبانید و پس از آن گوشی به شکلی کاملاً محکم بر روی هولدر قرار می گیرد. به طوری که شدیدترین تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها نیز قادر به جدا کردن گوشی از روی هولدر نخواهند بود.

مسترکالا:

 نگهدارنده یا همان هولدر ها کاربرد عمومی داشته و نه‌ تنها برای گوشی موبایل استفاده می شوند بلکه می‌توان از آن‌ها برای نگهداری موقعیت‌یاب های GPS و موزیک پلیر ها هم استفاده کرد.هولدر ریمکس RM-C10 ،برخلاف سایر پایه های موجود دارای فک نگهدارنده نمی باشد و دارای یک پنل دایره ای شکل با قدرت جذب بالا می باشد و دارای آهنربایی بوده که کافیست گوشی و تبلت خود را به آن نزدیک کنید تا به آن بچسبد و توسط پایه مهار شود.این هولدر به دلیل فک های پلاستیکی که دارد معمولا قابلیت نصب بر روی داشبورد را نیز داراست.با طراحی شیک و زیبا و جمع و جور این هولدر کمترین جایی را در اتومبیل اشغال می کند و به زیبایی فضای داخل اتومبیل می افزاید.با استفاده از این هولدر می توانید  انواع گوشی موبایل با هر سایزی را توسط این پایه مهار کرده و نگه دارید.در ضمن بدنه این پایه نگهدارنده از پلاستیک مرغوب می باشد.

در نهایت شما می توانید این پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C10 با بهترین قیمت از سایت دیجی کالا تهیه نمایید.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی