نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بهترین قیمت خرید مانیتور لمسی BenQ RP654K

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ

 مانیتور لمسی BenQ RP654K در ابعاد 128x967.1x1.521 میلی تر و ابعاد قابل استفاده 65 اینچ طراحی شده ایت. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر رزولوشن 38410x2160 پیکسل، شیشه نشکن چهار میلی متری و پشتیبانی از قابلیت چند لمسی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های  مانیتور لمسی BenQ RP654K از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

مانیتور تاچ 65 اینچ بنکیو RP654K با نرم افزار کاربردی EZWrite 4.1 سازگاری کامل دارد. این نرم افزار امکانات متعددی برای یادداشت بر روی صفحه مانیتور لمسی با رنگ ها و فونت های مختلف را به شما ارائه می دهد. همچنین نرم افزار EZWrite 4.1 از قابلیت تشخیص دستخط طبیعی افراد برخوردار است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از مجموعه آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و...)، ضبط جلسه درحال برگزاری در فرمت ویدئو جهت استفاده های بعدی، ذخیره مطالب یادداشت بر روی تصویر در فرمت PDF و PNG و مجهز بودن به نوار ابزار شناور جهت دسترسی سریع تر و آسان تر به امکانات آن اشاره کرد.

در نمایشگر لمسی 65 اینچ BenQ RP654K از فناوری Low Blue Light بهره برده شده که باعث کاهش اشعه های مضر برای چشم انسان می شود. بنابراین دانش آموزان در صورت نگاه کردن به این مانیتور لمسی در تمام طول ساعات کلاس با احساس خستگی چشم مواجه نمی شوند. ضمن اینکه صفحه مانیتور تاچ اسکرین بنکیو RP654K از نوع مات است و انعکاس تصاویر محیط بر روی آن قابل مشاهده نیست.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور لمسی آموزشی بنکیو RP654K دارای شیشه نشکن 4 میلی متری است که دوام بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد. همچنین صفحه این مانیتور در برابر باکتری و آلودگی مقاوم است و مدرسان و دانش آموزان بدون نگرانی بابت مسائل بهداشتی می توانند با انگشت بر روی آن به یادداشت مطالب و رسم شکل بپردازند.

شما می توانید با خرید مانیتور لمسی هوشمند بنکیو مدل BenQ RP654K و استفاده از آن لذت کار گروهی و تعاملی را برای دانش آموزان خود به ارمغان بیاورید! این مانیتور 65 اینچ تاچ اسکرین از فناوری چند لمسی پشتیبانی می کند و قادر به تشخیص 20 نقطه لمس شده به صورت هم زمان است. بنابراین دانش آموزان و معلم به صورت گروهی می توانند بر روی آن یادداشت کرده و بر روی مسائل به صورت مشترک کار کنند. این ویژگی در جلسات درون تیمی شرکتی و اداری نیز کارایی بالایی دارد. لازم به ذکر است که امکان یادداشت مطالب با قلم لمسی، قلم NFC و انگشت بر روی صفحه نمایش لمسی بنکیو مدل RP654K وجود دارد. این مانیتور لمسی از زمان پاسخدهی 8 میلی ثانیه برخوردار بوده و سرعت بالایی در نشان دادن واکنش نسبت به لمس های صورت گرفته دارد.اگر قصد تهیه مانیتور لمسی BenQ RP654K را دارید می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. برای مراجعه به این سایت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی