نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای جامع خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX9215

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX9215 در ابعاد 470x216x525 میلی متر و وزن 25 کیلوگزم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر عمر لامپ 2000 ساعت، رزولوشن 1024x768 پیکسل و شدت روشنایی 6000 لومن می باشد. برای اشنایی با دیگز قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شرکت بنکیو در ویدئو پروژکتور بنکیو LX9215 از یکی از فناوری های کاربردی خود در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری به نام BlueColor لیزر بهره برده است. این فناوری باعث بهبود چشمگیر کیفیت تصاویر و طبیعی بودن رنگ ها در مقایسه با دیتا ویدئو پروژکتورهای لامپی می شود و به بالا رفتن طول عمر قطعات داخلی آن کمک زیادی می کند. به عنوان مثال تا 20000 ساعت استفاده از ویدئو پروژکتور لیزری بنکیو مدل BenQ LX9215 در حالت عادی و 38000 ساعت استفاده از آن در حالت اکو نیازی به تعویض منبع پخش لیزری آن پیدا نخواهید کرد! این ویژگی باعث شده تا این دیتا پروژکتور برای نمایش متوالی تصاویر در تمام 24 ساعت روز و هر هفت روز هفته مناسب باشد که به خصوص در محیط های تبلیغاتی و پاساژها کاربرد بالایی دارد.

با خرید دیتا پروژکتور BenQ LX9215 و استفاده از آن از تصاویری شفاف، درخشان و طبیعی بهره مند شوید! این پروژکتور دارای شدت روشنایی 6000 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پرنور نیز تصاویری واضح به شما ارائه می دهد. همچنین ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو LX9215 با نسبت کنتراست فوق العاده 3000000:1 عرضه شده است. این میزان نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور به نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن با شفافیت بالا منجر می شود. بنابراین این دستگاه ویدیو پروژکتور توانایی بالایی در نمایش سایه روشن ها و تصاویر رنگی به صورت طبیعی و باورپذیر دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دیتا پروژکتور بنکیو LX9215 با رزولوشن 1024*768 پیکسل (XGA) ارائه شده و از فناوری DLP بهره می برد. از این جهت می توان از کیفیت مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت.

شما می توانید متناسب با نیازتان و محدودیت های محل نصب از پنج لنز بنکیو در مدل های LS2ST3، LS2ST1، LS2SD2، LS2LT1، LS2LT2 در دیتا پروژکتور مدل LX9215 استفاده کنید. این لنزها دارای زوم، نسبت پرتاب، فوکوس و مشخصات مختلفی هستند و این امکان را برای شما ایجاد می کنند تا بتوانید از این ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف استفاده کنید. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX9215 از قابلیت هایی مانند جابجایی لنز (10- تا 50+ درصد عمودی و 5 درصد افقی) و تصحیح زاویه تصویر دو بعدی (30 درجه عمودی و افقی) برخوردار است که کمک زیادی به شما در تنظیم تصویر بر روی صفحه نمایش می کند. لازم به ذکر است که این دیتا ویدئو پروژکتور توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 300 اینچ را دارد و از امکان نصب و چرخش 360 درجه ای هم بهره می برد. بنابراین می توانید از آن برای نمایش تصاویر در زوایای مختلف بر روی صفحه نمایش در زوایای محتلف، دیوار، سقف یا کف اتاق هم استفاده کنید.اگر قصد خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX9215 از سایت ایده برتر را دارید، اینجا کلیک کنید.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی