نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت، خرید و مشخصات فنی پایه نگهدارنده گوشی ریمکس Remax RM-C06

محمد کمالی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۵ ب.ظ

پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C06 این امکان را به شما می دهند تا از اپلیکیشن های مسیریاب و نقشه در حین رانندگی استفاه نمایید. این هولدر قابلیت نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین را دارد. با ما همراه باشید تا در مورد پایه نگهدارنده گوشی ریمکس Remax RM-C06 اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

تکنوسان:

پایه نگهدارنده‌ی «ریمکس» مدل «RM-C06» وسیله‌ای کاربردی برای نگهداری و ثابت نگه داشتن گوشی موبایل در زمان رانندگی با خودرو محسوب می‌شود. این پایه با استفاده از پلاستیک ABS تولید شده و وزن کمی دارد.

شما می‌توانید آن را با استفاده از بادکش لاستیکی قدرتمند پشت بدنه به شیشه یا سطح داشبورد خودرو متصل کنید. میزان بازشدن گیره‌ی موجود در این پایه به اندازه‌ای است که برای گوشی‌های موبایل ۳٫۵ تا ۶ اینچ مناسب خواهد بود.

قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این محصول قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. بنابراین شما می‌توانید گوشی موبایل‌تان را در دو حالت عمودی و افقی قرار داده و براساس نیازتان از آن استفاده کنید. تصور کنید زمانی را که منتظر یک تماس مهم هستید.

ایده برتر پارسیان:

  • ساخته شده از پلاستیک مرغوب ABS

شرکت ریمکس در ساخت هولدر موبایل RM-C06 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است. به طوری که آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خط و خش به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نیستند. همچنین پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C06 دارای ابعاد مناسبی نیز هست و مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند.

  • نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین از طریق پایه مکنده

نصب هولدر گوشی موبایل ریمکس RM-C06 در محل مورد نظر شما بر روی شیشه یا داشبورد ماشین به آسانی و از طریق پایه مکنده آن انجام می شود. پایه این هولدر دارای خاصیت مکش بسیار قوی است و با ایجاد خلأ میان هولدر و سطوح، باعث نصب محکم و ثابت آن می شود. به این ترتیب پایه نگهدارنده موبایل داشبورد ریمکس RM-C06 در برابر تکان های ماشین در حال حرکت مقاومت بالایی دارد. همچنین این پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه از قابلیت نصب بر روی سایر سطوح صاف مانند میز و پیشخوان نیز برخوردار است و می توانید از آن در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید.

  • سازگار با گوشی های 3.5 تا 6 اینچی

هولدر موبایل داشبورد ریمکس RM-C06 دارای دو بازوی نگهدارنده است که فاصله میان آنها به راحتی قابل تنظیم می باشد. در حالت کلی این هولدر با انواع گوشی اندرویدی و iOS در ابعاد 3.5 تا 6 اینچی سازگار است و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به حساب می آید. نکته قابل توجه درباره پایه نگهدارنده گوشی ریمکس مدل Remax RM-C06 توانایی بالای آن در نگه داشتن گوشی به شکلی کاملاً محکم و ثابت است. پس بدون نگرانی بابت تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها می توانید از این هولدر در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

دیجی کالا:

پایه نگهدارنده‌ی «ریمکس» مدل «RM-C06» وسیله‌ای کاربردی برای نگهداری و ثابت نگه داشتن گوشی موبایل در زمان رانندگی با خودرو محسوب می‌شود. این پایه با استفاده از پلاستیک ABS تولید شده و وزن کمی دارد. شما می‌توانید آن را با استفاده از بادکش لاستیکی قدرتمند پشت بدنه به شیشه یا سطح داشبورد خودرو متصل کنید. میزان بازشدن گیره‌ی موجود در این پایه به اندازه‌ای است که برای گوشی‌های موبایل 3.5 تا 6 اینچ مناسب خواهد بود. قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این محصول قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. بنابراین شما می‌توانید گوشی موبایل‌تان را در دو حالت عمودی و افقی قرار داده و براساس نیازتان از آن استفاده کنید. تصور کنید زمانی را که منتظر یک تماس مهم هستید. برای همه پیش می‌آید که مرتبا با شک این‌که صدایی شنیده و یا لرزشی شبیه ویبره گوشی را در جیبتان حس کرده‌اید، دست در جیب خود برده تا مطمئن شوید. حتی زمانی‌ پیش می‌آید که در محدوده‌ای ناآشنا رانندگی می‌کنید و یا به دنبال آدرسی می‌گردید.

در پایان قابل ذکر است که مطالب ارائه شده در این وبلاگ از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تکنوسان جمع آوری شده است، چنانچه نیاز به اطلاعات جامع تری دارید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی