نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

جامع ترین راهنمای خرید پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2442dw

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۱۴ ب.ظ

کمپانی لکسمارک پرینتر تک کاره لکسمارک B2442dw برای استفاده در ادارات و شرکت ها کوچک با حجم کاری متوسط طراحی کرده است، این پرینتر قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت دو رو دارد. اگر شما به راهنمای پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2442dw نیاز دارید، ما ویژگی های محصول را از نگاه ایده برتر پارسیان شرح می دهیم پس این مطلب را از اغاز تا انتها مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک B2442dw قابلیت چاپ با رزولوشن های dpi 300*300 ،dpi 600*600 ،dpi 1200*1200 (با قابلیت چاپ تصاویر با کیفیت 1200 و 2400) را داراست و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که تصاویر و متون سیاه و سفید چاپ شده با این دستگاه پرینتر لیزری از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردار هستند و حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با کیفیتی عالی چاپ می شود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر رومیزی لکسمارک B2442dw می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً قابل قبول و ایده آل دانست.

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک

پرینتر تک کاره لکسمارک B2442dw برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک با حجم کاری معمولی عرضه شده و می توان از آن در بهترین حالت برای انجام 100 هزار پرینت در ماه استفاده کرد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر پرینتر خود هستید، بهتر است تا متناسب با توصیه شرکت لکسمارک از آن برای چاپ 1000 تا 10000 برگ در طول ماه استفاده کنید.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پرینتر سیاه و سفید لکسمارک B2442dw سرعت چاپ بسیار مطلوب آن هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی است. این پرینتر لیزری مشکی برای ارائه اولیه پرینت به 6.25 ثانیه زمان از لحظه گرم شدن دستگاه نیاز دارد و به این ترتیب احتیاجی به منتظر ماندن های طولانی برای آغاز به کار با پرینتر نخواهید داشت. همچنین سرعت چاپ دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک B2442dw برابر با 40 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 20 رو در دقیقه در حالت دو رو می باشد که سرعت بسیار مناسبی برای مصارف اداری محسوب می شود.

  • پشتیبانی هم از اتصال وایرلس و هم اتصال از طریق کابل

برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2442dw کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این پرینتر رومیزی اداری به وای فای داخلی مجهز است و می توان آن را به صورت وایرلس به موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ متصل کرد. پس اگر فایل مورد نظرتان برای چاپ بر روی موبایل یا تبلت ذخیره شده، نیازی به انتقال آن به کامپیوتر را ندارید و می توانید به صورت مستقیم آن را با پرینتر لیزری وایرلس لکسمارک B2442dw چاپ کنید.

علاوه بر اتصال وایرلس، پرینتر Lexmark B2442dw را می توان از طریق کابل و پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن به کامپیوتر متصل کرد. همچنین این پرینتر به پورت اترنت نیز مجهز است و از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند. با استفاده از پرینتر تحت شبکه لکسمارک B2442dw در قالب شبکه های کابلی، امکان دسترسی به آن از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان برای شما ایجاد می شود. این ویژگی در هنگام استفاده های گروهی از پرینتر کارایی بالایی پیدا می کند.

  • دارای ظرفیت کاغذ مناسب برای مصارف اداری

در حالت استاندارد پرینتر لیزری Lexmark B2442dw به یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است. همچنین این پرینتر لیزری مشکی از یک سینی اختیاری دیگر نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید متناسب با نیاز خود از یک سینی 550 برگی با قابلیت قفل شدن، یک سینی 550 برگی معمولی یا یک سینی 250 برگی در آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که حداکثر گنجایش کاغذ چاپگر اداری لکسمارک B2442dw برابر با 900 برگ است و امکان استفاده هم زمان از هر سه سینی اختیاری در آن وجود ندارد.

در رابطه با کاغذ ورودی به پرینتر لیزری لکسمارک مدل Lexmark B2442dw نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر توانایی چاپ بر روی کاغذ معمولی در ابعاد حداکثر A4، لیبل کاغذی، مقوای نازک، مدیای شفاف و پاکت نامه را دارد و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به شمار می آید.

چنانچه در خصوص قابلیت ها و کارایی پرینتر لیزری Lexmark B2442dw سوالی در ذهن شماست، پیشنهاد می کنیم به کارشناسان با تجربه سایت ایده برتر در تماس باشید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی