نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید آنلاین پرینتر لیزری تک کارهBrother HL-L2370DN

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ق.ظ

پرینتر لیزری تک کارهBrother HL-L2370DN در ابعاد 518x283x438 میلی متر و وزن 7.2 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر توان کار ماهیانه 2000 برگ، سینی کاغذ با ظرفیت 250 برگ، وضوح چاپ برابر با 600x600 dpi و سرعت چاپ یک رو 34 برگ در دققیه و سرعت چاپ دورو 16 برگ در دقیقه می باشد. برای اطلاعا بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کیومیتا:

پرینتر سری HL-L2370DN با ویژگی و گزینه های کاربردی موجب افزایش بهره وری در کارهایتان خواهد شد. این پرینتر به دلیل ابعاد جمع و جور خود میتواند در هر محیطی به سادگی امور چاپی شما را پیش ببرد و برای مصارف خانگی و اداری کوچک گزینه مناسبی محسوب می‌شود.فناوری لیزری به کار رفته در این پرینتر آن را برای چاپ اسناد و متون ایده آل کرده است و در چاپ تصاویر در مقایسه با مدل های جوهرافشان حرفی برای گفتن ندارند. شرکت کیومیتا با کادری مجرب پرینتر HL-L2370DN را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم نموده است.

 

آداک:

وزن (کیلوگرم)

7.2

ابعاد (میلیمتر)

356×360×183

مشخصات کلی پرینتر

تکنولوژی چاپ

لیزری

کاربری

تک کاره سیاه و سفید

پردازنده پرینتر

600MHz

حافظه پرینتر

64MB

مشخصات کاغذ

نوع کاغذ

Standard Tray – Plain & recycled paper (A4, Letter, A5, A5(Long Edge), A6, Executive), Manual Feed Slot – Plain, recycled, bond paper & envelopes

سایز کاغذ

A4, Letter, A5, A5 (Long Edge), A6, Executive, Legal, Folio, Mexico Legal, India Legal

وزن کاغذ (گرم بر متر مربع)

60 تا 163

ظرفیت سینی کاغذ

250 برگ

مشخصات چاپ

نوع چاپ

سیاه سفید

سرعت چاپ

حداکثر 30 صفحه در دقیقه

رزولوشن چاپ

Up to 2400x600dpi

توان چاپ ماهانه

2000 برگ

قابلیت چاپ دو رو  
قابلیت چاپ بر روی CD  

کارتریج و سایر مشخصات

نوع کارتریج

TN-2410

میزان کارکرد کارتریج

2000 برگ, کارتریج موجود در بسته از نوع استارتر بوده و میزان کمتری را چاپ می‌کند.

نمایشگر LCD

تک خطی و قابلیت نمایش تا 16 کاراکتر

نوع پورت ارتباطی

LAN (Ethernet), USB 2.0

شبکه بی سیم WiFi  

 

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پرینتر لیزری مشکی رومیزی برادر HL-L2370DN دارای مجموعه سخت افزاری قوی است که هنگام استفاده از آن دچار هیچگونه هنگی و یا اختلالی نخواهید شد. هم چنین این پرینتر دارای حافظه داخلی 64 مگابایت نیز می باشد. پرینتر سیاه و سفید برادر مدل Brother HL-L2370DN در ابعاد 438*283*519 میلی متر و وزن 7.2 کیلوگرم ساخته شده است. طراحی این محصول نیز به صورت رومیزی است.اگر می خواهید این محصول را با منایب ترین قیمت بازار تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت ایده برتر می باشد. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی